סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מימוש

חוויות אישיות על עקצוץ הנפש
לפני שבוע. 22 באפריל 2024 בשעה 8:57

האדון שמאלף אותי מצא דרך מעולה!

בזמן ששפחה נקבה רוכבת על הזין שלו, נתבקשתי לרכון מעליה וכאילו לזיין אותה בדוגי.

התנוחה היא של זיון, אבל הזיון מתבצע ע"י האדון, אני רק בכאילו ומרגיש בלב את הכאב והכניעה בהבדל ביני לבינו. סקס אמיתי לגבר אמיתי.

 

בסוף הוא גמר בתוכה כמו שצריך והורשתי ללקק את זרעו, אני הורשתי לאונן ולגמור על ישבנה מבחוץ (וללקק הכל כמובן).

לפני 3 שבועות. 9 באפריל 2024 בשעה 16:31

הסרתי מגננות והרגשתי בנוח לעשות את מה שאני רוצה ונמשכת אליו, הרגשתי את זה באקטיביות שלי והאדון גם. הרגשתי שזה בסדר ונכון שאני נמשך לזין שלו, לגוף שלו.

השפחה המדהימה נקשרה בידיים והרגלים ואני התרכזתי בלשרת את האדון בזמן שהיא מסתכלת.

קינחנו בזיון מדהים שלהם , איך שירדתי ללקק להם הרגשתי רטיבות שנהינתי ללקק, חדבתי שזה שלה אבל מסתבר שהאדון גמר...

 

 

לפני חודש. 2 באפריל 2024 בשעה 20:59

הם ביחד, אדוני והנשלטת, אני מגיע לתמוך. כרגיל, רוב הזמן אני לא רואה יותר מידי כי פרצופי תקוע בפי הטבעת או אבר המין שלהם, סוג של כלי להנאות שלהם, בעיקר שלו כמובן.

נתחיל מהסוף, היום במפגש קיבלתי פרס וממשתי עוד פנטזיה, ליקקתי את הזרע של אדוני מהכוס של הנשלטת בזמן שהוא נמנם עד שהיא גמרה שוב. היה פשוט ח-ל-ו-ם.

רב הזיון שבו היא רכבה עליו לשוני היתה תקועה בעינוג ישבנו בזמן שהדפיקה של הנשלטת מעכה לי את הראש בשל הפוזיציה. 

אחר כך הוא הוציא אותי שאראה מהצד איך הוא מזיין אותה ואז הוא גמר.

שראיתי אותו, זה היה מפעים. אף פעם לא הייתי בכזאת סיטואציה לראות גבר אמיתי מזיין נקבה זיון חזק ואלגנטי. הייתי נפעם מההבדל בינו לביני. הוא נהנה לזיין וגומר בתוך אשה, אני נהנה מללקק לאדוני את החור. שמים וארץ.

אז לאורך הסשן אדוני המשיך בקו ההשפלה שאני לא גבר ולא מגיע לי לגעת מינית באישה, ציווה עליה להתחכך בי בלי שמותר לי לזוז, או לרדת לי ולראות אותי נבוך מהסיטואציה שגרמה לי לרחם על המסכנה שהתחננה לא לרדת לאיבר המיותר שלי שזה כלכך מיותר ומשפיל בשבילה לנסות לספק אותי בתור נשלט סיסי.

אבל אדוני מסיבותיו שלו החליט אז היא עשתה קצת וטוב שזה נגמר. כל האתגרים המיניים המביכים האלה רק בונים אותי ללהימשך יותר אליו שהוא דמות גברית חזקה ופחות למין הנשי, ממש מרגיש לי אילוף ללהיות pussy free. 

 הכי חשוב בסשן אהבתי לפעמים לאבד שליטה ולטרוף את האדון בליקוקים בכל הגוף, אהבתי שהוא אוהב את זה, וזה גורם לי לרצות אותו יותר ולגלות על עצמי יותר את המשיכה שלי לגבר חזק ששולט בי.

איך הוא יודע לנווט אותי, אני מת כבר להמשיך ולשרת אותו.

לפני חודש. 26 במרץ 2024 בשעה 22:06

הוזמנתי שוב לשרת את האדון בזמן שהוא עושה את השפחה שלו ובאמת שמאוד הוחמאתי מזה, אני מרגיש שיש בי ערך שאני מוסיף לאווירה והעינוג המיני של גבר אלפא.

אני יודע שיש פה אינסוף נשלטים שהיו חולמים לקבל את מה שהאדון נותן לי, ואני ממש מוקיר על זה תודה.

היינו בסשן דומה לקודם עם כמה דברים חדשים, למשל השפחה רכבה עלי בזמן שכנראה האדון נישק אותה, היה ממש מחרמן כי היתה רטובה והרגשתי את זה על הגב שלי.

רב הזמן הפה והלשון שלי היו מאוד פעילים. אברי המין של האדון והשפחה היו צמודים לפני. האדון עזר לי ללמוד לקבל זין ממש עמוק למשך דקות ארוכות בלי להוציא, הרגשתי שהוא נהנה מזה והוא נעל לי את הראש שלא אשתחרר בעזרת שוק הרגל שלו.

