בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון

לפני 6 חודשים. 5 בנובמבר 2023 בשעה 18:05

חלק ראשון

האישה מסמנת לי עם הראש. שתינו מתקרבות אל הבעל. נעמדות לידו בתחתונים וחזייה. שחור ולבן. אנחנו מלטפות אחת את השנייה. האישה אוחזת לי בישבן. אני מלטפת את גבה בעדינות. שתינו מתנשקות בלהט, הלשון של האחת מתחברת עם השנייה, בתיאום מיוחד שכזה. הנשיקה שלה כל כך טעימה ומענגת שאני רק רוצה עוד ועוד ממנה. אני רואה בחצי העין את הבעל מענג את עצמו. משפשף את האיבר שלו למולנו באיטיות. הוא כולו נראה מרוגש ומגורה. המראה הזה מדליק אותי מאוד.

אני מובילה את האישה אל המיטה. תוך כדי הנשיקה. אני מסמנת לה לשכב על הגב. היא שוכבת על המצעים הלבנים. עם התחתונים הלבנים שלה שכבר הפכו שקופים בגלל הרטיבות שלה. החזה שלה נשפך לצדדים והמראה הזה כל כך יפה לעיניים. אני לוקחת את השמלה האדומה שלה מהרצפה. מרימה את ראשה וקושרת את עיניים בעזרת השמלה. אני לוחשת באוזנה ״אנחנו בירוק ?״. היא מחייכת ומסמנת לי שאפשר להמשיך. אפשר לראות את הרגליים הארוכות שלה מתפתלות. מחפשות. מוכנות. דורשות. מפוסקות אפילו בלי שאתקרב אליה. אני מסתכלת אל עבר הבעל. הוא מסתכל עליי. אני מביטה בחזרה באשתו. כמו אומרת לו ״תראה אותה. כמה שהיא רוצה.משתוקקת. ״

אני עוברת אל אמצע המיטה. מכופפת את הישבן שלי. מסתכלת אחורה לוודא שהוא מסתכל עליי. אני מתחילה ללטף אותה מלמטה. תחילה בכפות הרגליים במגע מרפרף. נוגע לא נוגע. לאורך השוקיים, מתקדמת אל הירכיים. מכניסה מעט את האצבעות שלי אל פנים הירכיים שלה. מגיעה כמעט עד לפתח שלה ומפסיקה. היא מתפתלת ונטרפת. מחכה רק שאגע, שאלטף, אלקק. שאני ארגיש אותה. אני מיד ממשיכה למעלה מלטפת את הבטן שלה. מתעקבת על הטבור. עולה למעלה אל עבר השדיים הכל כך יפים וגדולים שלה. נשיים ונשפכים לצדדים. אני לא נוגעת בכל השד. מלטפת רק מסביב לעטרה של הפטמה. בעדינות. היא משמיעה קולות אנחה. אני מסתכלת אל עבר הבעל. העיניים שלו נראות נוצצות. הגוף שלו מנסה להיאבק עם עצמו לא לקום ולהצטרף אלינו. אני רואה שקשה לו. אני מנסה לשגע אותו עוד יותר.

אני ממשיכה ללטף אותה בכף היד, הזרוע, עד לכתפיים ולצוואר. עולה למעלה ומלטפת את השפתיים שלה. מכניסה אצבע אל עבר הפה שלה. היא מוצצת ויונקת את האצבע שלי בתאווה. אני לוקחת את האצבע הזו. הרטובה ומעבירה אותה בדיוק בחיבור בין השפתיים החיצוניות שלה. למטה. אני מרגישה כמה שהיא רטובה. זה מגרה אותי מאוד. באותו רגע היא כל כך מגורה שהיא סוגרת מעט את הרגליים ומעבירה אותן מצד לצד. אני צוחקת. מלטפת את שיערה. נשכבת מעליה ומצמידה את השפתיים שלי לשלה. מתנשקת איתה בחושניות תוך כדי שאני מחזיקה את הידיים שלה לצדדים ואוחזת בכפות ידייה.

