צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 15 שנים. 1 באוגוסט 2008 בשעה 15:40

יש אתר, פייסבוק שמו, כולנו מכירים כמובן.. יש לי שם פרופיל וגם לזאפי, את שני הפרופילים אני יצרתי ואני היחידה שמתפעלת אותם. כי זאפ לא מתחבר לאתר הזה בכלל..
בכל אופן, כשהיינו בשבועיים בנפרד באה לבקר (ולא קרה כלום כמובן) ולהגיד שלום אחרי שחזרה לארץ משהות בחו"ל, איזה ידידה\ יזיזה לשעבר.
היא גם החליטה להתחבר לחברים שלו בפייסבוק. אוקיי, אישרתי אותה, אחרי שנחרדתי מאיך שהיא נראית בכלל חח..
בכל אופן, אני בעד שיהיו גם לי ידידים וגם לו ידידות, בכיף למה לא, מה שהיה ביניהם זה העבר ומבחינתי אני יודעת שהוא לא יורק אפילו לכיוון של מישהי אחרת.
קיצר, יש שם אפליקציה של חברים למכירה, ושם זאפי היה כאילו ה"חיית מחמד שלי" (ככה זה נקרא כשקונים מישהו) כמו שצריך, כי הוא באמת שלי.
אז פתאום היא קנתה אותו ממני.
אז קניתי אותו בחזרה. לתומי חשבתי שכאן זה יגמר..... עמה מה!??! הבחורה אובססיבית מפגרת, קונה אותו ממני שוב פעם. התעצבנתי, וקניתי אותו חזרה כמובן, וככה כל הבוקר היום הלכנו במלחמות מי קונה את זאפ. אחרי כמה פעמים שקניתי אותו בחזרה אחרי שהיא גנבה אותו ממני, כתבתי בשורת ה"כינוי" שלו שהוא שייך לי בלבד ושאם מישו נוגע בו, הוא מת.
אז היא קנתה וכתבה שם "נגעתי". בצורה עילגת באנגלית עם שגיאות כמובן כי היא סתומה.
אניווי,התעצבנתי והתקשרתי אליו (הוא היה בעבודה) ואמרתי לו שידבר איתה וירגיע אותה לפני שאני חוטפת קריז ומוצאת איפה היא גרה והולכת דופקת לה איזה פסנתר בראש.
איזה חוצפה יש לה, איך היא מרשה לעצמה בכלל לשחק איתי את המשחקים האלה כשהיא יודעת שהוא איתי והוא שלי והיא עושה לי עוד בכוונה?!?!? כוס אמא שלה. בת זונה. שונאת אותה.

עכשיו, העניין הוא, זה לא שאני באמת חושבת שיש לה סיכוי איתו.. כי הוא לא שם עליה והוא לא סובל אותה בכלל ופשוט לפני כמה שנים הם היו בקטע שהיא באה מנקה לו ת'בית הוא מזיין אותה וביי.
ואותי הוא אוהב ומעריץ ורוצה להתחתן איתי וגר איתי כבר שנה וחצי וברור מאליו שאין לה או לאף אחת אחרת שום סיכוי כמובן. אבל הפרנציפ, שהיא כזאת חוצפנית, כל כך חסרת כבוד, פשוט הקפיץ לי את כל הפיוזים המרוקאים שקופצים לי גם ככה נורא נורא מהר.
אז נכנסתי לפרופיל שלו, מחקתי אותה משם, חשבתי זה יעזור, אבל לא, המשיכה הזונה לקנות אותו ממני, אז גם חסמתי אותה. כמובן שזה באישור שלו ובידיעה שלו.
אז היא גם ברוב חוצפתה שולחת לי הודעה שאולי אני חסרת ביטחון אבל זה רק משחק והיא לא באה בכוונה אחרת (כן בטח בגלל זה היא מתגרה בי בכוונה !?) ובכלל שאיך אני מעיזה למחוק חברים של עשור מהפרופיל שלו.
אז עניתי לה שתלך תחפש, אני יודעת בדיוק מה הקטע שלה (הוא סיפר לי כמה שהיא הייתה וכנראה עדיין אובססיבית אליו, וכולה כמו כלבה רדפה אחריו) ולכן שלא תתמם לי עכשיו ושהיא חוצפנית שהיא בכלל משחקת איתי משחקים כאלה ומתגרה בי בכוונה, ושיהיה לה חיים טובים כמה שיותר רחוק מאיתנו. כלבה מזדיינת.

זה ממש מרגיז אותי החוצפה הזאתי.
סתם הביאה לי קריזה על הבוקר, סעמק איתה. הלוואי תיפול לאיזה בור ללא תחתית עם תנינים ושדים רעים וכרישים ודומים מסוכנים שיתעללו בה לנצח!!!! או בקיצור, שתלך לגיהנום. דפוקה.
ושלא תתעסק איתי בכלל.

וזהו, שבת שלום.

Brida​(נשלטת){DDDOM} - מישהי עצבנית :-)
את יפה כשאת כועסת.

יש פחוניות זבל שממש לא ראויות ליחס.

תשמחי ותאהבי המון,
}{
לפני 15 שנים
danniella - חחחחחחחחח...........
ענקקקק.........

והתגובות שלך ... עוד יותר ענקקקקקקקקקקקק ....

אוהבתותך .. וגם אותו ...

לפני 15 שנים
C view​(לא בעסק) - רגע..לי מותר לקנות? אני דווקא בעד שתקני אותו כל פעם בחזרה.
לפני 15 שנים
zap11​(נשלט){Lola} - חתולה מהממת
סקסית ויפה
ואני באמת רק שלה
לפני 15 שנים
Tainted​(לא בעסק) - יו מותק ממה את מתעצבנת??
זה משחק ושתקנה אותו ככה את מרווחה כסף כל פעם שהיא קונה אותו....

עכשיו אני הולכת לקנות אותו גם!

תכתבי עלי בלוג, טוב??
לפני 15 שנים
Tainted​(לא בעסק) - על הדרך קניתי גם אותך :P

בקרוב גם אותה :P
לפני 15 שנים
ביג-אן - חחחחחחח
קרעת אותי מצחוק
חמודה
כל הכבוד למחוק למחוק ושוב למחוק אותה
וזה לא משנה שזה משחק- או פאקינג פייסבוק
משנה שזה מרגיז אותך. אז מחיקה ושלום על ישראל.
(מחיקה ויריקה)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י