שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

כרוב קיילחשבון מאומת

ארכיון לחייזרים מהעתיד

תגובות גזעניות, טראנספוביות וכו' ימחקו
גברים לא להגיב לי
לפני שבועיים. יום חמישי, 11 ביוני 2026 בשעה 11:52

בראיון עם סאהט, הצהיר עורך דינו של ד"ר חוסאם אבו סאפיה כי הוא נותר בבידוד וסובל מהשפעות של התעללות פיזית והידרדרות בריאותית, כולל כאבי צוואר וגב ובעיות ראייה, תוך מניעת טיפול רפואי ותרופות.

 

​תמלול דבריו של עו"ד נאצר אבו עודה

​"ד"ר חוסאם אבו ספייה שיתף אותנו מספר פעמים בצעדי הדיכוי שהוא חווה מידי רשויות בתי הסוהר הישראליים, ובמיוחד נגדו."

​"במספר הזדמנויות פשטו על התא שלו ועל האגף שבו הוא שוהה."

​"הוא הועבר מתא אחד למשנהו, והיה נתון למכות ולאלימות."

​"האירוע האחרון התרחש במהלך חודש פברואר, בזמן העברתו מכלא נפחא לכלא הנגב שבדרום."

​"הוא הותקף שוב ושוב במכות בצוואר, בגב ובראש."

​"הוא לא קיבל טיפול רפואי במשך מספר ימים."

​"הרופא לא מקבל טיפול רפואי, ונמנע ממנו לקבל מזון מספק – הן מבחינת כמות והן מבחינת איכות."

​"הרופא נמנע מגישה למים ראויים לשתייה."

​"נמנע ממנו לבקר את עורך דינו, ונמנע ממנו ביקור של הצלב האדום."

​"הוא נתון להתעללות שיטתית ויומיומית ולאלימות."

נשבר הלב. לא מבינה למה שמים אותו בבידוד. למה מתעללים בו ככה. בן אדם מבוגר אלוהים. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י