סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרהורים של סקרנית

ממסעותיה של סקרנית בכלוב
לפני שבוע. 12 בספטמבר 2024 בשעה 16:40

מוקדש לחבר יקר שמגיע לו להרגיש שלם ומאושר.

 

נכון, אתה מפוחד ונלחץ, אבל זה לא אומר שאתה לא רוצה להיות במקום בו אתה נמצא. העובדה המוגמרת היא שעברת צד. אתה נלחם כי קשה לך לוותר על תדמית האלפא שהיתה לך. 

 

נלחם בלאמץ את הרעיון החדש ולהבין שאתה לא הגבר ההוא שחשבת שאתה. שינית צורה, והמלחמה שלך מול עצמך היא הקבלה של מה שאתה היום.

 

אתה כבר יודע מה אתה, ומה אתה רוצה. אתה רק צריך לשחרר אחיזה בתפיסה שלך של מי שהיית, לקבל את עצמך ולהיות חופשי ומשוחרר.

 

שחרר ותן ליקום לעשות את העבודה. הדברים קורים ומסתדרים סביבך כבר מאליהם, הגיע הזמן להרפות.

 

אתה חושב יותר מדי וזה מכווץ אותך. בייבי סטפס. תתמקד במה שאתה רוצה כאן ועכשיו. בלי לחשוב על העתיד.

 

אתה חופשי, לא חייב שום דבר לאף אחד! תעשה מה שבא לך, בלי מחשבות וחפירות ותפסיק להתבייש במי שאתה!

 

החפירות שלך רק מעכבות אותך מלהיות גבר משוחרר ומאושר. שחרר❤️

לפני שבוע. 11 בספטמבר 2024 בשעה 11:44

כמה אפשר לספוג?!...

כל כך הרבה אנשים טובים נהרגים לנו. סביבנו עוד ועוד פיגועים וניסיונות פיגוע שלא כולם שומעים עליהם בכלל. התחושה היא של כאוס מוחלט! וכל הדברים הקטנים שמטרידים אותנו נראים פתאום לא מספיק חשובים.

אפשר לחזור שנה אחורה ולהתחיל מחדש?

למי פונים?? אני רוצה להחזיר את החבילה הסיוטית הזאת!!

 

בדרך כלל אני אופטימית, אבל קשה לי כרגע עם המועקה... 😔

לפני שבוע. 9 בספטמבר 2024 בשעה 13:50

בכל פעם שאני שומעת את המילה סשן, ישר עולה לי בראש סצינה כזאת, כמו חלק מהצגה, וזה קצת משונה ומצחיק בעיני.... כאילו, מה? עכשיו עוצרים הכל ומתחילים סשן? כל צעד צריך להיות מחושב ומתוכנן? מודה שיש בזה משהו שקוסם לי, ההתרגשות לחכות ולראות מה ה"שולט" יחליט, ומה יתפתח.

 

מצד שני... לא יותר כיף לתת לדברים לקרות בטבעיות, מתוך תשוקה, יצר ודחף? לאלתר, פשוט להרגיש ולפעול בלי לחשוב יותר מדי, לשחרר, לאבד וגם למצוא את עצמך בתוך מישהו אחר, לתת מקום לספונטניות, לצחוק יחד, להיסחף בלי חשבון בלי לתכנן מראש ואז, לפעמים, יכול לצאת מזה משהו מפתיע ומרגש.

 

סשן קצת מזכיר לי מישהו שיש לו או סי די לעומת ציפור חופשיה שלא מוטרדת מהיצמדות לפרטים ונותנת דרור למה שיתפרץ ממנה בטבעיות.

האמת היא שלא חייבים להחליט מה יותר טוב, אפשר להנות משניהם. למרות שהצד החופשי הרבה יותר קוסם לי.

 

רק חולקת מהרהוריי 😉

 
לפני 3 שבועות. 23 באוגוסט 2024 בשעה 12:55

אז כפי שכבר כתבתי, בחודשים האחרונים אני חוקרת מה מתאים לי. שליטה, קינקיות, מה עובד לי. 

יושבת מול הים, עם קוקטייל ביד, ומבינה שאני יודעת בוודאות מה כן עובד לי.

אני נהנית מגברים דומיננטיים, ומאוד נהנית ששולטים בי. במיטה בלבד. שם אני חופשייה, הכי פתוחה, מכילה את הצד השני ואת הקינקיות שלו, וקל לי להיות כולי איתו (תלוי כימיה וחיבור, כמובן) וגם יוצאים ממני כל מיני דברים שאני נהנית להוציא. שם הכל פתוח מבחינתי.

