לפני כחצי שנה. יום חמישי, 9 באוקטובר 2025 בשעה 3:34
הכי גרוע זה להרגיש תחושת תקיעות. כעם אנחנו תקועים כבר שנתיים, והבוקר מזה הרבה זמן, יש תחושת התחדשות שכל כך מתאימה בתקופת החגים. יש תחושה שהגשם ניקה הכל ואפשר לחזור ולנשום. הרבה מאיתנו שכחו כבר איך נושמים.
באופן אישי, אני בתקופה בה גם לי היה קשה לנשום מכל מיני סיבות, אבל הבוקר הזה מרגיש כמו כפתור reset, מקווה שלא רק עבורי.
בפן השטחי, הרכב שלי היה צריך שטיפה, אז הגשם בא בזמן, ואפילו הקפה של הבוקר היה לי יותר טעים.
שהטוב ימשיך! אנחנו זקוקים לו🫶

