דברים שאני אומרת לעצמי בשבוע האחרון באופן גורף
כל בוקר
וכל ערב
לפעמים גם באמצע היום אם הצלחתי לעצור שניה.
1. את לא מאמצת עוד כלב, למרות שאת עובדת עם כלבים מקלטים.
2. את לא קונה עוד ספרים , למרות שיש בסטימצקי הנחה של 90 אחוז באתר.
כאילו טוב שלא קנית יותר מ35 ספרים בחודש האחרון וסיימת כבר 18..
3. את לא מוותרת לעצמך בתהליך אילוף של הכלב שלקחת, נכון שזאת פעם ראשונה ואת לא יודעת עדיין איך עושים את זה ב10000 אחוז, אבל יש לך תמיכה שיודעת ונותת לך את הכלים אז תנצלי את זה ואל תתיאשי.
4. את לא מאמצת עוד כלב.
5. את לא קונה עוד ספרים.
6. תני לעצמך שתי סטירות ותתאפסי על עצמך.
7. את לא בורחת מהמציאות.
8. תזכרי לקחת את התרופות שלך.
נ.ב אני תמיד שוכחת.
9. לכי תקני כבר סלמון את בדודא של שבועיים..
(אם למישהו יש מתכון מומלץ אשמח)
10. את שווה יותר ממה שאת מרגישה בתקופה הנוכחית, את בן אדם, וגם זה יעבור.
ומסר לסוף היום:
תאהבי את עצמך כמו שמגיע לך, לא כמו שאחרים מכתיבים.