בימים האחרונים עשיתי סוג של תרגיל עם שולט מנוסה. רק טעימה קטנה, כדי לראות איך ארגיש עם שליטה מנטאלית. מן הסתם זאת לא הדרך הנכונה להיכנס לזה, כי לתת שליטה למישהו - זה צריך לבוא מתוך אמון ורגשות עמוקים. אבל טעמתי. אפשרתי לו בהדרגה להוביל אותי ובכל פעם שחררתי משהו נוסף. לאחר 3 ימים הגעתי למסקנה שזה לא בשבילי, ואם יום אחד זה יתאים לי, זה יבוא מתוך הכרות ואמון עמוקים.

אז זהו. זאת אני. ראש פתוח, נהנית מהפתיחות ומחוסר בהגדרות. בשביל מה אני צריכה הגדרות בכלל? סה"כ רוצה חיבור אמיתי ולעוף עם זה לאן שהרוח תיקח. הכל פתוח😉

לפני 4 שבועות. 22 באוגוסט 2024 בשעה 6:41

אני לא בנאדם של בוקר. בלי הג'ארה שאני שותה בנסיעה הארוכה לעבודה עם המוזיקה מלווה אותי, קשה לי להתחיל בסבבה את היום.

יום ראשון הוא סיוט, נראה לי בשביל כולם, כי יש עוד שבוע של שגרה לסחוב, אבל יום חמישי, סמרטוט או לא, אני מגיעה שלווה ומחוייכת למשרד ויודעת  שלפני סופ"ש שהכל בו פתוח ואפשר להירגע ולהנות. 

אז חמישי שמח וסופ"ש רגוע ומהנה!😘

לפני 4 שבועות. 21 באוגוסט 2024 בשעה 12:06

יש בי אהבה לאביזרים וללבוש. כשאני לובשת בגדי פטיש או פשוט משהו מיוחד ומתכוננת למפגש עם הפרטנר שלי זה מכניס אותי למוד מסויים, כאילו אני "נכנסת לדמות", כמו שחקנית. רק שזה מוציא ממני דווקא אותי האמיתית, לא שחקנית. זה משחרר אותי. אז אולי בעצם אני לובשת את עצמי, חלק בי שמשלים אותי באופן טוטאלי... הלבוש מפשיט ממני את כל העכבות.

חבל שאי אפשר להתלבש ככה גם ביום יום☺️

הייתי ללא ספק נהנית מזה!😉

לפני 4 שבועות. 21 באוגוסט 2024 בשעה 6:50

חושבת לעצמי, אישה חזקה עם אמונה חזקה מאוד בעצמה, יכולה לשחרר לגמרי, להרפות כל אחיזה ולהתמסר לחלוטין לשולט?

עוד נראה...

לפני 4 שבועות. 20 באוגוסט 2024 בשעה 13:00

 אז... אני בכלוב כמעט 9 חודשים, ויש לי שפע של תובנות מההיכרויות שלי כאן.

עברתי דרך עם עצמי ולמדתי בדרך לשחרר קליפות ומסיכות, וללמוד על עצמי ומה מדוייק לי ונכון לי, והשיעור הכי גדול שלי היה לשחרר את הקונטרול פריקית שאני.

הקונטרול פריקית עשתה דרך ארוכה והיום הרבה יותר קל לה לשחרר וגם רוצה לתת את השליטה, לשחרר לגמרי, רק נחשו מה? מסתבר שרוב השולטים שהכרתי רואים בי את השולטת וזה מה שהם רוצים ממני. אז מה עושים במצב כזה, שאני מעוררת את הרצון הזה אצל "שולטים", וכן, אני מוסיפה גרשיים כי למרות מה שהרבה כאן מנסים לשדר, הם לא באמת טוטאליים כשולטים. שאין לי בעיה עם זה, אלא אם מדובר בהיפוך של 180 מעלות, שגם זה קרה לי.

כנראה שהבעיה היא בי, משהו בי שגורם להם לרצות בזה...

בחיים שלי אני מאוד בשליטה, אישה עם נוכחות שיודעת מה היא רוצה, מקרינה ביטחון עצמי ומרגישה שלמה ואמיתית. מסתכלת לאנשים בעיניים ובגובה העיניים. ואני באמת בדילמה... או שאני צריכה "להקטין" את עצמי, כדי ש"שולטים" ירגישו בנוח לשלוט, או שאני צריכה פשוט גבר חזק מאוד מנטאלית, גבר עם עומקים ורבדים שלא מפחד מאישה שבטוחה בעצמה, וגם, אם זה מה שהוא מרגיש שהוא רוצה, מסוגל להיות חלש לידה, או אפילו לרצות לפעמים שהיא תשלוט בו או בסיטואציה מינית מסויימת, בלי להרגיש חוסר ביטחון. פתיחות צריכה להיות טוטאלית, בעיני, בכל המובנים ולכל הצרכים. ואם גבר בורח כי הלחיץ אותו שהוא לא היה פרופר שולט קשוח כשהיה איתי וחווה איתי עוד גוונים של הנאה, הוא בטוח לא בשבילי. 

זהו. אלה התובנות שלי עד עכשיו. נראה איך זה יתפתח בהמשך... אשתדל לעדכן 😊