צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הרהורים של סקרנית

ממסעותיה של סקרנית בכלוב
לפני כחצי שנה. יום שישי, 5 בספטמבר 2025 בשעה 6:41

מי שמכיר אותי יודע שהייתי הרבה שנים קונדיטורית. פרשתי כי כבר לא נהניתי יותר מהדבר הבסיסי הזה שאהבתי לעשות והרגיע אותי תמיד. אפייה. עם הזמן התקדמתי והגעתי לטופ כשפית בקונדיטוריה בינלאומית, אבל ההנאה הבסיסית והפשוטה כבר לא היתה שם. אז עשיתי שינוי גדול והיום אני מאושרת על השינוי ושוב התחברתי להנאה הבסיסית ממנה התחלתי. אז הראש רגוע ונהנית לקפל את המסה האוורירית הזאת. עוד דרך להירגע.

סופ"ש רגוע לכולם!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י