ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אל תביאני לידי ניסיון ולא לידי ביזיון

לפני 4 חודשים. 16 בינואר 2024 בשעה 6:36

אני פוקח את עיניי. המיטה חמה. אין עדיין אור בחוץ. ריח של גשם ממלא את החדר. אני ישן עם תחתונים מתחת לפוך. מהר מאוד אני מרגיש את הזקפה שלי. הלחץ של התחתונים מתגבר. אני מוריד אותם. משחרר את האיבר שלי לחופשי. הוא עומד זקוף, הוא קשה, אני מסתכל עלייך. את ישנה. את שוכבת על בטנך.ידייך מעל ראשך. שערך מסתיר את פנייך. את לובשת כותונת משי שחורה. הישבן שלך למעלה. כאילו מזמין אותי להשתמש בו. 

אני שוקל את זה לרגע ברצינות. אני מחליט להרים לך את הכותונת. אם את עם תחתונים. אני מענג את עצמי ולא משתמש בך. אם את בלי תחתונים הישבן שלך הולך לפגוש את הזקפה שלי הבוקר. 

אני מרים לאט לאט ובעדינות את הכותונת שלך. שני פלחי הישבן הבהיר שלך נגלים לפניי. עגולים, יפים, מזמינים. אני מתחיל קצת לגעת באיבר שלי. ללטף, משפשף מעט, מעמיק את הזקפה. 

אני מסיר מעצמי את השמיכה. אני מתיישב על גבך. האיבר שלי צמוד לישבן שלך. עם כל תזוזה שלי הוא מרגיש יותר ויותר את חום. מתחכך בך. אני נשכב מעלייך מחזיק את שתי ידייך מעל הראש. אוחז חזק. מעמיק את החיכוך. אני מטפטף קצת שמן על גבך, על ישבנך, שיאכל את החיכוך. אני מתרומם מעט. לוקח את יד ימין שלי. מצמיד אותה לצווארך. 

עכשיו האיבר שלי כבר מגורה בטירוף. אני רק חושב על לחדור אלייך. מרגיש את פתח הישבן שלך מתכווץ ומתרחב על קצה האיבר שלי. אני מגביר את הקצב. את מרימה את ראשך. אני מיד עוזב את צווארך. נשכב מעלייך. מחזיק את ידייך. משלב את ידייך בידיי. לוקח אצבע אחת. מסיט את שערך מפניך. מכניס את האצבע של אל פיך. את נבהלת מעט. אבל מתמסרת. לא מתנגדת אליי כלל. אני אוהב את זה. אני משתוקק לגוף שלך. אני אוהב את העובדה שהוא שייך לי. אני מוציא את האצבע מפיך. יורד איתה לישבנך. משחק איתה בפתח שלי. אני בודק את הרטיבות שלך. את מתחילה להרטיב. אני לוקח את הרטיבות שלך ומעביר אותה לישבן. בבת אחת האצבע שלי חודרת לישבן שלך. ביד השנייה אני אוחז בשערות ראשך. את נאנחת בקול חזק. 

אני משחק עם האצבע בתוכך. לאט לאט מגביר את הקצב. את אוהבת את זה. אני מרגיש שהאיבר שלי עומד להתפוצץ. אני עוזב את שערך. מוציא את האצבע מתוכך. הופך אותך על גבך. את מסתכלת עליי. מעורפלת. בחצי עין פקוחה. מבולבלת. אני מקרב את פי אל פיך. מנשק בתשוקה. מלקק את שפתייך. מכניס את לשוני לתוך פיך. הלשונות שלנו מתחברות ומתמזגים יחס. אני אוחז בשדיים ידיי בשדיים שלך. שעדין מכוסים על ידי הכותונת. אני מרגישה את הפטמות שלך מתקשות בין ידיי לאט לאט. אני נושק לפטמה ימין. נושק לפטמה שמאל. את נאנחת בקול המתוק שלך. אני צובט אותן. חזק. מבעד לכותנות. החלב מתחיל להרטיב את השמלה. שני עיגולים גדולים וכהים מקיפים את פטמותייך. אני מתכופף אליהם ומלקק בתאווה כל רטיבות שרק הלשון שלי תופסת מתוך השמלה. יונק את שדייך ישירות אל פי.את גונחת בהנאה. מתפתלת ביל רגליי.  את שולחת יד אחת לעבר האיבר שלי ומתחילה ללטף אותו. אני שולח יד אחת אל הבטן התחתונה. יד שנייה אוחזת בשדיים. מעביר את האצבע שלי על פתחך. מרגיש את חום גופך. את הרטיבות שלך שרק מתגברת ומתעצמת. את עוצמת עיניים. מרימה את ראשך. מתמסרת לתחושה המענגת שאני מסב לך. אני מעלה את האצבע אל עבר הדגדגן שלך. מרגיש כמה הוא נפוח. גדול וקשה. אני משחק איתו בים אצבעותיי. את מתרגשת ונרעדת. פותחת את רגלייך בפיסוק רחב. גבך מתקמר ואני ממשיך לענג את הדגדגן שלך בעדינות. אני רואה שזה מטריף אותך. אני מפסיק. 

אני מתרומם מעט מחכך את האיבר שלי בפטמות שלך. מניח שתי אצבעות מסביב לשתי הפטמות שלך וממולל אותן. אפשר לראות על פנייך כמה זה מגרה אותך. אני אוהב לדעת בדיוק איפה ללחוץ לך בשביל לענג ולחרפן אותך. 

אני שוב מפסיק. אני מתרומם עוד קצת מקרב את האיבר שלי אל פיך. את פותחת מיד פה גדול ואני מכניס את האיבר שלי אל פיך. את בהתחלה מתקשה. לא מרוכזת. אני סבלני. לאט לאט את מתמסרת. מצליחה להכניס אותו יותר עמוק אל פיך. אני מנסה לשמור על קור רוח אבל אני מרגיש שאני עומד לגמור. את עוצמת את עינייך. אני מרגישה את הפה שלך עוטף ברכות את האיבר שלי. את הלשון שלך מלקק אותו במהירות. 

אני עוזב את פיך בבת אחת. הופך אותך. נצמד אל הישבן שלי ונשכב עלייך. מכניס את שתי ידיי מתחת לגופך. בדיוק לתפוס ולאחוז חזק את השדיים שלך. אני מתפרק על הישבן שלך. ממלא אותך בכל כוחות החיים שלי. 

אני מתנשף. ידיי עוזבות את שדייך. אני מסובב את ראשך ומנשק אותך. נשיקה ארוכה ורטובה ומתנשפת. הלשונות שלנו מתחברים. אני יורד מעלייך. שפתיי עוזבות את שפתייך. אני אוחז ביד אחת את צווארך. את מסתכלת עליי בעיניים מבקשות. מתחננות. מגורות. מופתעות. 

ביד השנייה אני יורד אל בין רגלייך. מפסק אותן. מכניס אצבע אחת לתוכך. משחק איתה ביחד עם הרטיבות שלך. 

״את רוצה לגמור ? ״ אני שואל אותך בזמן שידי אוחזת בחוזקה בצווארך. והאצבע שלי משתוללת בתוכך. 

 

שולט קשוח וקשוב - כן בדיוק ככה !
לפני 4 חודשים
תל אביבי איכותי​(שולט) - ואוו מטורף .
לפני 4 חודשים
זיקפת הבוקר​(שולט) - מישהי קראה לי?
לפני 4 חודשים
מופשט - מוכשרת בטרוף💋
לפני 4 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י