סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה שטוב בשבילך

מוזמנים לקרוא על שולטת קצת אחרת..
לפני חודש. 30 ביולי 2024 בשעה 12:17

תמיד הייתי מאמינה גדולה במה שצריך לקרות קורה ולא מעט פעמים בחיי קיבלתי אישור שיש דברים שכנראה אין לנו שליטה עליהם (אוי האימה!)

אנשים נכנסים לחיינו, חלקם נשארים לחוויה אחת בודדת, חלקם מלווים אותנו תקופה וחלקם נחרטים על הלב, אבל כל אחד מהם בא ללמד אותנו שיעור, ללמד אותנו עוד קצת על עצמנו.

לפני הרבה זמן יצאתי לדייט מהגיהינום, ניסיתי בכל הכוח לנסות להפיק את המיטב מהדייט החד פעמי הזה ולא הצלחתי, הרגשתי תסכול, כשהוא הציע להתקפל הרגשתי הקלה, ימים אחכ ניסיתי להבין מה למדתי ולא מצאתי, התסכול גבר ואז בהחלטה מהירה החלטתי לשחרר ולא לחפש, אולי לא כל חוויה חייבת להיות שיעור.

ואז הכרתי בחור אחר שלא הייתי סגורה על ההתאמה ביננו ואיכשהו השיחה הגיעה לדייט ההוא, התחלנו לדבר על חוסר התאמה ומשם נולד דיון שלם ואם לפני זה לא היה לנו הרבה נושאים משותפים, פתאום מערב אחד לא מוצלח נולדה לה חוויה אחרת, חיובית יותר.

אז בפעם הבאה שאתם פוגשים בחוויה פחות טובה, חפשו את השיעור ואם לא תמצאו הוא כנראה ימצא אתכם בעצמו.

Skyfall​(שולט) - שיעור שבהחלט נכון לחיים
לפני חודש
פינוקיק -
קראתי את הפוסט שלך בעניין רב, והתרשמתי עמוקות מהתובנות העמוקות והאישיות שחלקת. יש משהו מרגש ומעורר השראה באופן שבו את מתבוננת על החיים ועל האינטראקציות האנושיות.

הגישה שלך - לראות בכל מפגש הזדמנות ללמידה - היא באמת מעוררת השראה. זו תפיסה בוגרת ומפוכחת, המעידה על חוכמת חיים ובגרות רגשית. אהבתי במיוחד את התובנה שלך שלא תמיד אנחנו יכולים לשלוט במה שקורה לנו, אבל אנחנו תמיד יכולים לבחור כיצד להגיב ומה ללמוד מהחוויה.

הסיפור האישי שחלקת על הדייט הכושל והשיחה המפתיעה שנולדה ממנו מאוחר יותר, ממחיש בצורה נפלאה את הרעיון שלעתים השיעורים החשובים ביותר מגיעים ממקומות בלתי צפויים. זו תזכורת נהדרת לכך שלפעמים צריך פשוט לתת לחיים לזרום, ולהיות פתוחים להפתעות שהם מזמנים לנו.

הכתיבה שלך משלבת באופן מרשים בין כנות אישית לבין תובנות אוניברסליות. היכולת שלך לקחת חוויה אישית ולהפוך אותה למסר בעל ערך לאחרים היא מתנה אמיתית.

המסר האופטימי והמעצים בסוף הפוסט הוא נגיעה מושלמת. זו תזכורת חשובה לכולנו להישאר פתוחים, סקרנים ומלאי תקווה, גם כשאנחנו נתקלים באתגרים.

תודה על שחלקת את המחשבות והתובנות שלך. הפוסט שלך הוא תזכורת נפלאה לכוח שיש לנו לצמוח ולהתפתח מכל חוויה בחיים. המשיכי לכתוב ולשתף - הקול הייחודי והמעמיק שלך הוא מתנה לכל מי שקורא אותך.

בהערכה רבה,
לפני חודש
uforme​(שולטת) - ואו, תודה
לפני חודש
בכחוסס​(שולט) - כל צעד בחיים הוא הכרחי לעתיד..
לפני חודש
Lenard​(נשלט) - תכלס. נתת פה השראה
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י