אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מימוש

חוויות אישיות על עקצוץ הנפש
לפני חודשיים. 5 במרץ 2024 בשעה 23:13

נראה לי שמגיעים לפגישה מס'5, אפשר כבר להגדיר את זה כסוג של מערכת יחסים של שליטה.

אז ככה, אני זכר ונפגש עם שולט אלפא. כל המיניות שלי היתה מבולבלת וכנראה עודנה.

היום היה סשן ארוך (בשבילי) ואינטנסיבי. התלבשתי נשי, כי אני כנראה אישה בגוף של גבר (שנמשך לנשים...).

התחלתי ללקק את רגלי אדוני והשפחה השנייה הגיעה.

בניגוד לפגישות שהייתי לבד והפוקוס היה בי, כאן אני בתפקיד עזר, סוג של משרת מיני. האדון מפרק את השפחה החדשה והביישנית בלי הכרה ואני נמצא רוב הזמן לרגליהם משתמש רק בפי ובלשוני ככלי סיכוך ועינוג להנאתם. מלקק בתאווה את רגליהם, התחת הזין הביצים והכוס ומרגיש בבית.

באמת זה פסגת השאיפות מבחינתי שהלשון שלי מענגת אותם. אני רואה אותם מזדיינים בלי סוף ויודע את מקומי. יודע שיש גבר אלפא שמזיין ושולט בסיטואציה ויש אותי, זכר ביישן וחמוד שנולד עם זין אבל שלא ראוי לזיין אישה, אלא רק את היד שלי... מטרת הזין שלי רק לייצר לי חרמנות שתיתן לי אנרגיה לשרת את אדוני.

וטוב וטבעי לי במקום הזה.

השפחה יפיפה מתוקה וביישנית, חדשה בעולם הזה, מתקשה להכאיב או להשתמש בי ככלי למענה, אבל האדון מלמד אותה להיות חזקה, להנות, להשתחרר וגם לשלוט. ללא ספק הוא מפרק אבל בונה אותה מחדש. מחכה ליום שהיא תוריד אותי מיוזמתה ותשתמש בי בחופשיות וכמו האדון, תממש את יעודי בלהיות כלי קיבול וסיפוק.

 

מודה לאדוני על הזכות לרדת לו וכמובן לשפחה שלו שזה הקינוח הכי מושלם. היה לה קשה והיא נסתה לסרב, אבל האדון התעקש שאלקק אותה. 

וזה כנראה ההבדל ביני לבינו, שאישה מבקשת ממני לעצור במין אני עוצר, האדון רואה את המטרה הסופית בלפתוח אותה מינית והוא מצליח כמובן ...

לסיום השפחה הורידה אותי ארצה כמו כלבה ופה ממש התחרמנתי,למרות ששנים אני חושש אבל מפנטז, אוננתי על מגפיה של השפחה גמרתי ובציווי אדוני הצלחתי לסמן וי על עוד שלב חשוב בלהיות עבד, בללקק ולנקות לעצמי את השפיך.

 

בתור אחד שמעולם לא עושה לייק בפייסבוק או משתף פוסט, אהבתי שהאדון ציווה עלי לכתוב את רגשותי מהסשן בבלוג הזה, זה גם גורם לי להרגיש נשי יותר ולהפנים ולפרסם את המיניות שלי פה בקהילה.

מקווה להמשיך לשרת.

תודה אדוני 

סקרנית במידה גדולה​(נשלטת) - מחרמן הקטע שהוא הכריח אותה שתלקק אותה
לפני חודשיים
זנזונת של מיינד​(אג׳נדר נשלטת) - כתוב מהמם🧡
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י