ביד אחת אני מושכת אותה לשכב על הגב. פותחת את סוגר החזייה הלבנה שלה. מסירה את הכתפיות ושולחת את החזיה אל עבר הספה שם יושב בעלה. אני מלטפת את גבה החשוף. יורדת ממש עד המותניים שלה. עד החיבור בין המותן לישבן.אוחזת בישבן שלה. מעבירה את היד שלי בין הרגליים שלה. אני מושכת את התחתונים הלבנים שלה למטה עד לכף הרגל. אני רואה כמה הם רטובים. נמצאים בבחינה אחת עם התחתונים הרטובים שלי. זה משמח אותי. אני מורידה אותם ושולחת גם אותם אל עבר הספה. אני רואה את בעלה אוחז בהם ביד אחת מריח אותם. מצמיד אותם אל נחיריו. שואף פנימה. ביד השניה מונחת על האיבר שלו. שהוא זקור ועומד בצורה מרשימה. אני מסתכלת על המראה הזה וכל מה שמתחשק לי זה לראות אותם יחד. כשאני שוכבת על הספה ונוגעת בעצמי. אני מעבירה את היד שלי על הישבן שלה. אוחזת בו. תופסת אותו בשתי ידיים. עולה למעלה ומעסה את הגב שלה. אוחזת בצוואר שלה ומצמידה אותה למיטה.

ואז בבת אחת אני מסובבת אותה שוב לשכב על הגב. השדיים שלה נצמדים ואז נפרדים. הם נחשפים אליי ואני כל כך אוהבת את המראה שלהם. מלאים. גדולים. נשפכים. הפטמות גדולות וכהות. העיגול הפנימי של העטרה כהה יותר עד שמגיע אל הקצה וכבר יש נקודות קטנות מסביב לעטרה.

הפטמות שלה עומדות. היא מעבירה יד לגעת בהן. אני מעיפה לה אותה ומחזירה אותה לצידי הראש.

אני מטיילת עם ידי אל עבר השדיים שלה. מסתכלת עליהם מקרוב. אני מעסה אותם בשתי ידיי. בהתחלה בעדינות אחר כך אוחזת ונוגעת בצורה יותר עמוקה. אני מקרבת את פי אל אחת מפטמותיה ונושפת עליה בעדינות. היא מתענגת מכך. אני עושה כך גם בפטמה השנייה. אני מסתכלת אל עבר הבעל בזמן שהישבן שלי מורם אל מולו, אשתו שוכבת במערומיה על המיטה וידי אוחזות בפטמותיה הכהות והגדולות. אני ממוללת אותן בשתי ידיי בעדינות. אחר כך מושכת חזק. צובטת עם שתי אצבעות. האישה גונחת בהתרגשות. אני מקרבת את שפתיי אל הפטמה שלה ומלקקת בתאווה. יונקת אותה אל פי בחוזקה. ביד השנייה אני משחקת בעדינות בפטמה השנייה.

ואז בדיוק ברגע הזה שהאישה באופוריה מטורפת. אני נשכבת מעליה. מסירה את כיסוי העיניים שלה. פניי נגלות אליה כאילו בהפתעה.אני רואה על פנייה שהיא בטוב. אני מורידה את החזייה השחורה שלי לפניה וזורקת גם אותה אל עבר בעלה שמסתכל עליי בפליאה. האישה מסתכלת על החזה הגדול שלי מרימה את שתי ידייה ומלטפת אותו. אני מצמידה את ידיה צמוד יותר. מסמנת לה שאני אוהבת מגע יותר חזק. היא אוחזת בחזה שלי ומשחקת איתו. תוך כדי שאני יושבת עליה עם תחתונים בלבד. אני מתענגת וגונחת חרישית בהנאה. מתחילה להיות מודעת יותר לזה שאנחנו לא לבד בחדר.

אני מצטמררת ונרטבת כשהישבן שלי נשען על הבטן שלה. אני מחליטה לשחרר יותר ולהיות יותר נועזת. אני נשכבת לפנים ומצמידה את השפתיים שלי אל שפתיה. אני בולעת אותן אל תוך פי. אני נושכת את השפה התחתונה שלה. היא משמיעה קול אנחה עוצמתי. אני שומעת את בעלה מתנשף מאחור. ואני מחליטה להוריד את התחתונים שלי. אני מזיזה רגל אחת ממנה ומסירה את התחתונים שלי. בלי לחשוב יותר מידי. אני מתיישבת על הפנים שלה. האיבר הרטוב והמגורה שלי נמצא על שפתייה. היא מלקקת אותי בעדינות. אני מפסקת את השפתיים שלי כדי לאפשר לה יותר גישה. היא ממשיכה ללקק תוך כדי שאני מחזיקה את הראש של המיטה. אני מרגישה גלים של עונג זורמים בכל גופי. הגוף שלי מנסה להרפות אבל אני לא מצליחה

להתרכז. כל מה שאני חושבת עליו זה מה בעלה יחשוב עליי. האם מותר לי להשמיע קולות ? האם אולי הוא יחשוב שאני זנותית מידי ? לא צנועה ?

