סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ELLE est moi

אפשר לקרוא את זה אלסט,
אבל העילאיים והמתנשאים קוראים את זה אל-אה.
ככה או ככה - היא זו אני.
לפני 6 שעות. 3 במאי 2024 בשעה 9:53

אני שוכבת במיטה על הצד ואני מרגישה את הכרית נרטבת מדמעה שיורדת מעין שמאל, ולא הרבה אחרי זה דמעה נוטפת על המזרן מעין ימין. יש רעש ממש חלש של ״טיק״ כשהדמעה נוחתת על המזרון ממרחק של כמה סנטימטרים. אני רואה בזווית של העין את העיגול הלא מושלם הזה.

ואני לא יודעת למה.

אין לי הסבר הורמונלי לתשישות ולעצבות. המחזור עבר ונגמר, אני אמורה להיות בתקופה השטוחה מבחינה הורמונלית. 

ועדיין, הדמעות זלגו אתמול בלי שליטה וגם עכשיו, ברגעים אלו ממש.

אני לא יודעת אם זה הפחד לאבד אותך, הפחד שתתייאש ותוותר, שלא תרצה להמשיך לעבור איתי את הדרך הזו ביחד.

אני כל כך אוהבת אותך, יותר ממה שאני מרשה לעצמי להגיד לך. אבל אני יודעת שאתה יודע, שאתה לא באמת צריך שאני אגיד. אתה מרגיש את זה בכל צעד או מבט או תנועה שאני עושה, כי כל כולי מוכוונת אליך.

אתמול, כשעמדת מעליי וחיבקת אותי, עטפת אותי ויכולתי רגע להניח את הראש ולהתמסר - אם רק היה אפשר להכפיל את הרגע הזה באלף.

אני לא יודעת למה קשה לי ועצוב לי כל כך. אני באמת לא מבינה. איפה הפסיכולוגית כשצריך אותה שתעזור לי להבין מה קורה בפנים.

אני מרגישה שאני צריכה אותך עכשיו שוב, כמו אתמול, בחיבוק עוטף ואוהב שבלי מילים אומר לי: אני איתך ואני לא אשחרר. אני לא אוותר. אל תדאגי. אני שומר עלינו.

לפני 3 ימים. 29 באפריל 2024 בשעה 18:16

במקום לסיים את ה״חופש״ הזה עם תחושה של התמלאות כוחות מחודשים, אני מרגישה עייפה ותשושה וחסרת כוחות, וגם תוהה אם הגזמתי בכל הדברים שעשיתי בשלושת השבועות האחרונים במקום לנוח.

אני מתגעגעת הביתה. אוף. כל כך. מחכה כבר להגיע ולהחליף מצעים, לדחוף כביסה למכונה, לעשות קניות ולסדר במקרר, לשאוב את הרצפה ולהעביר סמרטוט, לאוורר את הדירה, להדליק נר עם ריח טוב או שמנים אתריים שיטהרו קצת. שיתנו תחושה של חדש. מחכה להשקות את העציצים ששרדו את התקופה, להעביר סמרטוט על השולחנות, לבשל אוכל לשבוע שנשאר, להאכיל את המחמצת שבמקרר שצועקת לקצת קמח ומים. להחליף את הפילטר בבריטה! וואי, חשוב.

ולשבת על הספה הלא כל כך מוצלחת שלי ולבהות.

לחשוב על המשימות שעוד נותרו עד סוף התואר. לחשב את הזמן שנשאר. לחכות שהזמן יעבור. להגיש את ה-פאקינג תזה הזאת. לכתוב את כל העבודות להגשה. להגיש בזמן. לקבל אישור על סיום הלימודים. להגיש בקשה להתחלת התמחות.

אתמול אמרת לי שבמחזור אני נוּגה. יש דברים בגוֹ. אני מתכנסת לתוך עצמי וקצת עצובה יותר. לפעמים חסרת סבלנות. לפעמים נמאס לי מכולם ומעצמי. בעיקר בא לי שקט. דממה.

ולא בא לי אחריות על שום דבר, ולא בא לי לדבר על שום נושא הרה גורל. לא בא לי לדבר על מגורים משותפים, לא בא לי לדבר על חתונה. לא בא לי לדבר על ילדים. לא בא לי לקבל החלטות על כלום.

מן יום כזה שרק בא לי שיניחו לי לנפשי. שאף אחד לא ישכנע אותי שהוא יודע יותר טוב ממני, שאף אחד לא ידבר איתי על ילדים כן או לא, או יספר לי על כמה זה הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים, או כמה שאי אפשר להניח אותו לרגע ורק בא לנשק אושושוושו כל היום. קצת מנוחה מקבלת החלטות. קצת מנוחה מהדרישה להתבוננות פנימה ולהסביר מה קורה שם.

תמיד ערבים כאלה גם באים רגע לפני לילה ללא שינה, רגע לפני שבוע עמוס בלי מנוחה.

עוד רגע יעבור המחזור והכל יחזור להיות בסדר. עד המחזור הבא.

 

ימים כאלה שהייתי רוצה לשבת עליך, להניח עליך ראש, ולתת לך לחבק אותי וללטף אותי עד שארדם.

לפני שבוע. 25 באפריל 2024 בשעה 13:47

יום חמישי חופשי ואחרי לילה ובוקר איתך, שנצ וקצת גלידה לחגוג את היום הזה, אני במיטה והסטיספייר צמוד אליי כמו מגנט שאי אפשר להפריד.

