לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מילים, בעיקר.

אולי גם כמה משפטים.
לפני 20 שנים. יום רביעי, 2 באוגוסט 2006 בשעה 22:04

נחמד להתחבר לכלוב מהבית. מערכת ההפעלה והדפדפן הפרימיטיביים שלי לא נותנים לי לקרוא את "מבזקי החדשות". כתוב רק "מבזקי חדשות" ותו-לא.
לא, אל תנו לי עצות איך לסדר את זה. זה מאוד נחמד לי ככה. את הבומים אני יכולה לשמוע לבד (כאן בכלל לא טורחים באזעקות. מתחת לאדמה, כל הזמן).
[/סוף הפוגה סרקסטית.]

הנה אני בבית של ההורים. זה לא היה מתוכנן והנסיבות עצובות, אבל בכל זאת - בית.
לא הייתי כאן שבועיים וחצי.
ארזתי כדי לנסוע "הביתה". כמה מוזר.
התחלתי להתגעגע אליו ברגע שסגרתי עלי את דלת המכונית כהכנה לנסיעה צפונה.
אני חושבת שיש לי בית חדש.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י