לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 13 שנים. 16 ביולי 2010 בשעה 14:30

הממ.. מאיפה להתחיל? 😄
בוקר טוב!! (כן, בוקר, למי שהלך לישון רק ב7 וקצת)
כל הגוף שלי מרגיש כמו ספגטי מקולקל חחחח... אתמול היה יום קצת עמוס בפעילות.. גם ניקיתי את הבית, גם ישבתי שעתיים וחצי במספרה, גם טיול שעה וחצי עם הכלבים והמשפחה בפרדס, וגם לרקוד כל הלילה על עקבים.. וכל הלילה זה אומר עד 5 בבוקר. על עקבים (נו, לפחות רוב הזמן, בשעה האחרונה כבר התייאשתי והורדתי אותם ואז רקדתי מכלללל הלב ) עם מנוחה של 10 דקות אולייי.... ובאמת, לא קל בכלל לרקוד על עקבים גבוהים. נראה לי אני חוזרת לנעליים השטוחות שלי במסיבות הבאות, בשביל מה סתם לסבול.. אני יפה גם בלעדיהם P:

תכלס, הייתה מסיבה באמת אחת היותר טובות. מלא אנשים, ואנשים יפים. גם בביקיני וגם בספידו, וגם בסתם בגדים שחורים, וגם במכנסיים אבל בלי חולצות (כמו ההוא שרקדתי איתו כל הערב, שיש לו סיקס פאק כמו בטבלאות שוקולד לבן, רק מוגדלות.. יאמי 😄 )... וגם אני, הרגשתי טוב עם עצמי לנוכח המבטים, והנסיונות של גברברים חתיכים (כן, לשם שינוי התחילו איתי חתיכים, הגיע הזמן באמת!) לדבר איתי או לרקוד איתי, בדקות הפנויות הספורות שהיו לי כשהצלחתי להתנתק קצת מהחתיך.
אני אומרת לכם, אין יותר כיף מלהרגיש נמוכה ליד גבר.. אפילו כשאני על עקבים של בערך 10 ס"מ, וממש ממש נמוכה כשאני בלי עקבים בכלל. זה פשוט עושה לי טוב! 😄
ואישתי היפה, שהתגעגעתי לרקוד, להתנשק ולהתמזמז איתה!!! }{
אהבתי מאוד את המוזיקה, בעיקר את השחורה!! גם האייטיז בא טוב... ואפילו הרוק שהיה אחרי שהורדתי תעקבים ונתן לי אפשרות לקפוץ ולהשתולל :))))

היה טוב, ממש טוב.
תודה תודה ושוב תודה!!!!

הנסיעה הביתה שהתחילה בחושך מובהר, כשתוך כדי מתבהרים השמיים יותר ויותר, לאורך אילון וכביש החוף.. פעם הכרתי כל בור בכביש החוף, מרוב נסיעות עליו בשנתיים-שלוש האחרונות. אבל הם שיפצו את רובו וכיסו כמעט את כולם. נשארו רק מעטים, שאני מכירה וזוכרת איפה לעקוף אותם.
ממש כמו בחיים, כך בכביש... טועים פעם אחת, פעמיים, ואז כבר לומדים איך להמנע מלחזור על אותן הטעויות. טוב לי עם עצמי, בחיי, מי היה מאמין.. ממש טוב לי. עם עצמי! אני מעריכה אותי, אוהבת אותי, גאה בי, מאמינה בי. גם כשלפעמים הלבד מרגיש קצת בודד... אני מרגישה שזה בסדר.
למדתי לחבק את הלבד, ולא להתעצבן עליו. זה מדהים בעיני, מי שמכיר אותי יכול להבין למה זה מדהים בעיני שאני ככה, כי אף פעם לא הייתי. די לא סבלתי את עצמי רוב הזמן.
היום ברוב המוחלט של הזמן אני סבבה לגמרי עם עצמי. נראה לי שאפילו רזיתי קצת או משו.

בנימה אופטימית יחסית זו, שיהיה לכולנו סופ"ש כייפי. אני מתכוונת לבלות את הערב הקרוב אצל חברה, בארוחת ערב זוגית ובילוי שקט להתאוששות. לפחות ככה נראה לי, בינתיים 😉


-"Hey Brain, what do you wanna do tonight?
- Same thing we do every night, Pinky... Try to take over the world!!! "

קנטור​(שולט){חתולהלה} - יופי לך :) והציטוט בסוף מסכם הכל :)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י