בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 13 שנים. 26 ביולי 2010 בשעה 16:05

לא געגוע, לא שנאה, לא מחשבות ולא חלומות. רק כשמגיעים לחוסר אכפתיות כלפי מישהו- אזי יכולים בוודאות לבטוח בכך שאין לכם עוד אהבה אליו. יש מקרים בהם נאמר "וטוב שכך.. "
אך יש מקרים אחרים.


בכל אופן, התקבלתי לעבודה היום. טלמרקטינג כזה.. קורס שבוע שנותן לי זמן להחליט אם בא לי או לא. לא יודעת אם בא לי, זו חברה גדולה עם אפשרויות קידום אמנם, אבל העבודה עצמה... אני לא כל כך אוהבת טלמרקטינג, זה די מעצבן. טוב נו, נראה מה הלאה..

סמלי נורא שמכל הימים, בלי לדעת אפילו, הוא התקשר דווקא ביום האהבה. אחרי שלא דיברנו כמה חודשים טובים. שוב הגורל קורץ, מזכיר, מכאיב מחדש. וטוב שכך?! לא, לא יודעת. אולי כן...

היה כיף אתמול לקבל ורד אדום לכבוד יום האהבה, מגבר טוב, שמצד אחד יכול להיות נכון לי להיות איתו... מצד שני לא יכולה לומר שממש בא לי. למרות שהאווירה של הנמל, השיחה הנעימה, ההרגשה הנינוחה והנשיקות הנחמדות פלוס על רקע בריזת ים ורחש גלים הותירו מחשבות בכיוון.... אבל, לא ממש מרגישה שבא לי זוגיות עכשיו.. חדשה ז"א.
הייתי דווקא חוזרת לאיזו זוגיות קודמת שלי, שנגמרה בטרם עת ולמרות שכמעט שנה עברה, היא עודנה לא נשכחת. יש דברים שאי אפשר לשכוח אה? חבל.

הלזניה שהכנתי בשבת יצאה מעולה, אבל זה אוכל כבד לקיץ ומכל דיירי הבית אני היחידה שיכולה לאכול אותה מסתבר (נראה לי שיקח שבועיים לסיים אותה כוסאמק)- זו בדיוק הסיבה שאני לא מכינה אוכל בבית של אמא.

בכלל, יד המקרה- בימים שאני יושבת בבית ומשתעממת אז אף אחד לא זוכר להתקשר אלי, אך היום כשרוב הזמן לא יכלתי לענות לפלאפון- התקשרו מלא אנשים. מוזר...

מה עוד? הממ... בא לי לישון, קמתי ב6 וחצי בבוקר לאחר 4 שעות שינה. בא לי להקיא, כי אכלתי.
מצב הרוח כרגע לא משהו... אני לא אוהבת להיות כל כך מבולבלת לגבי עבודה. זה מרגיז ולא נעים לי.

לעזעזאל איתו, שחוזר ומזכיר את עצמו. שאני לא יכולה לשכוח אותו אף פעם. שגרם לי לאהוב אותו כל כך חזק שזה לא עובר! לעזעזאל אני אומרת!! כבר כמעט שנה מזדיינת שאני מתגעגעת אליו, שאני לא מצליחה להפתח לאף אחד אחר באמת, לא מצליחה אפילו להיות חרמנית כמו פעם.

וביום חמישי ספייס, טו באב.. מסיבה אדומה 😄 כבר תכננתי תלבושת מאוד מדליקה ומלאת אדום.
אני חושבת שזה יראה טוב עם הבלונד שלי 😉
אבל אני לא באה להרבה זמן... רק לשעתיים..כנראה שיצטרף אלי ידיד טוב,ונילי, שמאוד רוצה לראות ואולי לנסות..אני נורא אוהבת להמיר ונילים 😄 ואז ממשיכה לפאב עם ידיד\אקס שלי, כמו שהוא אומר "בלי לראות גברים שמרביצים להם". שוקלת אם להחליף בגדים בין הספייס לבין הפאב או להשאר במחוך, מכנסון ומגף... מעניין איך יגיבו הונילים מסביב חחחחח
ישנה אצלו ובשישי גם זיפר מרקט במקסים על הכוונת שלי.

ד"א גם עוד לא קיבלתי תתמונות ממסיבת בגדי הים, לפני שבועיים... ונורא בא לי לראות איך יצאו התמונות שבהן אני יחד עם החתיך.
*עריכה מאוחרת- התמונות התקבלו, והן שוות את ההמתנה. יצאו כמה שיכולות לשמש כפוסטר על איילון או משהו (מחמיאה לעצמי, ולחתיך-איזה גוף אוףףףף) ויצאו כמה שהן סתם יפות. הבעיה היא שהן מאוד חשופות, לא יודעת אם בא לי להעלות.. אני אחשוב על כך. 😄 וכמובן- תודה לצלם אביס המוכשר!

כמה גברים יש בחיי עכשיו.. קצת אובר דוז? או שאף פעם אין יותר מדי?
אני בעד האפשרות השניה 😉

נו טוב, שיהיה שבוע וזה..יותר חשוב- שיהיה כבר סוף שבוע !

אלעד(שולט) - סליחה שאני נתפס אולי לנושא השולי.
אבל אני חייב להעיר:
"אין כזה דבר עונה ללזניה".

לזניה זה משהו שתמיד אפשר לאכול, גם בשיא הקיץ על החוף
:-)))
לפני 13 שנים
Toxic Princess - סבבה, אולי אני אשלח לך חצי ממנה בדואר או משהו?!
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י