לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חולה בראש

הסטיות שלי.
לפני 18 שנים. 23 בינואר 2006 בשעה 21:58

אני נכנסת אליה הביתה. אני מפחדת מהלא נודע. התלבשתי בבגדים הכי יפים שלי. שמתי גם ליספטיק אדום. קצת נועז בשביל פעם ראשונה.

היא סוגרת את הדלת אחרי. אני יודעת שעכשיו הדלת נסגרה ואני לא יכולה לחזור. היא בוחנת אותי מכף רגל עד ראש. אני עומדת מולה כמו בובה. כמו צעצוע. היא לובשת חלוק סאטן. היא מתקרבת אל הפנים שלי. אני רועדת. "התלבשת יפה" היא אומרת. אני אומרת תודה והקול שלי רועד. "תורידי הכל" היא אומרת. פוקדת. אני מורידה את הבגדים והיא מסתכלת ומלקקת את השפתיים. האצבעות השמנות שלה מרימות את הציצים שלי. מודדות אותי. תופסות את הכוס שלי וצובטות קצת. היא מתרחקת קצת. היא פותחת את החלוק שלה. השדיים שלה מבוגרים. קצת נפולים. פטמות כהות וגדולות. הבטן שלה משתפלת. היא שולחת שוב את היד שלה לפנים שלי ולוחצת עם האצבע לתוך הפה שלי. אני רואה שיש לה שיער בבית השחי. זה לא מפריע לי. הגסות הזאת עושה ממני מה שאני רוצה להיות.

היא מורידה אותי על הברכיים ומצמידה אותי לכוס שלה. גם הוא שעיר. אני יכולה להריח אותו. ריח חזק. "אני מקווה שהתקלחת" היא אומרת לי. "אני לא התקלחתי" היא אומרת לי. "את תרחצי אותי עכשיו עם הלשון".

אני מלקקת. הכוס הראשון שאני מלקקת. היא מצמידה אותי אליה חזק וזזה על הפה שלי. אני משתדלת להיות טובה. היא אומרת "זונה". היא אומרת "פרה". היא אומרת עוד דברים. אני הזונה שלה עכשיו. אני הצעצוע. אני מנקה את הכוס שלה. אני לא יודעת ממה. הריח והטעם חמוצים ומטריפים. היא דופקת לי את הפה בתנועות חדות וגומרת.

וככה גם אני גומרת. על המיטה שלי. עדיין בלעדיה.

dr jekyll and MASTER hyde{♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦} - פנטזיה חביבה :-)
לפני 18 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י