בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 16 שנים. 15 באוגוסט 2007 בשעה 8:41

היום אני וזאפוש חוגגים 8 חודשים יחד! 😄
מזל טוב סקסי שלי!!! }{ אוהבת אותך ומודה כל יום שזכיתי באוצר כמוך!!

חוצמזה גם קצת מצאתי עבודה, לפחות לבינתיים עד שאני אמצא משהו יותר מתאים, כי לא ממש הולך לי למצוא עבודה נורמלית, אבל נמאס לי לא לעשות כלום ולהיות בלי שקל על התחת, אז אני מתחילה לעבוד כמלצרית בביליארד פה בראשון.. מבאס שזה עבודה בערבים ובלילות וז"א שלא יצא לי לראות את זאפי שלי יותר מדי כי עד שהוא חוזר מהעבודה שלו ב6 וחצי בערב, אז אני צריכה לצאת לעבודה...ומקסימום אם אני מתחילה במשמרות יותר מאוחרות קצת אז יהיה לנו איזה שעה שעתיים יחד וזהו. זה מבאס, אבל אין ברירה בינתיים. לפחות זה משאיר לי את הבקרים והצהריים פתוחים לחפש עבודה אחרת נורמלית.
אני אמנם לא אוהבת לקום מוקדם בבוקר או משהו, שלא תטעו.. פשוט אני מפחדת שאם לא נבלה מספיק זמן יחד זה די יהרוס את מה שיש בינינו.. כי פחות זמן ביחד זה אומר פחות אינטימיות ופחות אינטראקציה בינאישית, אבל נסתדר.. זה רק לבינתיים.
אתמול הוא רב עם אחותו והיא כזה פלטה על זה שאני בכלל לא עובדת וזה, שונאת שהיא מתערבת... פלא שאני לא אוהבת ללכת אליהם??
אמא שלו עוד פסדר כאילו היא גם דואגת לשאול מדי פעם למה אני עדיין לא עובדת אבל לפחות אני יודעת שאצלה זה בא גם מתוך הדאגה אלי שכאילו משעמם לשבת בבית ואפשר להשתגע ככה..

בקיצור.... הכל פסדר כזה... קראתי את הספר החדש של הארי פוטר, באנגלית... הפעם הוא היה קצת יותר מלא בזיוני שכל ולא כל כך באקשן כמו האחרים, אבל עדיין מעניין ומרגש וכייפי ושמחתי שהצלחתי לקרוא את כולו בחופשיות באנגלית... כי כשיצא הספר החמישי בזמנו וניסיתי לקרוא אותו באנגלית אז הרגשתי עם זה מאוד לא נוח ונמאס לי אחרי פרק או שניים והפעם זה הלך לי חופשי חלק.

טוב זהו, יאללה.. המשך יום נעים ושבוע נחמד וסופ"ש רגוע, או שלא.. מה שבא לכם...

המפקדת​(לא בעסק) - גמני סיימתי אותו לא מזמן, אחלה ספר, קצת קיטשי, אבל עשתה את זה יפה :-)
מזל טוב בובלה } {
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י