לפני חודשיים צבעתי את השיער לצבע שהוא לגמרי לא שלי ולגמרי בטעות כי שמפו נובה (אני יודעת, מטרגר משהו, סליחה) רשם שהצבע הוא חום כהה אבל בעצם הוא חום בהיר
מאז נהיה לי בעיקר גוונים של לבן ורואים את זה ממש רק שאני אוספת את השיער אבל כשאני עם שיער פזור רואים חום בהיר, לא אוהבת את זה...
קיצר, המוכר בקיוסק למטה בעבודה מת על זה, הוא כל הזמן מחמיא לי והיום כשאמרתי לו שהייתי בסופר פארם וניסיתי לבחור צבע במשך 20 דקות נפלט לו כזה:"לאאאאא, את תהרסי לי את כל הפנטזיה המינית עלייך"
ואני כזה חייכתי במבוכה, מצמצתי מההלם ואמרתי פנטזיה מינית?
כן, אני מת על זה, השיער הלבן והגוונים ממש מתאימים לך
ואז הראיתי לו איך באמת אני נראית עם הצבע שלי והוא כזה מדפדף ואומר לי אוף אבל את ממש יפה עכשיו
ואני כזה נכון אבל אני אהיה יפה גם עוד חודש שהלבן יגדל
אין על החיוכים של הבוקר כל פעם שהוא מחמיא לי
אולי זה טיפה מוגזם אבל זה נעים שמתחילים איתי
וכן, אני מודעת לזה שזה רמז מאוד מאוד עבה🤣🤣🤣

