סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תובנות באות בלילה

וגם הערעורים... והמסקנות.
He own Me, I am not just one of His many toys
לפני 4 שבועות. 22 באוגוסט 2024 בשעה 22:00

קובעים מקום , שעה , אני מגיעה ראשונה.

תמיד ההתרגשות .. הפחד שמעיר כל חלק בגוף . פחד זאת תכונה מבורכת בסיטואציה הזאת . הוא הדלק . לא משנה כמה זמן יעבור אני תמיד אפחד ממך , ואתה תמיד תאתגר אותי .

החדר חשוך , לא רואה אפילו את כפות הרגליים שלי אבל מחכה , יושבת על הכיסא ומחכה .

הדלת נפתחת ואז נסגרת . השיער שלי סומר . ישר אני יודעת שאתה שם . הנוכחות מורגשת . 

הצעדים האיטיים על הרצפה הקרה , צעד צעד .. 

מלווה בנשימות שלי , שום מילה לא נאמרת .

אתה שם לי יד על הלחי ומלטף , אני יודעת שהתגעגעת . אתה לא צריך להגיד , אני מרגישה . 

היד שלך אוחזת חזק ביד שלי ומקימה אותי לעמידה , אתה מסובב אותי לכיוון השני ונצמד אליי מאחורה , אני כבר נוטפת , אתה הרי יודע , איתך אני תמיד רטובה, מוצפת . בלי הכנה אתה מטיח לי את הראש בקיר ומפשק לי את הרגליים עם הרגל שלך , היד שלך יורדת לי מתחת לשמלה , ונכנסת לחוטיני   אני יודעת שעלה לך הרגע חיוך . אפילו שאני לא רואה אותו . 

אתה מסיט את התחתון ואני שומעת את החגורה נפתחת , אתה יודע שאני אעשה הכל כדי להרגיש אותו נכנס לתוכי . אני מזיזה את האגן לכיוון שלך ואתה שוב מטיח לי את הראש ולוחש לי באוזן " סבלנות קטנה. רק התחלנו " 

יוצאת לי אנחה מהפה , אתה מתחיל להתחכך בי ולהתגרות , הזין שלך מלטף לי את הדגדגן , ואני רק רוצה שתפרק אותי, חזק, ומהר .. אבל יש לך משמעת עצמית , ואתה לא תתן לי מהר את מה שאני רוצה, וככה אני בידיוק אוהבת אותך . אתה ממשיך להעביר את הזין שלך על הכוס הרטוב שלי , כל פעם מגיע למקום שאני רוצה אותו וחוזר , הנשימות שלי מאטות מאכזבה, ואתה מרגיש אותי  ובלי שום התראה אתה חודר אליי במכה , ממלא אותי . היד שלך על הצוואר שלי , אתה מגביר את הקצב, עם כל חדירה היד שלך חונקת אותי יותר , אתה לא עוצר , מפרק אותי בידיוק כמו שאני צריכה , הכי חזק והכי עמוק , נוגע בידיוק בנקודה  , היד השנייה מסיטה את הכתפיה של השמלה ומגיעה לפיטמה וצובטת חזק . אני קרובה .. מאוד , הכוס שלי מתחיל לסחוט את הזין שלך מבפנים , אתה מרגיש את זה ויוצא ממני במכה ומשאיר אותי ריקה .

אתה מסובב אותי אלייך פנים מול פנים מצמיד אותי ולוחש "התגעגעתי אלייך, רדי על הברכיים ותפתחי את הפה " אני מצייתת מיד , מחכה לזה .

אתה מעביר 2 אצבעות  על השפתיים שלי ומכניס אותן עמוק לגרון שלי

אני מסתכלת על הזין שלך שספוג במיצים שלי ומחכה שיכנס לי לפה , אתה מוציא את האצבעות ופוקד עליי רק ללקק אותו.. לכל האורך , אני ישר מעבירה עליו לק, ומתחילה ללקק למעלה ולמטה לא מפסיקה , מחכה להוראות ממך 

" תכניסי רק את הקצה לפה " אתה מתעלל בי אבל אני מצייתת ואני מכניסה , הזין שלך קשה וחם , ואני יודעת בידיוק מה אתה אוהב ורוצה . ממשיכה ללקק את הקצה ולא עוצרת , מסובבת את הלשון מסביב ואני יודעת מה אתה הולך תכף לעשות ואז מרגישה את הידיים שלך תופסות לי בשיער חזק , ואז אתה דוחף לי אותו חזק ואני מרגישה אותו נתקע לי בגרון , אתה יודע שאני יכולה להכיל אותו , שזה מה שאני חייבת ואתה מתחיל לזיין לי את הגרון , חזק , מהיר , יורדות לי דמעות ואני מתחילה להחנק , אתה לא עוצר " תסתכלי לי בעיניים " אני מרימה את המבט , אני יודעת שאתה גאה בי , אתה יודע שאני אוהבת את זה , שאתה משתמש בי , אני מרגישה אותו קשה בפה שלי תכף מתפוצץ ואתה מוציא אותו .

 

"תעלי על המיטה על 6 טוסיק בחוץ " אני עולה , החגורה נכרכת לי סביב הצוואר , הכוס שלי נוטף , לפי הנשימות שלך אני יודעת שהחיה האכזרית יצאה , ויודעת שארגיש אותך בשבוע הקרוב בכל צעד שאעשה, ואז אתה חודר אליי , גס, מלוכלך , מהר וחזק בלי רחמים . היד השנייה על הדגדגן שלי ואני קרובה , עם החדירות שלך מרגישה שגם אתה קרוב , דקה אחרי אני גומרת ואתה מתרסק לי על הגב וגומר אחריי . 

אתה מסובב אותי אלייך מחבק ומנשק אותי חזק .. כמו שאני אוהבת , מרגישה מוגנת . איתך . רק איתך . 

מתקרב ולוחש לי " מקווה שלא התעייפת קטנה.. את עוד לא מסומנת" אני מחייכת .. שנינו יודעים שזה רק הסיפתח. 

 

אז... 3 חודשים בערך  ?

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י