המחשבות האלה מפריעות לי להתענג. האישה ממשיכה ללקק אותי וביד אחת אוחזת בישבן שלי.

אני מתחילה להתרומם. נשכבת מעליה. גוף לגוף. מצמידה את שפתיי לשפתייה. טועמת אותי מהשפתיים שלה. הפה שלה רטוב כל כך וזה מגרה אותי מאוד. אני יורדת למטה לכיוון החזה שלה מנשקת אותו. מצמידה אותו לחזה שלי. אני יורקת מעט על שתי הפטמות שלה ומלקקת אותן. האישה רוטטת ומתפתלת. באותו רגע אני יורדת למטה עם הלשון אל עבר הטבור שלה. משם אל בין רגליה. מפסקת את הרגליים שלה עוד יותר. הכי רחב שהיא יכולה. אני מעבירה יד על השפתיים שלה. נוגעת בפתח שלה. מרגישה את הרטיבות שלה. היא גונחת בקולי קולות. ברור לי שהיא רק רוצה את הלשון שלי על הדגדגן שלה. אבל אני לא נותנת לה את התענוג הזה כל כך מהר.

אני מפסקת את השפתיים שלה. נושפת קלות על הדגדגן שלה. אני רואה כמה הוא בולט וקשה. היא ממש בוערת. בזמן הזה הישבן שלי נפער אל מול הבעל שלה. והוא מסתכל עליי אל בין רגליה. הוא נמצא בזווית הכי טובה. אחר כך אני לוקחת שתי אצבעות ומעבירה על הרטיבות שלה. שולחת אותן אל עבר הפה שלה ונותנת לה למצוץ אותן. היא מכניסה את האצבעות שלי אל פייה ומלקקת הכל. אני נהנית לראות את ההתמסרות שלה. אני חוזרת בחזרה ומשחקת עם הדגדגן שלה אל בין אצבעותיי. אני שומעת אותה ורואה לפי הגוף שלה שהיא עומדת לגמור. בזמן הזה אני שולחת מבט אל עבר בעלה אני רואה שהאיבר שלו עומד אבל הוא לא נוגע בעצמו. כנראה הוא לא רוצה לגמור. אני מסתכלת אליו ומסמנת לו להתקרב. הוא מצביע על עצמו כמו שואל ״אני ?״. אני מהנהנת לו ושוב מסמנת לו להתקרב. הוא מתקרב אליי. אני נמצאת בין הרגליים של האישה והוא צופה בה מהצד לצידי. היא מסתכלת על שנינו. מחייכת. ומרימה את המבט ועוצמת עיניים בחזרה. מתרכזת בעונג שלה.

אני מתכופפת ומכניסה את הפה שלי אל עברה. מלקקת אותה מלמטה עד למעלה. מתעכבת על הדגדגן. היא גונחת בקולי קולות. אני יונקת את הדגדגן אל תוך הפה שלי מייצר עליו לחץ וואקום. היא מתחילה לרעוד ולרטוט בעוצמה גבוהה הישבן שלה עולה למעלה. כל גופה רועד ורוטט. היא באורות. אני לאט לאט משחררת את הדגדגן שלה שפועם חזק בתוך הפה שלי. אני מניחה יד על האיבר שלה ועוטפת אותה.

בעלה מסתכל עליה ואז מסתכל עליי. הוא רוכן לעברה ומנשק אותה. בחזה. בצוואר. באוזן. מלטף את שערה ונושק על מצחה עד שהיא נרגעת.

אני שוכבת לצידה בצד השני. היא מחבקת אותי. לוחשת לי באוזן. אני לוחשת לה בחזרה. שתינו צוחקות. היא מתרוממת לרגע. משכיבה את בעלה על המיטה. שתינו יושבות אל שני צידיו. שתינו מתחילות ללקק את האיבר שלו. מכל כיוון. בהתחלה הוא בהלם אבל מהר מאוד הוא מתמסר. הלשונות שלנו נפגשות על האיבר הזקור שלו. אני יורדת למטה ומלקקת את האשכים שלו. היא מכניסה את האיבר שלו לפה שלה. אני מגבירה קצב ומלקקת במהירות. הבעל גונח. היא מכילה אותו לתוך פיה חזק. הוא אומר לה ״אני עומד לגמור״.

שתינו מפסיקות. אני זזה הצידה. היא מתיישבת עליו. רוכבת על האיבר שלו. הוא עוצם את עיניי מחזיק את מותניה. אני מסתכלת עליה עולה ויורדת. צופה בשדייה הגדולים מתנדנדים מצד לצד. אני כל כך מגורה ורוצה לגעת בעצמי אבל אני מתביישת. בעלה רועד ונוהם וממלא אותה בטוב שלו. הוא רועד כשהוא בתוכה. היא נשכבת עליה והם מתחבקים.

