אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

איש לבד

מחשבות
לפני 10 שנים. יום שבת, 1 באוקטובר 2016 בשעה 12:29

יש סיבה שאני מעדיף להיות לבד לא כי טוב לי להיות לבד,

אני מפחד שאם משהיא תאהב אותי וזה יהרס, אני אולי לא אעמוד בזה.

קל יותר להיות לבד.

כי מה קורה שאנחנו מגלים שאנחנו זקוקים לאהבה, ואין לנו יותר אהבה. מה קורה שאוהבים ונשענים זה על זו, מה קורה שאם מעצבים את החיים על פי האהבה שלנו, ואז הכל מתפרק.

האם אני יכול לעמוד בסבל כזה?

איבוד אהבה הוא כמו גסיסה, ההבדל היחידי הוא שגסיסה מסתיימת במוות, אבל ל זה יכול להמשך לנצח.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י