לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איש לבד

מחשבות
לפני 19 שנים. יום שישי, 14 בדצמבר 2007 בשעה 14:44

" מי שעוזב את שהוא אוהב
יפרוש את חפציו ואת דבריו ליד החלון
ויאמר, זה כל מה שהיה לי.

מי שעוזב את שהוא אוהב
הניסים יקרו לו במהופך
כל יין יהפוך לדם
וכל לחם לאבן
וים סוף לא יבקע לחיים חדשים,
אלא ישאר שלם כזכרון
שאין לעבור אותו, שבו יטבע."
יהודה עמיחי

היתה לי אהבה והיא הסתיימה. השיר הזה מוקדש לה.

next

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י