אני עוברת על רשימת הסרטונים בפורןהאב אבל לא מצליחה למצוא משהו שבא לי עליו עכשיו, ואני משתדלת לגוון כדי לא להיתקע על משהו אחד. תוך כדי שאני מפעילה את הסטיספייר ואני מרגישה את עצמי מתחילה לרחף, פורנו כבר לא רלוונטי ואני עוצמת עיניים ונזכרת במתנה הכי טובה שנתת לי אי פעם, מתנת יום ההולדת שלי.

אני נזכרת בעצמי שוכבת במיטה, עירומה, נקייה אחרי מקלחת, מחכה לך עם עיניים מכוסות. כמו באחד הפוסטים הראשונים שלי, אתה מגיע ואני שומעת אותך מתקרב. אתה מתיישב לידי ומתקרב אליי ולוחש לי באוזן שלכבוד יום ההולדת ה31 שלי - 32 הדקות הקרובות יהיו מוקדשות לעונג שלי. 31 על כל שנה שאני בחיים, ועוד אחת לשנה הבאה.

וככה זה מתחיל. הלשון שלך על הדגדגן שלי, וכבר עולים בי זרמים עדינים ראשונים. בשלב מסוים אתה מוסיף אצבעות ואני כבר מתחילה להרגיש את הקצה ואני גומרת - עולה הכי גבוה ולאט לאט נופלת בחזרה לקרקע.

ריחוף קליל ואתה ממשיך. מדי פעם נותן לי רגע להסדיר נשימה ואני גומרת עוד, ועוד, ועוד. אחת המתנות הטובות ביותר שאלוהים נתן לי, למשל, היא לגמור ברצף.

בשלב מסוים אתה קם ואני מסתובבת על הבטן, כבר כמעט שלא יכולה יותר. מרגישה שאני צריכה לנוח, ואני מרוקנת כבר מכוחות. אני חצי נוכחת חצי לא, מרחפת ביקום מקביל. ואתה מנחית ספאנק או שניים ומחזיר אותי לשכב על הגב.

בשלב מסוים, כשאני כבר באמת לא יכולה יותר אבל גם לא רוצה שתפסיק לעולם, השעון ששמת מצלצל. עברו 32 דקות.

והיום, יום חמישי, גמרתי עוד מלפנטז על הרגע הזה שוב. מחכה כבר לחגוג 32 איתך.

לפני שבוע. 22 באפריל 2024 בשעה 20:51

הרבה פעמים אני אוהבת לכתוב פוסטים ולהשאיר אותם על אש נמוכה בטיוטות, ולגשת אליהם מאוחר יותר, כשהמחשבות מסיימות להבשיל או כשקורים עוד דברים והם עושים לי סדר.

להלן פוסט מלפני שבועיים:

פחות מ24 שעות אחרי הסשן הראשון שלנו ידעתי שאתה האחד, הגבר של החיים שלי. לעיתים אני אדייק ואגיד שאתה, כמודל, כאידיאל לגבר שאני מאחלת לעצמי.

אתמול הסברתי לך מה עומד מאחורי הדרך שבחרתי לעצמי והעתיד שייחלתי לעצמי, מתוך הבנה ברורה שגבר כמוך לא היה משהו שהוא אפשרי, לא משהו שהרשיתי לעצמי לחלום עליו או אפילו לחשוב עליו. לאורך כל חיי הבוגרים, מאובדן הבתולים בכיתה י׳ ועד שהכרתי אותך, היה לי ברור שאני לא אהיה בזוגיות טובה. למה? לא יודעת למה. אבל הייתה לי תחושה. אז הרעיון של זוגיות בריאה וטובה ומכילה שבה אפשר לסמוך על הגבר שאיתי לא היה במילון המושגים שלי. כמו מילה שלא קיימת, כמו צבע שהעין לא יכולה לתפוס, כמו עץ שנופל ביער בלי לעשות רעש, כמו ארוחת צהריים במסעדה שלא תועדה לאינסטגרם.

אתה, הרציונלי, לעומת האופטימית שאני, אומר שבשלב מסוים, במוקדם או במאוחר, בין אם תוך חודש או ארבעים שנה, נפרד. אנחנו מקווים ומייחלים לפרידה של שני אנשים בוגרים שמכבדים אחד את השנייה ולא ינסו לפגוע אחד בשניה. אין ספק שיותר חשוב לדעת על האדם שמולך איך הוא בגירושין ולא איך הוא בנישואין.

האופטימית המאוהבת שבי מסרבת להאמין שיכול להיות טוב ממך, ואולי זה בגלל שאני נאיבית מאוהבת ומטומטמת, ואולי זה כי אני אכולת ניסיון רע עם גברים שהוכיחו לי שאי אפשר לסמוך עליהם. פה, אגב, קבור הכלב לגבי הבאת ילדים לעולם והיכולת שלי לסמוך על הגבר שלצידי שיהיה שותף מלא לפרויקט הזה. לא ברור איפה ומתי למדתי שאי אפשר לסמוך על גברים. משהו השתבש במהלך הדרך. וכמו שאמרתי, אני עוד מתרגלת לקונספט הזה של זוגיות עם מישהו כמוך. אני עוד מתרגלת אליך בחיים שלי.

הערות מהיום:

אני חושבת שבשבועיים האחרונים אני מתעסקת המון במחשבות לגבי חוסר היכולת שלי לסמוך ולהאמין לגברים. כל פעם שהמחשבה הזו עולה במוחי אני תוהה אם הגיע הזמן לחזור לטיפול כדי לעבוד על זה ולפתור את זה אחת ולתמיד, או שאני פשוט צריכה לתת זמן לדברים לקרות. אני הרי יודעת כבר לזהות דושים, אני כבר יודעת להגיד לא, אני כבר יודעת להתרחק כשלא מתאים לי. אני כבר לא נמצאת במקומות שאני לא רוצה להיות בהם רק כי אני מפחדת לאכזב את מי שלידי.

