סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים של סקרנית

ממסעותיה של סקרנית בכלוב
לפני 4 שבועות. 20 באוגוסט 2024 בשעה 13:00

 אז... אני בכלוב כמעט 9 חודשים, ויש לי שפע של תובנות מההיכרויות שלי כאן.

עברתי דרך עם עצמי ולמדתי בדרך לשחרר קליפות ומסיכות, וללמוד על עצמי ומה מדוייק לי ונכון לי, והשיעור הכי גדול שלי היה לשחרר את הקונטרול פריקית שאני.

הקונטרול פריקית עשתה דרך ארוכה והיום הרבה יותר קל לה לשחרר וגם רוצה לתת את השליטה, לשחרר לגמרי, רק נחשו מה? מסתבר שרוב השולטים שהכרתי רואים בי את השולטת וזה מה שהם רוצים ממני. אז מה עושים במצב כזה, שאני מעוררת את הרצון הזה אצל "שולטים", וכן, אני מוסיפה גרשיים כי למרות מה שהרבה כאן מנסים לשדר, הם לא באמת טוטאליים כשולטים. שאין לי בעיה עם זה, אלא אם מדובר בהיפוך של 180 מעלות, שגם זה קרה לי.

כנראה שהבעיה היא בי, משהו בי שגורם להם לרצות בזה...

בחיים שלי אני מאוד בשליטה, אישה עם נוכחות שיודעת מה היא רוצה, מקרינה ביטחון עצמי ומרגישה שלמה ואמיתית. מסתכלת לאנשים בעיניים ובגובה העיניים. ואני באמת בדילמה... או שאני צריכה "להקטין" את עצמי, כדי ש"שולטים" ירגישו בנוח לשלוט, או שאני צריכה פשוט גבר חזק מאוד מנטאלית, גבר עם עומקים ורבדים שלא מפחד מאישה שבטוחה בעצמה, וגם, אם זה מה שהוא מרגיש שהוא רוצה, מסוגל להיות חלש לידה, או אפילו לרצות לפעמים שהיא תשלוט בו או בסיטואציה מינית מסויימת, בלי להרגיש חוסר ביטחון. פתיחות צריכה להיות טוטאלית, בעיני, בכל המובנים ולכל הצרכים. ואם גבר בורח כי הלחיץ אותו שהוא לא היה פרופר שולט קשוח כשהיה איתי וחווה איתי עוד גוונים של הנאה, הוא בטוח לא בשבילי. 

זהו. אלה התובנות שלי עד עכשיו. נראה איך זה יתפתח בהמשך... אשתדל לעדכן 😊

המלטש​(שולט) - בהצלחה בג׳ונגל
לפני 4 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י