בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 15 שנים. 11 בנובמבר 2008 בשעה 9:36

אותו ערב לא טרחתי להתיפייף יותר מדי, אבל כן טרחתי ללבוש חולצה-שמלה מינימליסטית לגמרי בצבע שחור עם מחשוף מאוד עמוק, קצרצרה (מטרתה היא לשמש כחולצה, אצלי היא נמתחת לשמלת סופר-מיני) ומתחתיה חזיה שחורה סקסית, וחוטיני ירוק קטנטן שלא משאיר יותר מדי מקום לדמיון 😉
לפני זה כמובן התקלחתי, סידרתי את השיער, מעט איפור, מרחתי על כל גופי קרם גוף ריחני כרגיל ואפילו בניתי פליי ליסט במחשב של שירים מתאימים.
זרקתי על עצמי חלוק משי כחול ויצאתי החוצה לעשן סיגריה עד שהעבד העלוב הזה יגיע.
כוונתי בערב זה הייתה להטריף אותו, לשגע אותו, להכאיב לו פיזית אך גם מנטלית.
שיעריץ אותי עד אין סוף, אך באותו זמן ידע שלעולם לא אהיה שלו.
לשלוט עליו מבפנים החוצה, יותר ממה שהוא אי פעם רצה להשלט בכלל. להיות במוחו 24/7, שלא יוכל להסיט את מחשבתו ממני. ידעתי שזה לא יהיה קשה לגרום לו לזה, כי ממילא הוא שפוט על ידי.
למזלו, הגיע בדיוק דקותיים לאחר שיצאתי החוצה.
דבר ראשון רצה להגיד לי שלום, "איזה סקסית את" החמיא לי, ואני בתמורה זרקתי בזלזול "תרגע, עוד לא ראית כלום" (הרי שהייתי עם החלוק סגור, ועוד לא ידע מה מחכה לו מתחת). התכוון לתת לי נשיקה בלחי, אך כשהתקרב אמרתי לו בקול קר "ממש לא! היום אתה לא מקבל ממני שום נשיקות" והוא, נראה נבוך והתבאס. וזה מגיע לו.
סיימתי את הסיגריה ונכנסנו פנימה, עלינו לחדרי. הוא קפץ לשירותים, ואני בינתיים התפשטתי מהחלוק וחיכיתי שיכנס לחדר וכל חושיו יטרפו.
איך שנכנס קלט אותי ככה, סקסית בטירוף, פלט "וואו" , ואני מתעלמת, ממשיכה בשלי: "נעל את הדלת אחריך, תתפשט."
ביצע כמו כלבלב טוב, וכבר רואה שהאיבר שלו עומד לגמרי, עוד לפני שהתקרב אלי אפילו. לקח לכיווני כמה צעדים, הסתכלתי לו בעיניים במבט קשוח והסברתי את הכללים. "אתה פונה אלי *רק* במילים 'הוד מעלתך' או 'הנסיכה' ולא שום דבר אחר, אתה לא מסתכל לי בעיניים בשום אופן כי אתה עלוב מכדי להתקל במבטי. מובן?" מיד השפיל את עיניו והנהן "כן, הוד מעלתך".
"עכשיו רד על ארבע, כלב!"
דחפתי את כף רגלי לפרצופו והוא החל מלקק אותה בעדינות ובתשומת לב רבה.
אני זוכרת שבכלל מעולם לא אהב לעשות פוט פטיש; נהנה מזה רק איתי, בשבילי 😄
גם את כף רגלי השניה ליקק, כבר ביותר תשוקה והרטיב אותה בפיו. זרקתי לו "תפסיק ללכלך את הרגל שלי עם הרוק שלך, עלוב" ומשכתי ממנו את רגלי. הוא נשאר על ארבע.
עליתי על גבו והתיישבתי, כשאני עם הפנים לאחוריו, התחלתי לתת לו ספנקים, בתור אפרטיף 😉
אחרי שנמאס לי ירדתי מגבו, תפסתי אותו בשיערות ראשו ומשכתי למעלה, לכיוון המיטה, הוא קם מהברכיים ואני דחפתי אותו בזלזול למיטה. הוא כבר מכיר את הפוזה שהוא צריך לתפוס, אך עדיין הזכרתי לו "ראש למטה, תחת למעלה".
המשכתי להכאיב עוד קצת עם הידיים, שיתחמם. לאחר מכן תפסתי את שוט זנבות העור, הוא יותר רך ומתאים בתור 'מנה ראשונה'. הצלפתי בו, מספר פעמים לא ידוע, כי לא אכפת לי, כמה שיקבל - ככה מגיע לו. הצלפתי בכיף, בלי יותר מדי רחמים, הצלפות עם תנופה, לכמה מהן גרמתי לפגוע בדיוק בחריץ בין שתי לחיי התחת, הוא קצת קפץ ואני צחקתי.