ועדיין, המחשבה על לשכב עם אחרים, עד כמה שהיא מחרמנת אותי, היא גם מאיימת ומפחידה ומשלבת סנריואים בראשי של רצח, אלימות, חטיפה, חוסר התחשבות בצרכים שלי וברצונות שלי, ואפילו דברים פשוטים שכל כך לא בא לי להתעסק בהם, כמו לריב עם גבר על לשים קונדום כי אני לא רוצה לא מחלות ולא ילדים (משהו שהייתם מניחים שגם הצד השני לא היה רוצה). שזה במילים אחרות - חוסר התחשבות בצרכים וברצונות שלי.

אני עוד צריכה להמשיך לחשוב איך אני מוצאת את הדרך שלי שתהיה לי הנוחה לי, הנעימה לי, הלא-מאיימת לי.

לפני שבועיים. 13 באפריל 2024 בשעה 7:31

אתמול כשנכנסתי למיטה גיליתי שכל החרדות של כולם על איראן חדרו גם אליי. רגע לפני שנרדמתי תהיתי אם אולי לא נתעורר בבוקר, אולי כולנו נמות בלילה. ואם זה ככה, אז בכלל לא הספקנו להיפרד, אני ואתה. ואיך בכלל נפרדים כשלא רוצים?

ביום רביעי יצאת ממני אחרי ששכבנו שעה במיטה מעבר לזמן שהקצבנו. בשלב מסוים אמרת די, נתת לי נשיקה אחרונה ויצאת לדרך. בזמן שנסעת הביתה עוד גמרתי פעמיים מול הפורנו האהוב עליי והמחשבות עליך, עלי, עלינו.

כתבתי לי שהגעת הביתה וסיכמנו את הערב בלילה טוב, ועוד נשארתי ערה בעיניים עצומות חושבת על השיחה שלנו. כמו שאמרתי לך באותו ערב, המחשבות שלי תמיד רצות ל״איך שיהיה לך יותר טוב״. ומצד שני, מנסה לשחרר ולתת לך את הזמן והמקום להיות מי שאתה עם הרצונות שלך, היכולות שלך, הפחדים שלך, וכל כל כולך. 

 

חמישי קמתי מאוד מאוהבת.

גם שישי.

גם שבת.

גם הלכתי לישון כל לילה מאוד מאוהבת. גם חמישי. גם שישי. ובטח גם שבת.

כאילו… יותר מבדרך כלל.

אני לא יודעת מה יש במה שנתת לי לראות באותו ערב, שעוד יותר גורם לי לרצות להיות לצידך פור לייף. להקשיב לך בזמן שאתה שוכב על המיטה ומתבונן אל התקרה, מדבר על מה שאתה חושב ומרגיש, על מי שאתה בפנים, ואני שוכבת על הצד ובוהה בפנים היפות שלך, מקשיבה, רוצה לחבק אותך או לעטוף אותך אליי או לשים עליך יד, שתדע שאני איתך ושאני אוהבת אותך.

יוצא לי קיטשי ונדוש בימים האחרונים.

נו. בסדר. מה לעשות. קורה.

לפני 3 שבועות. 9 באפריל 2024 בשעה 6:53

אני אוהבת את השיחות שלנו במיטה. אני אוהבת שאנחנו מגיעים לנושאים שלא חשבתי שנגיע אליהם, אני אוהבת שרוב הדברים שאני אומרת לא מפתיעים אותך אבל לפעמים יגיע איזה משהו חדש שגם אני לא חשבתי עליו ושנינו נשאר במחשבות לגבי עידכון התוכנה של המוח שלי.

מעבר לזה שאני כל הזמן מדמיינת אותי מוצצת לך, אתה יורד לי, אתה עושה לי ביד, אתה מזיין אותי בכל מיני תנוחות, אתה מושיב אותי עליך ואני רוכבת עליך בזמן שאתה עוצם עיניים ומתענג, סשנים של הצלפות, כאב, שעווה, השפלה, חוסר אונים, קשורה על המיטה בזמן שאתה מעשן סיגריה בסלון, המשקל של הגוף שלך עליי, המגע המרפרף, חיבוק של אחרי, ליטופים, נגיעות, נשיקות ארוכות וכו, אז מעבר לכל זה, שכחתי כבר מה רציתי לכתוב כי התחרמנתי שוב.

אה כן, אז מעבר לכל זה, היה רגע בשיחה שלנו במיטה שאמרת שאתה יודע שאני אעשה כל דבר שתבקש ואני כמובן פירשתי את זה במסגרת יחסי השליטה וחשבתי כמה זה נכון. כמובן שאני אעשה כל דבר שתבקש כי אני אוהבת אותך, אבל אני גם אעשה כל דבר שתבקש כי מעבר לזה שאתה בן הזוג שלי, אני קצת מחווטת להסתכל עליך כהשולט שלי, ולכן האינסטינקט של לקום מיד ולעשות בשבילך כל דבר שתבקש קיים, גם אם אנחנו כבר לא ביחסי שליטה קום איל פו. זהו, אז מעבר לכל ההתחרמנות הרגילה שלי מכל מילימטר בגוף שלך והמחשבות הנון סטופיות על כמה שאני אוהבת הגוף שלך ואת הזין שלך, ושוב איבדתי ריכוז ושכחתי מה רציתי לכתוב. מה יהיה.

