צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון

לפני 6 חודשים. 13 בנובמבר 2023 בשעה 6:16

אני קמה מהמיטה בבוקר. נכנסת למקלחת. המים חמימים. אני מזמזמת לי שירים. חופפת את השיער. הקצף זולג לי על הגוף ביחד עם המים. משרה בי תחושה נעימה. הדלת נפתחת. הוא התעורר. הוא מחייך אליי. מסתכל על גופי העירום. מתענג על המראה שלי מתקלחת. אני רואה את האיבר שלו מתעורר. אני מנסה לכסות את מערומיי ממבוכה.

הוא מסתכל עליי. צוחק. הוא אוחז באיבר שלו. משחק איתו. הוא מסתכל עליי. אני מסתכלת עליו. משתחררת. מחייכת. ממשיכה לסבן את גופי. אני מרימה את הדוש ומצמידה אותו לגופי. ביד אחת אני צובטת את הפטמה שלי היד השנייה מחוברת לדוש שנמצא כעת מעל הגוף שלי. המים שוטפים אותי  

אני מסתכלת על האיבר שלו. אני רואה איך הוא מתקשה. מקבל צורה. מזדקר. כאילו כל הדם שבגופו מתרכז לנקודה אחת.

אני נהנית לראות אותו ככה נהנה ממני. הפטמות שלי מתקשות, מזדקרות. אני מרגיש דגדוג נעים בין רגליי. בן רגע הוא מגיע. נכנס ומצמיד אותי לקיר. אני לא מספיקה למצמץ. אני מופתעת. משמיעה קול נאחה. הוא דוקר אותי עם האיבר שלו צמוד לאחוריי. הוא מכופף אותי מעט. האגן שלי צמוד אליו. הוא אוחז בו. בשנייה אחת הוא בתוכי. ממלא אותי מבפנים. מרגיש את גופי החם מבית ומחוץ. ביד אחת הוא נשען על הקיר. ביד השנייה הוא אוחז בחזה שלי בחוזקה. אני נאנחת בקול. משחררת את הכאב החוצה.

״את שלי״. הוא אומר לי בקול תקיף. הוא נושך אותי בעורף. אני נאנקת מכאב. תוך כדי שהוא משתמש בי. הוא עוזב את השדיים שלי ושולח יד אל בין רגליי. הוא תופס בין שתי אצבעות את הדגדגן שלי. אני מצטמררת. שולחת את הראש אחורה אל עבר הכתף שלו. הוא ממשיך. הוא מכאיב ומחבק. נושך ומלטף. חודר אליי בעוצמה. מתנשף. שוב ושוב. הוא מתפרק בתוכי. בבת אחת. אני מרגישה אותו. את כל כוחות החיים שלו בתוכי. הוא נשאר בתוכי. מנשק אותי בעורף. בדיוק במקום שנשך לפני רגע. עדיין שורף. מזכיר לי למי אני שייכת. תמיד.

הוא מתנתק מגופי. אני רוחצת אותו. חופפת את ראשו. מסבנת את גופו העירום מכף רגל ועד ראש. כשאני מסיימת אני מתכופפת ומנשקת את רגליו. ״בואי״. הוא אומר לי. אני מתרוממת. משפילה מבט. הוא מושך אותי אליו. מצמיד את גופינו. הוא מרים את הסנטר שלי. מנשק אותי בחוזקה. דוחף את הלשון שלו אל הפה שלי. נושך את השפה התחתונה שלי חזק. אני נאנחת בקול. הוא נותן לי סטירה. מצמיד את הראש שלי אל החזה שלו. אוחז בשיערי. ״בוקר טוב״. הוא אומר לי. הוא יוצא מהמקלחת. כורך מגבת סביב מותניו. בשנייה אחת הוא נעלם.

 

*התמונה והסיפור להמחשה בלבד

דקיקון​(נשלט) - אפילו להתקלח בשקט א"א במדינה הזו 🙄...
לפני 6 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - אאיייייי
לפני 6 חודשים
רגעים של בריחה​(אחר) - הרגת...
סופית
לפני 6 חודשים
שולט קשוח וקשוב - ואוווו חלום והתמונה מטריפה אותי !
לפני 6 חודשים
שולט קשוח וקשוב - יא מתעללת ...
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י