לפני חודש. יום חמישי, 28 במאי 2026 בשעה 19:04
"אם אני אמות בשעה הקרובה תדעי שאהבתי אותך ממש ושאת האמא הכי טובה בעולם"
שיחת וואסטפ עם אמא שלי אחרי שהלשון התנפחה לי כי ריססו לי את הבית אתמול, המרסס אמר שאני יכולה לישון בבית אחרי 6, באתי ב 9 והיום כבר לשון נפוחה ושיעולים מוזרים כאלה והרגשה שהגרון נסגר כל כמה שניות
לא חשדתי, מה אני חשדניסטית?
היום חזרתי הביתה מהעבודה, לקחתי כדור לאלרגיה והייתי בסדר אחרי כמה דקות, יצאתי ללק גל ובעשר חזרתי הביתה... חצי שעה אחר כך שוב הלשון התנפחה לי, שלחתי הודעה לאמא שלי שאמרה שאו מיון או שתבואי אלינו.
ועכשיו אני בסלון שלהם, יכולה לנשום סוף סוף, הלשון עדיין נפוחה ונראה מחר לגבי המיון
המשלוח מטמו הגיע אבל הנקודת מסירה בחולון ואני בת"א ואת הרב קו שכחתי בבית😅