אז מעבר לכל ההתחרמנות הרגילה שלי על הפיזי אני גם עדיין מתחרמנת מהמנטלי מסתבר.

ונראה לי שההוכחה הכי טובה הייתה כשהצעתי שתהפוך אותי לשפחת ניקיון, וזה אשכרה חירמן אותי, למרות שזה הדבר השנוא עליי בעולם.

לפני 3 שבועות. 5 באפריל 2024 בשעה 18:53

״וואו אני לא יודעת אם זה בגלל הביוץ אבל ראיתי את שמ״ש מניח תפילין וזה סקסי נורא״ אני כותבת לבסטי בשעת בוקר לא כל כך מוקדמת, כי עד שהצלחת לשכנע אותי לקום מהמיטה כבר היה 11. אבל מותר, כי שישי בוקר היום ושנינו חופשיים.

מי חשב שאני אי פעם אסתכל על גבר מניח תפילין ואתחרמן מזה?

לאט לאט, הלילות האלה שלנו ביחד הפכו להיות מאחד הדברים שאני הכי פחות אוהבת (לישון עם זר באותה מיטה), לאחד הרגעים האהובים עליי. הרוטינה המתוקה הזאת של להיכנס למיטה, לאכול את הראש, עד שאני אומרת לך ״די, אני הולכת לישון״ ואני מסתובבת עם הגב אליך ונרדמת לפני שהספקת לספור עד 10. אתה, אני מניחה, עוד ממשיך לגלול באתרי חדשות, ספורט, ואיזו שיחת לילה עם צעירה אנונימית בכלוב. בבוקר, אני מתעוררת ראשונה, מתרוממת מהמיטה בשקט בשקט, כדי שלא תתעורר, והולכת לפיפי של הבוקר ואז לצחצח שיניים. אחר כך אני חוזרת למיטה וגוללת בפייסבוק, באינסטגרם, ואיזו שיחת בוקר עם צעיר אנונימי בכלוב.

משהו משתנה בשבועות האחרונים. לפחות לתחושתי. לטובה. משהו לאט לאט מרגיש לי קצת יותר בטוח ונינוח איתך. זה כיף לי, ובא לי עוד. אין לי עדיין מילים להסביר את זה כל כך, אבל משהו בזמן שזז וההיכרות שמעמיקה משנה את החוויה שלי בקשר שלנו.

ועדיין - אני איתך במיטה, חרמנית למות, ולא מצליחה להגיד לך שכל מה שבא לי עכשיו זה שתשלח יד אל התחתונים שלי בלי לשאול (לא משנה אם אני ערה או ישנה) ותפנגר אותי עד שאני ארים ידיים ולא אוכל לגמור יותר. במקום זה, אני קצת כאילו מתחככת בך בעדינות כדי שאולי תבין את הרמז. ואולי אתה מבין, ולא בא לך, ואולי אתה לא מבין - אבל אין לי את האומץ להגיד לך ״מאמי? אולי תפנגר אותי קצת?״. מה עושים עם המצב ביניים הזה שהוא נטו אחריות שלי להביע את הצרכים שלי?

במקום זה, אני נשארת עם תחתונים רטובים בזמן שאתה קם להכין לנו קפה.

בארוחת שישי עם ההורים, כשאמא באה לשבת לידי אבל מעירה שלא יקרה מצב שאני אשב עם הגב אליך, אני חושבת לעצמי ורוצה להתגרות ולהגיד לך שדווקא הייתי רוצה שתראה רק את הגב שלי, בעדיפות שאני עירומה, על 6, ואתה מזיין אותי בדוגי.

לפעמים בא לי לחזור לטיפול, ללכת למטפלת מינית ולעבוד על התקשורת המינית שלי. וכשאני באה לעשות את זה אני מרגישה שדיייי כבר וכמה שנים אפשר כבר ללכת לטיפול פסיכולוגי?

וזהו, לפעמים אני יותר חומלת לעצמי ואומרת שזה תהליך ואני לומדת ומשתפרת וזה בעבודה ואולי עוד כמה חודשים נהיה ביחד במיטה, כשאני בביוץ, חרמנית מתה, ואני אשאל אותך ״מאמי, אולי תפנגר אותי?״

לפני חודש. 29 במרץ 2024 בשעה 12:01

נכתב ב12.3.24

אנחנו חיים בעידן פוסט מודרניסטי שבו נהוג להגיד ״אמת שלי אמת שלך״ וש״אין אמת אחת״. זה מתחבר מאוד למי שאני ולקושי שלי לגבש עמדה אחת - בין אם זה לגבי המלחמה, המצב הבטחוני, ההפיכה המשפטית, מערכות יחסים, זוגיות, כן ביבי לא ביבי ואפילו הצבע האהוב עליי.

תמיד אמרתי שמאוד קל להשפיע עליי - קודם כל, אני פתי מאמין לכל דבר, וגם כל טיעון שתתנו לי שיש בו מן ההיגיון אני ככל הנראה אסכים איתכם במידה כזו או אחרת. תמיד אמרתי על עצמי שאני קלה להשפעה, שאני חסרת עמוד שדרה, שקל לכופף אותי (המממ 😏). זה גרם לי להרגיש בן אדם פחות טוב, פחות חזק, פחות מוצלח. חשבתי שאנשים חכמים הם אנשים שעומדים על שלהם, שיודעים את ה-אמת ה-אחת.

