לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איש לבד

מחשבות
לפני 6 שנים. יום שבת, 22 באוגוסט 2020 בשעה 14:33

הכל סובב סביב אנשים.
כל דבר בחיים האלה ששווה משהו.
לא ייתכן לחיות לבד.
ולא צריך לחיות לבד.

צאו תפגשו תחיו. אתם חייבים את זה לעצמיכם.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י