בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Cumback

אני באה והולכת והולכת ובאה
הפעם לא באתי כדי לאפשר למישהו לקחת אותי
הפעם אני כאן בשביל לאפשר לעצמי להתבטא
אני פה כדי להישאר אבל מסיבות אחרות לגמרי
הייתי רוצה לחפור בעצמי יותר מאשר שמישהו אחר יחפור בי
אני רוצה למצוא בעצמי את התשובות לעצמי
לפני 4 חודשים. 27 בדצמבר 2023 בשעה 8:27

איך אני אוהב כשאת רטובה מהרוק של עצמך

הוא מסתכל עלי במבט מרוצה כשכולי נוטפת

עלי ועליו עם הגאג תקוע לי בפה, אומרת לו תודה ומחייכת כאילו מי ישמע החמיא לי. אני יודעת שבסך הכל אני שמחה שהוא מרוצה ממה שהוא רואה.

הוא אוסף רוק מהאצבעות שלו ומורח לי את הפטמות ומתחיל לשחק בהן. הוא יודע שזה מעיף אותי לגמירה המשחק הזה עם הפטמות שלי יחד עם הרוק.

הזונה שלי אוהבת כשמשחקים לה בפטמות נכון? זה גורם לה לגמור.

ואני בכלל לא מצליחה לדבר מרוב גניחות של הנאה, אני מהנהנת לו ואני כבר מרגישה את הגמירה מגיעה והעיניים שלי מתחילות להתגלגל. הוא מסתכל עלי ויודע.

את רוצה לגמור יפה שלי? ומתחיל לצבוט לי את הפטמות חזק יותר ויותר והעיניים שלי מתכווצות מכאב, הוא לא יתן לי לגמור בלי לשלם קצת בכאב.

תספרי עד עשר ותגמרי מתוקה שלי.

אני סופרת, מגיעה לחמש וכבר מתאפקת ממש. הוא מקפיד שלא אספור מהר. הוא רואה שאני נאבקת עם עצמי והוא אוהב את זה.

הגעתי לעשר והגיע הגל הזה שכל כך חיכיתי לו. מתחיל מהדגדגן מהרטט של המגיק ועובר על כל הגוף שלי, בזמן הזה הוא משחרר את הפטמות שלי מהאצבעות המוחצות ודוחף את האגן שלי קדימה ואחורה יותר חזק כדי שארגיש את הגמירה כמה שיותר.

החיוך של אחרי, המבט בעיניים. שלי המסופק ושלו הרעב. הוא מסתכל עלי בעיניים רעבות ואומר לא סיימתי בובה שלי. אני רוצה לראות אותך גומרת עוד ועוד עד שאמלא אותך בי.

אני אומרת לו תודה שאתה משתמש בי לסיפוקך ושמחה להיות חור לשימושך מתי וכמה שרק תרצה. הוא מסתכל עלי ומחייך חיוך מחורמן ומסופק למשמע אוזניו, מקרב אותי אליו ולוחש לי באוזן שגם זונות צריכות להינות כשהן מספקות, אחרת איך יחזרו על ארבע?


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י