בתואר הראשון למדתי אצל מרצה שהיה מציג לנו ציורים של אמנים מהמאות הקודמות ומנתח אותם. פילוסוף שהוא גם בסיסט ורוקיסט עם הומור משובח. Shout out לד״ר דיוויד גרייבס האיש והאגדה. הייתי צריכה לקחת איזה 3-4 קורסים אצלו כדי להבין סוף סוף את המסר שהוא מנסה להעביר בכל הקורסים שלו: אין דבר כזה ״אמת שלי אמת שלך״, יש אמת אחת בעולם הזה. האם אנחנו יודעים אותה? לא בהכרח. אבל יש אמת אחת. לא יכולות להתקיים במקביל 2 אמיתות: לא יכול להיות שלאנוס קטינות יהיה גם בסדר וגם לא בסדר. יש רק אמת אחת. וזה נכון לגבי כל משפט: הוא לא יכול להיות גם נכון וגם לא נכון, זה כישלון לוגי.

מכאן, שאני לא יכולה להגיד שהבחירה שעשינו היא בחירה נכונה בהכרח. עשינו בחירה, והיא האמת שלנו מעכשיו. האם אני יודעת אם זו הבחירה הנכונה או האחרת נכונה? לא בהכרח. כמו שאני לא יודעת אם האמת שיש לי עכשיו בראש לגבי כל מיני רעיונות היא האמת האמיתית. ואולי בגלל זה אני לא שקטה - כי לא משנה באיזו עמדה נבחר, אנחנו לא יודעים מה האמת האמיתית, מה העתיד צופן לנו בדלת המסתובבת שבחרנו להיכנס דרכה.

האמת היא how things are in the world. האמת היא שאנחנו לא יודעים אם בחרנו בחירה שתוביל אותנו למקום טוב יותר או פחות טוב ולכן לא הייתי שקטה אתמול בערב. הטלנו קוביה ואנחנו מקווים לטוב. הטלנו קוביה ואני מבטיחה שאעשה כמיטב יכולתי שלא נשקע לתוך איזור הנוחות.

הייתה לי עוד מרצה שלימדה אותנו על משמעות המילה decide, לקבל החלטה, ועל כך שכאשר אנחנו מקבלים החלטה אנחנו הורגים את כל האופציות האחרות. וגם - שלא לקבל החלטה זה גם לקבל החלטה. מנחם אותי לדעת שקיבלנו החלטה ובחרנו בצעד מסוים, ואני צריכה להתנהל בעולם ולהבין שאי אפשר ששתי האופציות יתקיימו במקביל. אי אפשר לקיים גם מונוגמיה וגם זוגיות פתוחה בו זמנית.

נכתב ב21.3.24

פרספקטיבה של שבוע נותנת איזה רגיעה, איזה שקט. עשיתי איזה ניסיון כושל לחזור לטיפול אבל אצל מישהי אחרת, שהיא לא פסיכולוגית. ואחרי הניסיון הכושל, הפסיכולוגית שלי התקשרה אליי (בנושא אחר) ושאלה אותי: "אז אלסט, מה שלומך חוץ מזה?" ואלף ואחת מחשבות עברו לי בראש לפני שנזכרתי שאני כבר לא מטופלת שלה ושהתשובה הנורמטיבית היא "הכל מעולה, ממש ממש בסדר. את יודעת, בעיקר עסוקה בעבודה ובלימודים". רציתי לספר לה שהביטחון העצמי שלי שוב בקרשים ושנמאס לי כבר להיות קלישאה של בן אדם שעסוק במראה החיצוני שלו בלי הפסקה. רציתי לבכות לה קצת ולהגיד לה "נו די, זה מביך כבר! אני כבר לא נערה מתבגרת שדימוי העצמי שלה צריך להיות תלוי בכמה היא שוקלת!". ועדיין, הנה אנחנו פה.

באופן שמאוד הפתיע אותי, הצלחתי לשחרר את השיחה משבוע שעבר (לא ב-100%, אבל עדיין) ואני מרגישה שהסערה חלפה. הסערה שבתוכי, לפחות. יש קול בראש שלי שמאוד דואג לך ורוצה לוודא שלא תיפגע מהסיטואציה שאנחנו נמצאים בה. כל משפט שיוצא לך מהפה נחקק לי בראש ואני משננת אותו ומזכירה לעצמי שחשוב שיהיה לך טוב ונעים בקשר שלנו, שתהיה מרוצה ממני ושמח בבחירה להיות איתי.

ולמרות הניסיון הכושל שלי לחזור לטיפול אצל מישהי שהיא לא פסיכולוגית, אני מנסה בכל כוחי לעבוד על התקשורת המינית שלי. ואני אפילו לא יודעת להגיד למה זה כל כך מביך אותי עכשיו פתאום כשזה מולך, וזה חשוף, וזה בלי הגנה. שנים הייתי רגילה להשתמש במיניות ולשוחח בקלות ובפתיחות על מיניות, אבל כנראה שעכשיו, פתאום, משהו השתנה כשזה מולך וכל כולי מולך ללא הגנות, מחסומים, חומות. אז כל פעם שאני אומרת משהו אני מרגישה שאני מעמידה את עצמי על מרכז הבמה ואני מגלה שאני עירומה וכולם בקהל צוחקים עליי.