משום מקום, האדון ביקש פתאום שאחדור לשפחה אנאלית. אף פעם לא עשיתי דבר כזה. נלחצתי כי רציתי לעשות מה שהוא ביקש אבל מהלחץ ומהרגשה מוזרה של מה מה הקשר שאני חודר, ירדה לי הזיקפה, סוג של חרדת ביצוע.

זה היה סופר משפיל במיוחד שהשפחה ניסתה ממש לעזור ולפתוח את התחת עם הידיים שלה ולעזור לי להכניס אבל לא ידעתי מה לעשות, בקושי מצאתי את החור. כאילו כל הזמן אני מחורמן ועומד לי טיל שאני מלקק להם את החור ושאר דברים, פתאום שאני מתבקש אשכרה להפעיל את האיבר מין בחדירה, שזה כביכול מטרתו אני לא מצליח לעשות את העבודה. הרגיש לי ממש השפלה ורציתי לקבור את עצמי באותו רגע. בסוף הבנתי שהאדון עשה לי את זה בכוונה וידע שלא אצליח. אולי זה חלק מהחינוך להיות pussy free.

המשכתי לעבוד עם הלשון ובסוף האדון הרשה לי לגמור על המגף וכמובן ליקקתי הכל לפי בקשתו למרות שהיה קשה. אבל אני יודע שזה מעולה לחינוך שלי. זה עוזר לי להפנים שלשפיך שלי אין באמת יעוד כמו לגבר אלפא, לכן עלי לנקות את הלכלוך שלי, וכמובן לעשות את זה אחרי הגמירה שכבר יורד לי זה ממש מחזק את הציות שלי לאדון, להמשיך לשרת מינית גם שלא עומד לי.

לפני חודש. 5 במרץ 2024 בשעה 23:13

נראה לי שמגיעים לפגישה מס'5, אפשר כבר להגדיר את זה כסוג של מערכת יחסים של שליטה.

אז ככה, אני זכר ונפגש עם שולט אלפא. כל המיניות שלי היתה מבולבלת וכנראה עודנה.

היום היה סשן ארוך (בשבילי) ואינטנסיבי. התלבשתי נשי, כי אני כנראה אישה בגוף של גבר (שנמשך לנשים...).

התחלתי ללקק את רגלי אדוני והשפחה השנייה הגיעה.

בניגוד לפגישות שהייתי לבד והפוקוס היה בי, כאן אני בתפקיד עזר, סוג של משרת מיני. האדון מפרק את השפחה החדשה והביישנית בלי הכרה ואני נמצא רוב הזמן לרגליהם משתמש רק בפי ובלשוני ככלי סיכוך ועינוג להנאתם. מלקק בתאווה את רגליהם, התחת הזין הביצים והכוס ומרגיש בבית.

באמת זה פסגת השאיפות מבחינתי שהלשון שלי מענגת אותם. אני רואה אותם מזדיינים בלי סוף ויודע את מקומי. יודע שיש גבר אלפא שמזיין ושולט בסיטואציה ויש אותי, זכר ביישן וחמוד שנולד עם זין אבל שלא ראוי לזיין אישה, אלא רק את היד שלי... מטרת הזין שלי רק לייצר לי חרמנות שתיתן לי אנרגיה לשרת את אדוני.

וטוב וטבעי לי במקום הזה.

השפחה יפיפה מתוקה וביישנית, חדשה בעולם הזה, מתקשה להכאיב או להשתמש בי ככלי למענה, אבל האדון מלמד אותה להיות חזקה, להנות, להשתחרר וגם לשלוט. ללא ספק הוא מפרק אבל בונה אותה מחדש. מחכה ליום שהיא תוריד אותי מיוזמתה ותשתמש בי בחופשיות וכמו האדון, תממש את יעודי בלהיות כלי קיבול וסיפוק.

 

מודה לאדוני על הזכות לרדת לו וכמובן לשפחה שלו שזה הקינוח הכי מושלם. היה לה קשה והיא נסתה לסרב, אבל האדון התעקש שאלקק אותה. 

וזה כנראה ההבדל ביני לבינו, שאישה מבקשת ממני לעצור במין אני עוצר, האדון רואה את המטרה הסופית בלפתוח אותה מינית והוא מצליח כמובן ...

לסיום השפחה הורידה אותי ארצה כמו כלבה ופה ממש התחרמנתי,למרות ששנים אני חושש אבל מפנטז, אוננתי על מגפיה של השפחה גמרתי ובציווי אדוני הצלחתי לסמן וי על עוד שלב חשוב בלהיות עבד, בללקק ולנקות לעצמי את השפיך.

 

בתור אחד שמעולם לא עושה לייק בפייסבוק או משתף פוסט, אהבתי שהאדון ציווה עלי לכתוב את רגשותי מהסשן בבלוג הזה, זה גם גורם לי להרגיש נשי יותר ולהפנים ולפרסם את המיניות שלי פה בקהילה.

מקווה להמשיך לשרת.

תודה אדוני