סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני שנה. 24 במאי 2022 בשעה 11:59

היא מתיישבת על המיטה עם המצעים הלבנים כמו שהיא אוהבת. לבושה בשמלה אוורירית.  אני מתפשט וכורע על ברכיי מולה. איברי נעול היטב בכלובון שלו. ידי מאחורי הגב והיא שמה עלי את הקולר בטקסיות אריסטוקרטית. 

"אתה שלי עכשיו" 

"אני שלך"

היא מובילה את ראשי אל בין רגליה, פושטת את בגדיה ונשכבת על המיטה, לשוני נצמדת ומתרכזת בעונג שלה. מלקק ומוצץ אותה, אצבעותי מענגות אותה מבפנים. היא גומרת ונרטבת ואני שותה אותה בצימאון . מענג את ישבנה ושוב חוזר את בין רגליה לענג אותה שוב לרטיבות  נוספת. 

היא משחררת את הכלובון ומחזיקה אותי בידה, מגרה אותי ומזהירה שאסור לי לגמור ללא רשותה. מגרה ומענה אותי, בידה ואחרי זה מתיישבת ומעבירה עליו את רטיבותה. אני מביט בה מלמטה , באלוהית הזו. 

גם כאשר אני מעסה אותה ממשיך להילחם בו שלא יתגרה מדי ויתפוצף ללא רשות. 

במצוותה אני מוציא את הסטראפאון.  שלושה דילדואים מונחים להם יל המיטה. היא חוגרת את הרצועות ואני מחבר את הקטן מביניהם. משכיבה אותי על הגב, מפסקת את רגליובמיומנות מפלחת לאט לאט את ישבני. מניעה אותו בתוכי, מביטה בי מלמעלה, נהנית לקרוא לי הזונה שלה. וכל רגע אני הופך יותר ויותר לזונה שלה, לחור שלה.

אחרי מספר דקות היא מבקשת את הדילדו הבינוני. מעמידה אותי עכשיו על ארבע, החור שלי כבר פעור מספיק והוא מקבל אותו בטבעיות. היא מזיינת אותי בדוגי עם תוספת ספנקים לתת צבע אדום לפלחי הישבן שלי.  היא מזיינת אותי חזק. מכניסה אותו עד הסוף. 

עכשיו מגיע תור הגדול, אני מחבר אותו לרצועות במקום הבינוני, גודל כזה עוד לא חדר אלי, ארוך ועבה, מביט בה עם הזין הזה שמחובר אליה עכשיו, מתחת לשדיה המופלאים. היא מחזיקה אותו בידה  מרגישה את העוצמה שהיא נותנת בו, אנימחוזר לעמוד על ארבע, ממתין קצת בחשש. מעולם לא נחדרתי עם עם גודל כזה. מרגיש אותו נצמד אלי מאחור.  להפתעתי הוא חודר אלי בקלות יחסית. תחושת מלאות אבל נכנס כולו. היא מחדירה את כולו לתוכי, נהנית מהעוצמה שלה בתוכי. יודעת ששני שייך לה עכשיו. 

אחרי דקות רבות היא מוציאה אותו מתוכי. מזכירה לי למי בינינו יש את הזין באמת וששלה הרבה יותר גדול. 

לקינוח היא מחזיקה בזין שלי ומאשרת לי לגמור, ואני מתפוצץ על על גופה ומחבק אותה. אם השעון היה מאפשר הייתי מצמיד אותה אלי , ממשיך להעריץ אותה ואת גופה כל היום.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י