לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איש לבד

מחשבות
לפני כחצי שנה. יום רביעי, 6 באוגוסט 2025 בשעה 2:58

סימן 1 - “אני אומרת את זה כחברה שלך…”

אנשים שמתחילים משפטים בזה מנסים להוריד את ההגנות שלך.
שים לב: חברים לא צריכים להצהיר שהם חברים.
שאלה לעצמך: “מה היא תרוויח אם אני אאמין לזה?”

סימן 2 - הם לא שואלים “מה אתה רוצה”, אלא מציעים לכם מה שנוח להם לתת.

במקום להבין מה הצורך שלך, הם דוחפים פתרון שהם כבר הכינו מראש.
שאלה לעצמך: “האם היא מנסה להבין אותי - או לשכנע אותי לקבל את ההצעה שלה?”

סימן 3 - יש הרבה מילים רכות, אבל אין התחייבות מצידה.

מילים כמו “בוא נראה איך אני יכולה לעזור”, “נחשוב על זה ביחד”, “יש לי לב חם אליך” — בלי שום הצעה קונקרטית עם מחיר או תנאים ברורים.
שאלה לעצמך: “איפה המעשה שמגבה את המילים היפות?”

סימן 4 - היא מדברת הרבה על “הזדמנויות” עבורכם, אבל אף מילה על מה היא נותנת מעצמה.

שימו לב למילים כמו “זה יכול לפתוח לך דלתות”, “יהיה לך קהל”, “הם יכירו אותך”.
שאלה לעצמך: “מה היא עצמה משקיעה כאן?”

סימן 5 — ברגע שאתה מציב גבול — הטון משתנה.

אם אתה אומר “אני רוצה לבדוק את זה”, או “אני אחליט אחרי שאדע יותר” — היא תהפוך פתאום לפחות מתוקה.
זה הסימן הכי ברור שזה לא באמת היה דיאלוג שוויוני.

עקרון עליון:

“חבר אמיתי לא ישתמש בחברות כדי לשכנע אותך.

מי שמשחק על מיתרים רגשיים בלי לתת ערך ברור — לא מדבר איתכם, הוא משווק לעצמו.”

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י