בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

על קצה ה...

נתמודד עם זה כשנגיע לזה...
לפני 3 שנים. יום שלישי, 8 באוגוסט 2023 בשעה 3:24

I want a bishi boy...

 

אני תמיד מודעת יתר על המידה. 

אז כשאתה מסתכל עלי,

כל כך הרבה,

ותמיד המבטים מצטלבים...

אני מנחשת שאתה אוהב את מה שאתה רואה? 

 

עוד חודש כבר לא תראה.

אז תסתכל כל עוד אתה יכול. 

 

יושי.  

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י