סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מימוש

חוויות אישיות על עקצוץ הנפש
לפני חודש. 26 במרץ 2024 בשעה 22:06

הוזמנתי שוב לשרת את האדון בזמן שהוא עושה את השפחה שלו ובאמת שמאוד הוחמאתי מזה, אני מרגיש שיש בי ערך שאני מוסיף לאווירה והעינוג המיני של גבר אלפא.

אני יודע שיש פה אינסוף נשלטים שהיו חולמים לקבל את מה שהאדון נותן לי, ואני ממש מוקיר על זה תודה.

היינו בסשן דומה לקודם עם כמה דברים חדשים, למשל השפחה רכבה עלי בזמן שכנראה האדון נישק אותה, היה ממש מחרמן כי היתה רטובה והרגשתי את זה על הגב שלי.

רב הזמן הפה והלשון שלי היו מאוד פעילים. אברי המין של האדון והשפחה היו צמודים לפני. האדון עזר לי ללמוד לקבל זין ממש עמוק למשך דקות ארוכות בלי להוציא, הרגשתי שהוא נהנה מזה והוא נעל לי את הראש שלא אשתחרר בעזרת שוק הרגל שלו.

משום מקום, האדון ביקש פתאום שאחדור לשפחה אנאלית. אף פעם לא עשיתי דבר כזה. נלחצתי כי רציתי לעשות מה שהוא ביקש אבל מהלחץ ומהרגשה מוזרה של מה מה הקשר שאני חודר, ירדה לי הזיקפה, סוג של חרדת ביצוע.

זה היה סופר משפיל במיוחד שהשפחה ניסתה ממש לעזור ולפתוח את התחת עם הידיים שלה ולעזור לי להכניס אבל לא ידעתי מה לעשות, בקושי מצאתי את החור. כאילו כל הזמן אני מחורמן ועומד לי טיל שאני מלקק להם את החור ושאר דברים, פתאום שאני מתבקש אשכרה להפעיל את האיבר מין בחדירה, שזה כביכול מטרתו אני לא מצליח לעשות את העבודה. הרגיש לי ממש השפלה ורציתי לקבור את עצמי באותו רגע. בסוף הבנתי שהאדון עשה לי את זה בכוונה וידע שלא אצליח. אולי זה חלק מהחינוך להיות pussy free.

המשכתי לעבוד עם הלשון ובסוף האדון הרשה לי לגמור על המגף וכמובן ליקקתי הכל לפי בקשתו למרות שהיה קשה. אבל אני יודע שזה מעולה לחינוך שלי. זה עוזר לי להפנים שלשפיך שלי אין באמת יעוד כמו לגבר אלפא, לכן עלי לנקות את הלכלוך שלי, וכמובן לעשות את זה אחרי הגמירה שכבר יורד לי זה ממש מחזק את הציות שלי לאדון, להמשיך לשרת מינית גם שלא עומד לי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י