ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שינויים

יש שינוי באוויר,
הטוויטי מתחיל להצמיח נוצות.
"בין הצער לאושר, מחפש לי טיפת אהבה"
לפני 15 שנים. 23 בינואר 2009 בשעה 21:44



יום חמישי הוא תמיד יום נחמד, יום טוב להתחיל בו את סופ"ש.

יש לי אדון מקסים, שתיקו תמיד נושא הפתעות, הפעם הוא הבטיח חגיגית בקול מטיל מורא שהוא מגיע עם צעצועים חשמליים בעלי עוצמה, והפטיר "אני לא יודע עד כמה תאהבי אותם," וצחקק ברשעות חתולית. הצעצועים החשמליים התגלו כמקדחה אשר קיבעה לולאה לקיר, חבלים נמתחו, נמשכו, ונבחנו עומסים שונים לוודא שאכן היא קובעה למקומה כיאות.

אין ספק, כשרון מולד לקדיחת חורים והרחבתם לשימוש מושלם בהתאם לתקן.

מאוחר יותר הפך חדר השינה למעבדת כימיה ניידת, מייד נשאבתי חזרה לימי התיכון העליזים, אז בילתי שעות על גבי שעות בין מבחנות, פיפטות, חומצות, ניירות לקמוס מבערי בונזן ועוד.

הניסוי עבר בהצלחה מסחררת, שהותירה אותי חסרת נשימה.

את המשך הערב ביליתי במסיבת בנות חביבה, עם שקשוקה טעימה, לחמים חמים וקינוחים מענגים.

על אף שנחתתי בשעה מאוחרת למדי, ואחרי יום עמוס במיוחד, הקיצותי ביום שישי מוקדם (שעה לא שפויה גם ביום חול רגיל) ועשיתי דרכי לעיר הסמוכה לבראנץ` עם חברה, בדרך עצרתי בחנות לחומרי בניה לקנות מספר אביזרים הכרחיים למקלחת.

הארוחה עברה בנעימים, קשקשנו, השלמנו חוסרים, ואכלנו ארוחת בוקר לא רעה בכלל, הזמן חלף ביעף ואופס הגיע הזמן לזוז. עליתי על הרכבת היוצאת לבלות סופ"ש והשלמת חוסרים עם חברה טובה אחרת.

המפתח המתין לי במקום שנקבע, החתולים יללו בכניסה, וחתולון גורון קטנטן התנודד לו משם לכאן (במהלך לסופ"ש לא יפסיקו לנסות לגרום לי לאמץ את הפשושון החמוד,אך אורחי בית קבועים ואלרגיים לחיות המתוקות הנ"ל וסיבות מקילות נוספות, מונעים ממני את העונג). מותשת בחרתי ספר, והלכתי לישון.

בערב אכלנו סושי, ומקהלת חתולים הסתכלה עלינו בעיניים מאשימות, ועסקה בניסיונות התגנבות יחידים וקבוצות לשנורר פיסות דג. נרשמה כוס מנופצת אחת, רצפה ששתתה קולה דיאט, ופיסת שסימי אבודה. את הקינוח שמרנו כבר לבוקר.

בערב יצאנו לסרט "נשים" היה לא רע אך גם די צפוי, אבל סוף סוף סרט עם נשים על נשים שלא מתביש מנשים מכל הגלאים עם ובלי קמטים וירכיים עגולות. מצד שני היתה שם סופרמודל עצבנית מרעב שאכלה מפית נייר במקום את האוכל שעליה, אשת קריירה ש"מכרה" את חברתה עבור הצלחה. האשה הנבגדת ואיך לא האישה ההריונית מוקפת הזאטוטים.

יצאנו מהקולנוע לשיטוט חנויות, מגפיים שעולות כמו רבע משכורת, צעיפים יפייפיים, לחנות אחת למוצרי חשמל, שהציעה מיקסר ידני מעולה ב3/4 מחיר ובדרך טלפון נייד בעוד 20% הנחה בקיצור עסקה לא רעה בתשלומים. עכשיו סוף סוף נוכל גם להכין עוגה טובה בבית הזה.

איזו דרך נהדרת להתחיל שבוע חדש,כל החתולים התייצבו הבוקר לליטוף פרידה אפילו ס. האריסטוקרטית שמכפכפת את כולם בלי הנחות,
נותרו לי עוד פחות מ 20 עמ` לסיים את הספר שהתחלתי ביום שישי, אבל הנה אדוני כבר מצלצל, הוא לוקח אותי הבוקר לעבודה.

שיהיה לכולנו יום נפלא.



להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י