שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחושך לאור משנים כיוון

לפני 7 שנים. 10 במרץ 2017 בשעה 8:36

היום חג הפורים. הילדים מתחפשים ונהנים. וגם חלק מהמבוגרים. בערבים הקרובים יערכו מסיבות פורים שונות, במקומות העבודה, ביישובים וכל מיני מקומות שונים. אנשים יבחרו להם תחפושת וילכו לבלות.

יכול להיות שבעצם הוא ההזדמנות של רבים דווקא להוריד את התחפושות והמסכות שכולנו עוטים עלינו ביום יום ולמך כמה שעות להיות מי שהם או לפחות מי שהיו רוצים להיות?

אולי פה בכלוב זה מקום שגם במהלך השנה אפשר להיות מי שאתה ולהוריד את מסכת ה"נורמליות". לפחות קצת....

 

השבוע נערך משחק במסגרת ליגת האלופות בין ברצלונה לבין פריז סנט ז'רמן. לחובבי הכדורגל המשחק הזה ייזכר עוד הרבה זמן בגלל הדרמה שהוא הביא לנו. ברצלונה הגיעה למשחק בפיגור של 4 שערים מהמשחק הראשון אבל עם אמונה שזה עדיין אפשרי. במהלך המשחק היא כבר הגיע ל3:0 ונראה שעוד מעט היא משיגה את השוויון והכל נפתח מחדש ואז היא ספגה שער שנראה שסיים מבחינתה את הסיפור. עד הדקה ה 88 התוצאה הייתה 3:1 והסיפור כבר נראה אבוד. ואז הגיעו 7 דקות מטורפות, מדהימות, מופלאות שבסיומן ברצלונה יצאה מנצחת 6:1 ועלתה לשלב הבא.

לחובבי הכדורגל ההישג והמשמעות ברורים אבל גם לאלה שלא מצויים ברזי המשחק יש פה מסר חשוב: גם שהכל נראה אבוד והסיכויים נראים קלושים ביותר, עדיין יש לנו סיכוי, זה תלוי בנו, אסור להפסיק לנסות. 

 

שבת שלום וחג שמח


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י