לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מגרש משחקים

לפני 17 שנים. 23 במאי 2006 בשעה 20:43

חיי מורכבים מהרבה עולמות שונים. חלקים משיקים אחד לשני, חלקם מקבילים, חלקם מתערבבים אחד עם השני במידה זו או אחרת. אחד העולמות החשובים בחיי הוא סיוע לנפגעות תקיפה מינית. כבר שנתיים וחצי שאני בעולם הזה והוא משפיע על כל חיי. מרוב ידע, סטטיסטיקות, סיפורים של נפגעות ועוד אני מרגישה שאבד בי חלק מהתום שהיה בי לפני כן. אני מאוד ערנית לכל נושא התקיפה המינית, אולי אפילו ערנית מדי לפעמים, מסוגלת לראות סימנים מסוימים ולשייך אותם מוקדם מדי לתקיפה מינית ומלמדת את עצמי לחכות רגע כי אולי אני טועה. מפרשת את כל עולמי לפי העולם הזה. רגישה מאוד לדעות והתבטאויות של סביבתי כלפי נשים בכלל ונפגעות בפרט. זה משפיע על חיי באופן כללי ובפרט על בחירת בני זוג, על יחסי עם גברים, על הדייטים שלי, על האינטימיות שלי וחיי המין שלי.
עולם נוסף שממנו מורכבים חיי הוא הבדס"מ. כשהתחלתי לעסוק בכך עסקתי רבות בקו הדק שמפריד בין בדס"מ לבין תקיפה מינית, בין פנטזיית אונס ובין אונס ממש. אני עדין מוצאת את עצמי נסגרת מיידית בפני תחומים מסוימים בבדס"מ מפני שהם קרובים מדי לתקיפה מינית. עדין מוצאת את עצמי תוהה לגבי הדואליות שבין מתן שליטה ולקיחת שליטה במודע, בהסכמה ומרצון לבין לקיחת שליטה בכוח ללא הסכמה. אני יודעת שפנטזיית אונס יכולה להיות דבר מדהים אך מפחדת מאוד מהמחשבה, שלא לדבר על יישומה, מפני שאני מכירה יותר מדי סיפורים של נשים שנאנסו ומפחדת שהדבר יהווה טריגר ליותר מדי סיפורים שיהיה לי קשה מדי להכילם ולהתמודד עימם.
היום השתתפתי בפגישה עם מתנדבות אחרות במרכז הסיוע. דיברנו על ההשפעה של המרכז על חיינו ואני מצאתי את עצמי יושבת וחושבת שאני עסוקה עכשיו בהשפעה של התקיפה המינית על חיי, בקורבנות המשנית שלי ובהמשך הערב אני אמורה לצאת לדנג'ן עם חברה. אני אמורה עוד מעט להיות במקום שעוסק בשליטה, בארוטיקה, באינטימיות ובמיניות ואני לא מבינה איך אני עושה לעצמי סוויץ' בראש כדי שאוכל להפריד בין שני העולמות ולהנות מהבילוי. אני יודעת שהמחשבה הזו מלווה אותי גם בזמנים אחרים - אחרי קריאת כתבה על תקיפה מינית, אחרי שיחת טלפון עם חברה שגם מתנדבת במרכז, אחרי משמרת בקו. בכל פעם כזו אני חושבת שאני צריכה ללמוד לעבור מעולם אחד למשנהו בצורה שתאפשר לי לשמור על שני העולמות. זהו תהליך שהתחיל בעבר הקרוב ולבטח ימשך עוד לא מעט זמן. התהליך לא קל מבחינה רגשית אבל מי בכלל הבטיח לי שהולך להיות לי קל?
דבר אחד אני יודעת - זהו תהליך חשוב עבורי מפני ששני העולמות הללו חשובים לי, שניהם תורמים לי, אני נמצאת בשניהם מרצון ועם תשוקה עזה ואהבה גדולה לשני העולמות ואני לא מתכוונת לוותר על אף אחד מהם למרות הקושי הכרוך בכל אחד מהם.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י