סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני שנה. 21 ביוני 2022 בשעה 15:06

 

אני עומד ליד המיטה, עירום עם הזין נעול בכלובון הקטן שלו. 

את שוכבת במיטה עירומה ומצמידה אלייך את הצעצוע שבחרת לך להיום. גופו העירום נוגע בגופך. הוא מלטף את גופך האלוהי, חופן בעדינות את שדייך. אני מביט בו בקנאה. 

את מעבירה את ידך על החזה שלו ועל הבטן שלו, ויורדת אל בין רגליו אוחזת בידך בזין הגדול והזקור שלו. מישירה אלי את המבט ומחייכת, בלי לומר מילה את מבהירה לי את מה את חושבת על ההבדל בין הזין שלו לזין הנעול שלי. מביטה איך הוא מנסה להזדקר ללא הצלחה בתוך כלובון הברזל שלו. 

אני יודע שאת לא תיתני לו לחדור אליך, אבל עצם המראה של אצבעותיך אוחזות ומלטפות את האיבר שלו מטריפים אותי, מבעירות את הקנאה והתסכול בתוכי, כל נגיעה שלך מציתה אותי יותר ואת נהנת לשלוט בגובה הלהבות שבי.

את מתרוממת מעליו, מתיישבת על רגליו, מחליקה עם הכוס שלך בנגיעה על הזין שלו, מתקרבת על חוט השערה אבל לא יותר, הוא מרגיש אותך אבל יודע שהוא לא יזכה להיכנס למקדש שלך, אבל כן יזכה לעונג. המגע הזה מטריף אותו ואותי. 

את מתקדמת קדימה מתיישבת על פניו, לשונו מתחילה לענג אותך מלמטה, ידיו אוחזות בישבן שלך ואת מתחילה לנוע עליו. תוך כדי את מסמנת לי לבוא ולענג אותו, הפה שלו עסוק בעונג שלך ושלי בעונג שלו. 

את מביטה במכונת העונג שיצרת לך, נהנת מהלשון שלו, ממשיכה עד שאת גומרת על פניו. 

עכשיו תורו להנות, את נשכבת על הגב, מסמנת לי לעמוד על ארבע ולענג אותך, אני מציית מיד ומתחיל ללעבוד עם הלשון והפה שלי. הוא נעמד מאחורי עם הזין הזקור שלו ומיד חודר אלי, מחזיק את ידי בחוזקה מאחורי הגב, בלי מילים הוא מבהיר לי שמותר לי לענג אותך אבל בכל השאר אסור לי לגעת, רק לו מותר היום.

במצב הזה יותר קשה לי להגמיר אותך והוא יודע שאסור לו לגמור לפני שאת גומרת ממני. מסתבר שיכולת ההחזקה שלו מאוד טובה והוא ממשיך לזיין אותי מאחור כל הזמן הזה עד שלבסוף את גומרת.

את קמה מהמיטה ומסמנת לי לרדת על הברכיים מולו, הזין שלו נכנס לסירוגין לפה שלי והוא משפשף אותו, עוד כמה דקות והוא גומר שיטפון לא קטן שממלא לי את הפנים. 

אתם נכנסים יחד למקלחת ואני נשאר על ברכי לחכות, מרגיש את הנוזל מתייבש חאיטו על פני.

אתם מסיימים ומתלבשים, רגע שלפני שאתםיוצאים מהחדר את אומרת לי לחכות לך כמו שאני עד שתשובי.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י