בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

סערה עדינה

סהרה הוא מדבר יבש
ושמו כשל אשה פראית
וענוגה
סערה אני
אולי שקטה
את שמתחולל בי לא תדע
אך גם מדבר חווה סופה

לא קלה להכנעה
לא מפחדת מכניעה

לא נסחפת בקלות
אך אל סחפי תרצה לעוט .

סהרה סוערת
סערה סוהרת
בתוכי שומרת.



הבלוג הוא שלי,
ולכן יכתב בו כל שארצה,
ובעיקר את עצמי.
כמו כן, מילותיי הנכתבות,הן בשבילי.
לפני שנתיים. יום שלישי, 25 ביוני 2024 בשעה 21:18

שולט רציני ונורמלי

שירצה להיות שולט וירטואלי

אחד כזה עם מוח והכל,

וגם עם טאקט

לא ביישן

ולא גס רוח

מישו שיודע להיות חבר 

ובעצמו בטוח.

אחד עם סבלנות

וניסיון,

לא ביקשתי כזה המון...

יש בנמצא?

שואלת בשביל חברה🥴

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י