בכמעט חודש האחרון אני הולכת באופן כמעט יומיומי
אני שונאת ללכת ברגל, אני שונאת להזיע בפעילות שאני לא סובלת אבל מכיוון שאין לי את התקציב לשחיה או אופניים אז אני הולכת ברגל או עולה במדרגות בעבודה 4 קומות אבל יורדת במעלית🤪
אני לא סובלת אבל גם לא נהנית
הסיבה העיקרית היא שאני מרגישה כבדה כי רוב השומן הולך לי לבטן וזה מבאס כי זה גם עולה לי בבריאות, בסוכר וגם אני צריכה להצמיד את הבטן כל הזמן וזה מעצבן
וגם שמתי לב לעוד דבר, אני נהיית עצלנית בכל מה שקשור לסקס, אם קודם הייתי עצלנית אז עכשיו אני סופר עצלנית עם גלימה, אני רוצה להיות למעלה, אני רוצה להזיז תצמי כמו שצריך אבל לא יכולה כי אני כבדה לעצמי
קיצר
ירדתי קילו וחצי, אמרו שרואים אבל עד שידיד לא אמר לי שרואים לי בצדדים שירד לא האמנתי
ואני כזה "מה, היו לי צדודים?"
והוא כזה אממ כן
אני כל כך לא מודעת לעצמי שזה מדהים כל פעם מחדש.
ועכשיו אני לא יכולה ללכת ברגל כי אני חולה