התחת האדים, אני עליתי על המיטה מעליו, הרמתי את ראשו מעט ע"י משיכה בשיערו, ולחשתי באוזנו "מה אומרים עבד?! " הוא גמגם "תודה הוד מעלתך"
ואני התעקשתי שוב, עד שלבסוף פלט מה שרציתי "תודה, הוא מעלתך, זה מגיע לי! "
"כן, זה בהחלט מגיע לך" עניתי לו, שמטתי את ראשו חזרה למטה וירדתי מרוצה מהמיטה.
הפעם תפסתי את שני שוטי זנבות הגומי, בתור 'מנה שניה'. הם מכאיבים בצורה יותר צורבת, יותר עוקצת. גם איתם לא ריחמתי, הצלפתי עם שניהם יחד בשתי הלחיים, והצלפתי אחד אחד. כשראיתי שהכלב העלוב נשבר קצת ומזיז את התחת או מוריד אותו, ישר תפסתי והרמתי חזרה, ליטפתי קצת כדי להרגיע, והמשכתי.
ככה, עד שהייתי מרוצה מצבעו אדום-ארגמן של התחת. סיימתי, ליטפתי קצת, ופקדתי עליו לרדת מהמיטה. נעמד ליד המיטה, שמתי לו אזיקי עור וקשרתי את ידיו מאחורי גבו, והורדתי אותו על הברכיים. נראה אותו לא משתגע מהרצון לגעת בי...
הצמדתי את הפנים שלו לתחת שלי והוא החל מנשק, מלקק, גומע כל מילימטר ממני שאני רק מרשה לו. הסתובבתי אליו, והוא על ברכיו מגיע בדיוק לחזה שלי, אז דחפתי לו את החזה לתוך הפנים ככה שהוא נעטף ביניהם והוא נאנח מתשוקה, קיבל סטירה כי ניסה ללקק את הפטמה בלי אישור. כלב סורר שכמותו. לאחר טיזינג קצר, קיבל אישור גם לענג את הפטמות שלי. התחרמנתי והתיישבתי על המיטה ברגליים פסוקות, דחפתי לו שוב את הרגליים לפרצוף. הוא כולו נטרף רק מלראות את הכוס המושלם שלי מולו בחוטיני הסקסי ההוא. נטרף מזה שלא יכול לגעת, לא יכול להריח, לא יכול לטעום.. וכל כך רוצה.
בקושי יכל להסתכל על הכוס היפה שלי, כי דחפתי לו את הרגליים בברוטליות על הפנים.
ראיתי כמה הוא משתוקק ומתחרפן ממני, אז הוריתי לו להתקרב.. הוא ישר רצה ללקק, אבל קיבל על זה סטירה הגונה. "מותר לך רק להריח, ולנשק את הירכיים שלי מסביב"
ידעתי שהריח העדין שלי מטריף אותו, והזין שלו נראה כמאיים להתפוצץ מעודף זקפה 😄
בגלל הכיפוף והקשירה של הידיים היה לו לא נוח, והיה נראה כאילו האזיקים קצת מכאיבים לו. בחוצפתו גם ביקש אם אפשר להוריד את האזיקים כי זה כואב לו ולא נוח לו.
אמרתי לו "תחשוב מה אתה מעדיף...להיות קרוב לכוס שלי, או לסבול קצת? "
כמובן שישר שכח מאי הנוחות ונדחף חזרה קרוב אלי.
חייכתי לעצמי, ולאחר דקה הורדתי לו את האזיקים.
הגיע הזמן, החלטתי ביני לבין עצמי. קמתי מהמיטה, התפשטתי, תפסתי לי תנוחה נוחה על המיטה ונתתי לו אישור לטעום מהקינוח הכי טעים בעולם.

יאמממייייייי 😉

MisTreat​(שולטת) - נייס (:
לפני 15 שנים
Venus in Furs - *מתפוצצת*

רגע, זה החתיך ההוא? (:

ויש לך את זה בטירוווף בייב.... }}}{{{
לפני 15 שנים
אופק קסומה - מגרה לגמרי.
לפני 15 שנים
Toxic Princess - פשש 3 תגובות תוך 5 דקות??
אני אתחיל לכתוב סיפורים כל הזמן!!! :)
לפני 15 שנים
המפקדת​(לא בעסק) -
סוטה !!!!

:)

חוטיני ירוק ????
לפני 15 שנים
Toxic Princess - ירוק בהיר לא סתם!! ועוד G סטרינג! יעני פיסת בד קטנה מקדימה וחוטטטט מאחורה!! סקסי, גרר :)
לפני 15 שנים
בקטנה​(נשלט) - מש מקנא בו -את אחת הבחורות הסקסיות ביותר בקהילה
באמת יאמי
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י