בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Baby,It's a wild world

את כל מה שרציתי להרגיש,
מה שפחדתי להגיד, אפילו לעצמי
אני כותבת כאן ;)

סופר מיצמוציצי בפעולה..
זה לא מטוס, זה לא ציפור, זו חתוללללללללה! ;)

יש דברים שהם מעל לרצוני, ליכולתי, להבנתי.
שונאת להתבכיין...ובכל זאת עושה את זה פה.
לפני 17 שנים. 18 ביולי 2006 בשעה 20:18

עקב ההתעצבנות על הקנאות שלי הוא ניהיה דומי... החליט "לחנך" אותי...
פעם ראשונה שנתתי לו לירוק לי לתוך הפה ובלעתי את זה. זה די מגעיל אותי אבל הרגשתי מאוד כנועה... הוא דיבר אלי בצורה משפילה וקרא לי כלבה וזונה ושרמוטה וכאלה...
גרם לי להבטיח שאני לפחות אנסה להתגבר על הקנאה שלי כי זה דפוק וזה מציק.
אחרי זה הוא קם מהמיטה והתיישב על הכסא ליד המחשב, שם את השיר "הייתה אחת שידעה לעשות קסמים שידעה להגיד מילים שצבעו את השמש בדם... אני זוכר בלילות של ירח מלא היית באה אליי, לא במקרה מסוממת, מטורפת, בלי הכרה.. היינו נופלים לרצפה נוזלים לתקרה,
היינו עושים אהבה.. "

ואני כולי מחורמנת מהדומיות שלו לא קיבלתי מספיק, אז זחלתי אליו על ארבע והתחלתי לנשק לו את הבטן ולפתוח לו את המכנס... הרמתי מבט והוא אמר לי "מה את מסתכלת? תמשיכי זונה"
גרררר...
באמת שהרגשתי כניעה... הרגשתי.. הרגשתי ממש סאבית חח וזה היה ממש מבפנים, בא מתוך הלב, מתוך הנשמה. מתוך עומק האהבה שלי אליו.

אחרי זה הפסקתי לרדת לו ונשכבתי על המיטה במבט מתגרה והוא נישק אותי, התגרה לי בפטמות, ירד לי עד שגמרתי מליון פעם שכבר לא יכלתי לסבול את ההנאה יותר..
ואז הוא הרים את הראש וכל הסנטר שלו והפה שלו היה מלא במיצי כוס שלי :)) זה היה ממש מגניב!
ממש נזלו לו טיפות מהסנטר חיחיחי 😄

הוא נתן לי לנוח קצת אבל זה לא הספיק לי אז הוא גם זיין אותי עם האצבעות שלו עד שהתפוצצתי והרגשתי כאילו אני משפריצה את הנשמהההההההההההההה

והוא אמר שאם ההורים שלו לא היו פה הוא היה מצליף לי בתחת ככה שאני לא אוכל לשבת שבוע.. לכן, אני מאוד בעד שנעבור כבר לדירה משלנו 😉

אחחח.. גררר...

אחרי זה הוא הלך לספריית הוידאו (בה עובדת שני - אויבת הנפש שלי. אני לא יכולה לסבול שאני רואה שהיא ממליצה לו על סרטים!! אם הייתם רואים רק איזה מבטים נבזיים היא שולחת בו!!! בא לי לחנוק אותה) להחזיר סרט, בלעדיי (כי לוקח לי מלא זמן להתארגן).. והביא סרט חדש ומפחיד ואז התעצבנתי עליו שוב, כי אמרתי לו שהסרט הזה מפחיד מדי בשבילי.
אבל אחרי זה שכבנו והתחבקנו ואהבנו.. כל כך כיף... אני אוהבת להתמלא בתחושות הנעימות האלה של האהבה והרגשות שמציפים כל תא בנפשי ובגופי.. זה מדהים.
אח"כ שיחקנו בכדור ודיברנו על רפואה סינית... (הוא הרצה אני הקשבתי בעיקר..)

ואז הסכמתי לבוא לראות את הסרט.
עכשיו הוא בטלפון שוב עם ההיא מקודם. מדבר איתה על לימודים... אני לא מקנאה. הוא אוהב אותי.
והוא שלי ורק שלי 😄

(הכרחתי אותו להבטיח לי שהוא יתן לי את זה בכתב - שהוא אוהב ורוצה רק אותי והוא רק שלי ולא יעזוב אותי בחיים. למקרה שאם הוא יעזוב, אני אתבע אותו ואמרר לו תחיים P: )

מאוהבת 3>

silence​(נשלטת) - גרר..
אני הולכת להציק לבובינקה שלי בטלפון בגללך. אני רוצה גם:)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י