אבל הפסיכולוגית כבר לימדה אותי שצריך פשוט לתרגל ולתרגל ולתרגל בסוף אני אובך פחות. בסוף אני אצליח לדבר איתך על מיניות ומה אני רוצה וצריכה בלי שהגוף שלי כולו יתכווץ ממבוכה. מתישהוא אני אצליח לצחוק על זה שכתבתי לך שנקבע "סקסי טיים" כי אני לא מצליחה לכתוב לך משהו פתוח בוגר ואמיתי. ובנתיים, לכתוב לך שנקבע "סקסי טיים" גרם לי להרגיש כמו ילדה קטנה ומגוחכת ולדמיין אותך צוחק עליי שאני לא מצליחה אפילו לתקשר איתך את הצרכים שלי ומה שאני רוצה ממך בקשר שלנו.

והיום, 29.3.24

בעצם, אחרי הכל, אין לנו שום שליטה על מה שיהיה. לא משנה כמה אנסה לשנן ולהחזיק בראש כל משפט שיוצא לך מהראש כדי שלא תהיה בסיטואציה, חס וחלילה, שאתה מרגיש שלא רואים אותך - אין לי שליטה בזה באמת.

הכוונה היא חשובה. זה כן. בדיוק כמו בקטע שהקראתי לך במיטה מתוך הספר של ניסים אמון, בזמן שהפנס מהטלפון שלך האיר לי כדי שאוכל לראות ועל הדרך יצר צל של הפרופיל שלי על ארון הבגדים: חשובה הכוונה וחשוב להסתכל על האחר ולנסות לראות איך אפשר לשמח אותו ולעשות לו טוב יותר ונעים יותר, וכששני הצדדים עושים את זה יש איזון במערכת היחסים. וכשצד אחד חושב על עצמו לפני שהוא חושב על האחר, זה מתחיל להתקלקל.

כתבתי לך השבוע באחד הלילות אחרי שהלכת לישון שאני מרגישה ממש טוב, רגועה ומאושרת בימים האחרונים, וזה בזכותך.

בלילה שבו ביקשתי שנסגור את היחסים אמרתי לך שאני לא מרגישה מספיק בטוחה כרגע. כשדיברנו על ילדים אמרתי לך על הצורך שלי באמון בבן הזוג ועל הקושי שלי לסמוך באופן כללי על גברים. ונכון שעדיין מדי פעם עולה איזה שד של חרדה שעושה לי שמות בבטן אבל בסך הכל, אני בשבועיים האחרונים יותר ויותר רגועה ומאושרת איתך וזה עושה לי נחת ושקט בלב.

יחד עם זה, באה איזשהיא הבנה שאני לא יכולה לשלוט בהכל, ובטח לא באיך שאתה מרגיש. וכל פעם אני נזכרת מחדש כמה שהחיים הם שבריריים והזוגיות הזו היא בחירה של כל אחד מאיתנו, ויום יבוא ואולי תבחר אחרת. במקום להתעסק במה יקרה אם ומה יקרה כש, אולי יותר הגיוני להתעסק במה קורה עכשיו. לא משנה כמה אשנן דברים שאתה אומר כדי לא לשכוח לממש את הצרכים העתידיים שלך. אין יותר מדי מה לעשות חוץ מלאהוב אותך ולהיות מוכוונת כלפיך.

עם ההבנה הזאת באה גם טיפונת רגיעה מהסטרס של הדימוי העצמי ואני חוזרת קצת לחבב את עצמי יותר. יחד עם ההבנה והרגיעה מהסטרס של הדימוי העצמי, גם חזרו הכוחות באימונים וחזר החשק לבשל ולדאוג לעצמי. נו, כמו שהפסיכולוגית תמיד אמרה - צריך לסיים לטפס על ההר כדי להגיע לפסגה ולראות את הירידה. אין קיצורי דרך עם רגשות.

לפני חודש. 23 במרץ 2024 בשעה 21:02

מערכות יחסים הן דבר מעניין ואפילו יותר מעניין איך משני יחידים נוצרת אינטראקציה, שהיא אחרת לחלוטין ממה שכל אחד בנפרד.
בגלל שאני חננת על, אני אוהבת להקביל את הכל לסטטיסטיקה, ואם אני משתנה x1 ואתה משתנה x2 ונריץ את המחקר שהוא מערכת היחסים שלנו אז אין ספק שהאינטראקציה תצא מובהקת. סתם, סליחה. מה שרציתי להגיד זה שהאינטראקציה יוצרת משהו חדש לחלוטין שהוא לא 1+1. אלא מעבר ל1+1 הזה.

אז למה בעצם אני כותבת את זה?

אני חושבת על הדימוי העצמי שלי בתקופה האחרונה, ואני מניחה שאין הבדל (וגם אם יש, הוא לא משמעותי במיוחד) במשקל שלי מאז שהכרנו ועד היום. ועם זאת, אני מרגישה את הדימוי העצמי שלי יותר נמוך ממה שהוא היה לפני שהכרנו. בעצם, לפני שהכרנו וגם בהתחלה שלנו, אמנם לא הייתי בשיא הכושר שלי או בשיא החיטוב, אבל הרגשתי כוסית ברמות ועפתי על עצמי. ואיכשהוא, בתקופה האחרונה (וזו ממש ממש לא אשמתך) אני מרגישה פחות יפה ופחות כוסית. ואני חושבת שזה אולי קשור לזה שאתה הפכת להיות חלק מהמשוואה של הדימוי העצמי שלי.

כשחשבתי על זה היום בבוקר, נזכרתי בערב אחד במהלך סשן, בין הראשונים שלנו, שהעמדת אותי מול המראה ועמדת מאחוריי והסתכלת עלינו, ואמרת לי שאתה מרגיש חתיך יותר כשאתה לידי. והיום בבוקר, כשהייתי מרוחה אצלך על הספה והרמתי את החולצה וליטפתי את הבטן (אותה בטן שיש לי איתה יחסים מורכבים יותר מכל איבר אחר בגוף שלי) פתאום דווקא הרגשתי רזה. וחשבתי על זה, שגם אני, כשאני איתך - מרגישה יפה וכוסית וסקסית יותר.

