כל החיים הייתי חזקה. כי הייתי צריכה.. מכורח הנסיבות
זאת שמקבלת החלטות. מובילה. דואגת. פותרת. מחזיקה.
גם כשהייתי עייפה ופחדתי...גם כשלא היה לי מושג מה אני עושה.
התרגלתי להיות האחראית של החיים שלי.
ואז הוא הגיע ♥️
הוא לא התרגש.. כי זה מוכר לו גם.
הוא עשה משהו אחר.. גרם לי להבין שאני לא חייבת להיות פריק קונטרול כל הזמן.. לא איתו.. תאמינו לי שזה היה מסע קשה, ברגעים מסויימים חשבתי שאפילו בלתי אפשרי.
כשאת כל הזמן המבוגר האחראי, אין הרבה מקום לילדה המצחיקה שגרה בפנים.
זאת עם ההומור המוזר. הביטויים שאף אחד לא מבין. הסרקזם.. ובעיקר הטמטום 😂
הנטייה הזאת של להפוך כל סיפור פשוט להרצאה שנמשכת ארבעים דקות.
הילדה שממציאה מילים.
זאת שמנהלת שיחות עם עצמה.
זאת עם ההומור המוזר שאו שמבינים אותו מיד, או שבוהים בה בשקט ומקווים שהיא תסביר.. 😳
היא תמיד הייתה שם.
פשוט החיים דרשו ממני להיות דברים אחרים.
ואז פתאום שמתי לב שמשהו משתנה.
אני מדברת.
המון.
ברמה לא סבירה 😳
חופרת!!! קודחת.. כותבת מגילות.. ולגמרי מנהלת מונולוג עם עצמי 😂
לפעמים אני מתחילה לספר משהו, עוברת לשלושה נושאים אחרים, נזכרת בעוד סיפור, זורקת בדיחה שרק אני מבינה, וממשיכה כאילו הכל קשור.
ולפעמים תוך כדי אני מסתכלת עליו.
ורואה אותו פשוט מחייך.
לא כי אמרתי משהו גאוני.
וגם לא כי סיפרתי את הבדיחה הכי מצחיקה בעולם..
סתם מחייך.
כאילו הוא נהנה לראות אותי משוחררת.
(או שהוא תוהה אם עצמו אם זה אמיתי מה שהוא רואה ושומע 😂..והוא יודע שכן, טה דאם 💁)
ואז הבנתי למה זה קורה דווקא איתו.
זה לא בגלל שהוא נותן לי לדבר.
כי בואו...גם אם היו קושרים אותי לכיסא כנראה הייתי מצליחה לדבר.
זה בגלל שהוא לא דורש ממני להחזיק.
להתאפק..
הוא לא דורש ממני לחשוב בשביל שנינו.
יש משהו מאוד מרגיע בבן אדם שיודע מי הוא.
שלא משנה אם עבר יום טוב או יום רע, הוא נשאר הוא.
שיש לו דעה. כיוון. עמוד שדרה.
לא כי הוא תמיד צודק..אלא כי הוא יציב.
והרגעים האלה גורמים לי להבין משהו.
אולי כל הזמן הזה לא חיפשתי מישהו שיגרום לי להיות אדם אחר.
חיפשתי מקום שבו אני אוכל להיות כל מי שאני.
גם החזקה. גם החכמה. גם הסוטה 😈
אבל גם זאת שקצת מנותקת מהנושא באמצע משפט.
גם זאת שצוחקת מהשטויות של עצמה. ורבה עם עצמה שעות 🤦 ובסוף גם משלימה
פתאום אני מבינה כמה האופי שלי היה סגור מאחורי דלת.. רב בריח.. במרתף
לא כי הוא נעלם, פשוט כי החיים לא השאירו לו מקום לצאת.
והיום, בפעם הראשונה מזה הרבה זמן, הדלת הזאת פתוחה.
ואני חושבת שהדבר הכי יפה בכל הסיפור הוא שמצאתי מחדש חלק ממני 🖤
אנצל את ההזדמנות כדי לענות פה 🖤
כן, אני משויכת, ממש משויכת, ממש ממש.. לא מחפשת כלום חוץ מאנשים טובים ומעניינים.. תמיד שמחה לנהל שיחה🖤
אבל זה שלמטה? אני שלו
ואני מכורה קשות.. ממש ממש
🐻 שלי

