צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הרהורים של סקרנית

ממסעותיה של סקרנית בכלוב
לפני שנתיים. יום רביעי, 21 באוגוסט 2024 בשעה 11:06

יש בי אהבה לאביזרים וללבוש. כשאני לובשת בגדי פטיש או פשוט משהו מיוחד ומתכוננת למפגש עם הפרטנר שלי זה מכניס אותי למוד מסויים, כאילו אני "נכנסת לדמות", כמו שחקנית. רק שזה מוציא ממני דווקא אותי האמיתית, לא שחקנית. זה משחרר אותי. אז אולי בעצם אני לובשת את עצמי, חלק בי שמשלים אותי באופן טוטאלי... הלבוש מפשיט ממני את כל העכבות.

חבל שאי אפשר להתלבש ככה גם ביום יום☺️

הייתי ללא ספק נהנית מזה!😉

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י