וזה מעניין. לפחות בעיניי.

בכל מקרה; אני מוצאת את עצמי עסוקה מאוד ב״האם הוא אוהב את השיער החלק או לא אוהב את השיער החלק? האם הוא מעדיף אותי מתולתלת או לא? האם הוא מעדיף אותי רזה יותר או לא?״ ואני יודעת שהתשובה היא - מעדיף אותך אוהבת את עצמך ועושה מה שטוב לך.

ואני תוהה אם הייתי רווקה נגיד איך היה הדימוי העצמי שלי עכשיו. יש משהו בזוגיות ובמערכות יחסים שהקשר הזה כורך בתוכו דברים שלא חשבת שהוא יכרוך בתוכו. אחד מהדברים האלה הוא מסתבר הדימוי העצמי שלי, שהפך להיות תלוי במבט החיצוני שלך עליי. שנים של עבודה עצמית כדי לא להיות תלויה במבט החיצוני של אנשים ואז בלי שתתכוון, הפכת להיות המבט החיצוני החשוב ביותר. כאילו המטרה שלי ללהיראות טוב היא כבר לא רק בשבילי, כדי שאני אסתכל במראה ואהיה מרוצה מעצמי, מאיך שאני נראית, אלא המטרה הפכה להיות שאתה תהיה גאה להיות איתי, שאהיה מישהי שאתה נמשך אליה ורוצה לקרוע ממנה את הבגדים.

מידע קריטי לפוסט הוא שאני אמורה לקבל מחזור עוד שלושה ימים (הלוואי שאני אקבל רק בחמישי בבוקר ולא דקה לפני) ולכן לא מפתיע שאני מרגישה פרה וחסרת ערך וביטחון עצמי.

בכל מקרה, מקווה שתמשיך לאהוב אותי גם עם שיער חלק וגם עם מתולתל, גם 3 ק״ג יותר וגם 3 ק״ג פחות.

 

ובהקשר אחר אספר שדווקא כתבתי פוסט מאוד יפה לפני שבועיים על בחירות (לא ה-בחירות, אלא על לבחור באופן כללי) אבל הוא נשאר בטיוטות. אולי הוא יזכה לראות אור ביום מן הימים.

ולסיום, היה לי סופ״ש מאוד נעים ומרגיע ושקט ואוהב. וזה היה לי כיף.

לפני חודש. 11 במרץ 2024 בשעה 14:04

טיק טק טיק טק. נעלי העקב עושות רעש בזמן שאני עוברת במסדרון עד שאני מגיעה אל הדלת האחרונה משמאל. אני מכניסה את המפתח במהירות, השעה היא שעת צהריים מאוחרת ואני עייפה מהטיסה, רק חושבת על לדחוף את מדי הדיילת בכביסה ולהיכנס ככה, כמו שאני, למיטה.

״היי מאמי״ אני שומעת אותו קורא מחדר העבודה שלו, יודעת שהוא יושב עם אוזניות, מרוכז בעבודה ורק רוצה לברך אותי בקצרה ולחזור להתעסק ב… השד יודע מה. עבודה. עוד תקופה עמוסה בעבודה ואני בעיקר באוויר, בין טיסה לטיסה, שואלת עוד ישראלי מעצבן - ״תה או קפה?״.

אני משאירה את המזוודה בפתח הבית, מורידה מהר את העקבים המכאיבים וקצת מעסה את הקרסול הימני. לעמוד ככה שעות במטוס ולשרת זרים זה מעייף. אלמלא הווינקדים השווים בניו יורק כנראה שמזמן הייתי פורשת לעבודת מזכירה פה בישראל. והג׳ט לג הזה לא בדיוק עושה את החיים קלים…

״מאמי״ אני קוראת לו, ״אל על הוציאו תיק רחצה חדש בשיתוף עם TUMI, הבאתי לך אחד שתראה, הוא די שווה״ אני אומרת תוך כדי הליכה, מחזיקה את התיק השחור הקטן בידיי. כשאני נכנסת אל החדר הוא מסתובב אליי ומוריד את האוזניות מאוזן אחת, חצי קשוב - חצי צריך לחזור למחשב לסיים לכתוב מייל.

אני מושיטה לו את תיק העור הקטן והוא פותח אותו, עובר על התכולה: כיסוי עיניים ממותג, גרביים ארוכות, מברשת ומשחת שיניים, אטמים וקרם ידיים. ״נחמד״ הוא אומר. ״כן, חשבתי שתוכל להשתמש בזה בנסיעה בחודש הבא לכנס״ אני עונה ומנסה לחשב בראש אם יש סיכוי שאצליח להגיש ריקווסט בזמן כדי להצטרף אליו, אפילו לכמה שעות…

בזמן שאני מרחפת במחשבות ומנסה לחשב, הוא מוציא את כיסוי העיניים ולפני שאני מספיקה להגיב הוא שם לי אותו על העיניים.

״מאמי…״ אני אומרת באיטיות, מנסה להסביר לו שהשנ״צ קורא לי ותכננתי עוד להספיק לבשל לפני שההורים שלו מגיעים לארוחת ערב אצלנו.

