לפני 20 שנים. יום שלישי, 7 במרץ 2006 בשעה 16:44
דיסקליימר:
קל להכניס אותי למיטה. נורא קשה להכנס לי אל תוך הראש.
שיעורי בית:
מה, מבין השניים, נחשב כ"להשיג אותי"?
יחליט בעצמו המנסה.
אני את שלי אמרתי כבר מזמן.

