בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מגרש משחקים

לפני 17 שנים. 20 ביולי 2006 בשעה 21:35

הפרופיל שלי מלא דרישות.
אני מלאה דרישות.
נראה שאני יודעת בדיוק מה אני רוצה.

האמת?
אין לי הרבה ניסיון ואני יודעת בדיוק מה אני לא רוצה.
אני חושבת שבגלל שאין לי הרבה ניסיון יש בי פחד מסוים וכל הלאווים הללו מייצגים הרבה פחדים. אני רוצה לוותר על השליטה אבל מאוד קשה לי. אני רוצה להתמסר, לתת את כולי אבל אתן את כולי רק למי שראוי לי ושנינו נצטרך להוכיח שאנחנו ראויים אחד לשני. אני מאוד בשליטה בחיי היום יום ומאוד רוצה לוותר על השליטה כשאני איתך, להבין איך זה מרגיש לתת לך את המושכות, להיות חסרת אונים ונתונה למרותך. אני מיאוד רוצה את כל זה אבל כשאני חושבת על הסיטואציה הזו אני גם חוששת מפני שאני לא יודעת איך זה יהיה.

אני רוצה מישהו שלא מפחד מכל ההגנות, שרוצה לצעוד איתי במסע המאוד אינטימי הזה ולפרק אותן אחת אחת. אחד שמבין שדובי לא לא הוא בסך הכל דובי חמוד וקצת פחדן ואם יקבל תחושת ביטחון והגנה יהפוך לדובון פנדה מקסים (אני אוהבת דובי פנדה :). אחד שמסוגל להתמודד עם סאבית קצת מרדנית מתוך הבנה שאני מורדת כשאני מפחדת. אני צריכה אותך, שתגרום לי לרצות להתמסר לך בגלל מי שאתה, בגלל המבט והחום בעיניך, בגלל תחושת הביטחון שאתה מקרין ללא מילים. צריכה שתדע להיות רשת הביטחון שלי ולנסוך בי אמון שלא משנה מה יקרה אתה תמיד פה איתי, עם יד על הדופק שלי, נותן לי את הזמן שאני זקוקה לו.

TheCMan - כתבת כבר בבלוג לפני כמה ימים את הפתרון שלך לכביכול "בעיה" שלך, את באמת צריכה למצוא מישהו שגם כן חדש בתחום, שתוכלו להסס יחד בצעדים קטנים אל עבר מה שתרצו יחד שתהייה הזוגיות הזו...זה יבנה אותך ב-BDSM איך שאת רוצה שזה יבנה אותך ולא תהייה נתונה ללחץ, בין אם גלוי ובין אם נסתר, של דמות יותר מנוסה (וכתוצאה מכך כביכול יותר סמכותית) שתסיט את נקודת המכוון שלך בעולם הזה ותוכלי להיות שלמה בזוגיות שווה שבה שניכם שווים גם בידע וגם בנסיון...(סתם המלצה או חיזוק חיובי... :) )
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י