״אין מאמי״ הוא עונה בקצרה ובתקיפות, תוך כדי שהוא מסובב אותי וקושר את הידיים שלי מאחורי הגב באמצעות גרב ארוכה אחת, ממותגת ״אל על״. ״איי!״ אני מגיבה בבהלה כשהוא קושר קצת חזק מדי, אבל מהר מאוד העור שלי מתרגל והמוח שלי נאלם.

״כן אדוני״, המוח שלי עובד ממצב מנוחה למצב עבודה והשנ״צ כבר נראה לי כמו איזה בקשה של מישהי אחרת. עכשיו, במקום תה או קפה, אני פה כדי לשרת את אדו…

אני לא מספיקה לסיים את המחשבה והידיים שלו מרימות את החצאית שלי ומורידות את הגרביון.

״בלי תחתונים, הא? מי תכננת שיזיין אותך בטיסה הזאת, יא זונה?״ הוא 50% כועס ו-200% חרמן ואני פותחת את הפה כדי להגיד לו שנגמרו לי התחתונים הנקיים ולא היתה לי ברירה, אבל אני לא מספיקה לענות ואני חוטפת סטירה על הלחי הימנית, שמשאירה אותי בהלם.

הידיים כפותות מאחור, ואין לי איך להרגיע את הלחי שהולכת ונהיית אדומה מרגע לרגע, מנסה להתאושש מהסטירה. אני מרגישה את העיניים מרטיבות את כיסוי העיניים, מהשוק של הסטירה, אבל אני משתתקת. זה לא הזמן לתירוצים. הוא דוחף את הגרב השנייה לתוך הפה שלי וגם אם רציתי לענות, עכשיו כבר אין לי סיכוי.

הוא מסובב אותי ומשעין אותי על השולחן, ואני לא יכולה לראות, לא יכולה לענות, לא יכולה לזוז. ביד אחת הוא תופס את הידיים הכבולות שלי וביד השנייה אני שומעת את הריצ׳רץ׳ שלו נפתח, ואחריו כפתור המכנסיים ואז רחש של הפשלת מכנסיים ותחתונים. 

״מממ..!״ אני קוראת שוב בהפתעה דרך הגרב, כשאני מרגישה שתי אצבעות חודרות אליי בבת אחת, בלי התראה. אני מרגישה איך הכוס שלי מהודק סביב האצבעות שלו והוא מכניס ומוציא אותן תוך כדי שאני מרגישה את האיזור מתחמם ונרטב, מנסה להרחיב אותו מעט לפני החדירה שלו אליי.

כשהוא מרגיש שאני מוכנה (כי יש כאלו שצריכות הכנה לקראת אנאלי, ויש צרות כמוני שצריכות הכנה גם לוגינלי) אני מרגישה את הקצה של הזין שלו עומד בפתח של הכוס שלי והוא נכנס… לאט… כמו שאני אוהבת את הכניסה הראשונה, מרגישה כל ס״מ שנכנס לתוכי וממלא אותי. 

כשהוא מסיים להיכנס עד הסוף הוא עוצר לרגע, שוהה בפנים, ואז יוצא באיטיות… הוא יודע שזה יחרפן אותי. אני משתוקקת שהוא יחזור ויכנס שוב ויזיין אותי כבר ואני מזיזה קצת את האגן לכיוונו שיחזור.

״אל תזוזי כלבה!״ הוא מרים את הקול ומוריד לי אחת על התחת שמשאירה היסטוריה של יד בצבע אדום. אני לא זזה. עוצרת את הנשימה שלי ולא יודעת מה יגיע עכשיו - האם הוא יעיף עוד ספאנק או יחדור אליי שוב? האם הוא ישאיר אותי פשוט ככה, עומדת, מכופפת, רטובה ומתה לזין ויילך להמשיך את המייל? אני מרגישה אבודה כי אין לי יכולת לראות או לזוז ואני לא יודעת למה לחכות.

אני עוד עסוקה בלנסות להחזיר את הנשימה כשאני מרגישה אותו שוב חודר אליי, אבל הפעם בבת אחת - מכניס את כולו לתוכי ויוצאת ממני אנחה בקול וללא שליטה. הוא מתחיל לזיין אותי בקצב, דופק אותי אל השולחן. טק טק טק הגוף שלי נדפק אל השולחן עם כל נעיצה שלו בתוכי והצליל המונוטוני הזה של הדפיקות גורם לי לרחף.

כמו גל שעולה בים אני מרגישה שאני עומדת לגמור והוא מרגיש את ההתכווצות של הכוס שלי על הזין שלו, בזמן שהוא אומר לי ״רק איתי!״ ואני מתנשפת דרך הגרב ומנסה להחזיק עוד כמה שניות כדי לגמור ביחד איתו.

אני מרגישה שהוא גם קרוב לגמור, וכשהוא אומר ״עכשיו!״ הגל מתנפץ אל החול, המפל יורד בבת אחת, אני עולה לשמיים ומרחפת ואם היה אלוהים גם הייתי מספיקה לנופף לו לשלום - ״היי! תודה על שנתת לנו אורגזמות!״ הייתי אומרת לו בחיוך מטומטם לפני שהייתי נשלחת בחזרה לקרקע.

הוא מאחוריי, מסדיר נשימה ואני מתרוממת לאט. הוא פורם את הגרב שקשרה לי את הידיים מאחורי הגב ואני מורידה את כיסוי העיניים ומוציאה את הגרב מהפה. מסדרת את החצאית וחוזרת למציאות שלי. הוא מתיישב בחזרה על הכיסא, עוד נושם כמה נשימות לפני שהוא חוזר לסיים את המייל.

בדרך למטבח אני צועקת לו -

״מאמי… אתה רוצה תה או קפה?״