אני מרגישה מעט נבוכה פתאום. מכסה את גופי בשמיכה. הם מתנשקים ומתלטפים. אני קמה ללכת לשירותים. האישה שמה לב אליי וקוראת לי לחזור. היא נפרדת מהגוף של בעלה ומחבקת אותי חזק. לוחשת לי באוזן. מנשקת את הצוואר שלי. מלטפת את הגב שלי.

״בואי״. היא אומרת לי. היא נשכבת באמצע. בעלה בצד אחד. אני בצד השני. אנחנו מתחבקות. בעלה מסתכל על שתינו מתחבקות. מסתובב לעברנו. אנחנו מסתכלים אחד על השנייה. שנינו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים. אנחנו קמים. אני לובשת חלוק לבן מהחדר. קושרת אותו אל מותניי. הבעל לובש את התחתונים בחזרה. שנינו יוצאים אל המרפסת לעשן. האישה צוחקת. הבעל מגיש לי סיגריה. הפעם אני לוקחת. שנינו מעשנים. בשקט. מסתכלים אחד על השנייה ומדברים במבטים. הוא אומר לי תודה. אני מחייכת לעברו. הוא שוב משפיל מבט. נבוך. מחייך. אנחנו מסיימים את הסיגריה. נכנסים פנימה.

שלושתנו נשכבים יחד שוב על המיטה לצד האישה. אני נשכבת. מגורה מאוד. הפטמות שלי עדיין עומדות ואני מרגישה אותן קשות. אני קמה אל השירותים. נכנסת למקלחת. מתיישבת באמבטיה. מחכה שהמים יתחממו. אני מכוונת את הזרם של הדוש לעוצמה הגבוהה ביותר. כך גם לא ישמעו אותי בגלל המים. אני מצמידה את הדוש אל בין רגליי. אני מרגיעה עונג עוצמתי. זרמים בגופי. אני עוצמת את עיניי. משחררת. אני גונחת בלחש שלא ישמעו אותי. משחקת עם הזרם של המים. הגוף שלי רוטט. צמרמורת עולה בגופי. עד שהדגדגן שלי מתחיל לפעום. אני גומרת בעוצמה. מרגישה את עצמי מרחפת. כמעט שוכחת מהסיטואציה שאני נמצאת בה. מתרכזת רק בעצמי ובעונג שלי. אני נרגעת. מתנשפת. חופפת את הראש. רוחצת את גופי. אני שוטפת את עצמי. סוגרת את ברז המים. מתנגבת. יוצאת החוצה מן המקלחת. מסתכל על הבעל והאישה מחובקים. עולה בי קנאה. הבעל כבר נרדם. העיניים של האישה עדיין פקוחות.היא מחוייכת. היא מסמנת לי עם היד לחזור לשכב על המיטה לצידה. אני נשכבת בחזרה לצידם. היא מחזיקה את ידי. שלושתנו מסופקים.

אני נרדמת,מהרהרת לעצמי ומדמיינת את ההמשך.

זוג פלוס​(שולטת) - יא תותחית.
חלק ג' בקרוב ? 😉
לפני 6 חודשים
yonix​(שולט) - אלופה
לפני 6 חודשים
wolfer​(אחר) - אין עלייך...
החלק הזה חזק יותר מהקודם... מצפה ממש להמשך
לפני 6 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - ושוב....
כן כן ... פעם שלישית
לפני 6 חודשים
Alpha73​(שולט) - נהדר
לפני 6 חודשים
נשלט צנוע​(נשלט) - מי צריך המשך, זה השלב לפרוש בשיא :-).
חלק שני מקסים, מגרה מאד ומדויק מאד. הלוואי עלי .
לפני 6 חודשים
מחלפותיו של אבשלום​(שולט) - יפהפה, אבל בחלק הזה כבר חוזר הכאב.
לפני 6 חודשים
שולט בך בכבוד - הרגת, כתוב וממחיש מעולה את התחושות, למה אבל לגמור לבד במקלחת ולא איתם? הרי כל המטרה הייתה להשתחרר.
לפני 6 חודשים
חסידה חולת אהבה​(נשלטת) - בסוף היא (אני) לא הצליחה להשתחרר ולגמור איתם.
הסיפור שלי מציאותי. ומשקף אותי ואת הדרך שלי.
לפני 6 חודשים
חולם לעד - הכתיבה שלך!!! משהו מיוחד💖
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י