בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים ועוד

לפני חודש. 8 באוגוסט 2024 בשעה 8:33

 

מסעדות/מתנות/פרחים/צימר - אינם אלא בגדר משחק מערכת היחסים הגלובלי וחוצה התרבויות שכולם לוקחים בו חלק, בין אם באופן מודע או לא.

"התגעגעתי אלייך" = "תמצצי לי"

"את מיוחדת בעיניי" = "כיף לזיין אותך בדוגי"

"חייבים חופשה רק אני ואת" = "כמה אפשר לזיין אותך בבית של ההורים חלאס"

זהו משחק אכזר שלרוב הצד הנשי נפגע בו כשהגבר כושל למלא אחר תפקידו המלאכותי, וחלקן יגדילו להצהיר שהן אינן חלק מהמשחק יותר. סינגל פלייר.

לפחות עד שיפגשו בשחקן הבא. הוא אוהב אותה על אמת, כנראה.

 

פרלין​(נשלטת){ש} - כן… אבל זה לא אומר שאתם לא מסוגלים לאהוב. למה ההנמכה הזאת?
לפני חודש
דה יונג​(שולט) - לא שאנחנו לא מסוגלים לאהוב, אלא שאהבה אצלנו שונה בתכלית מאיך שנשים תופסות אהבה. הפער הזה הוא מה שיוצר את התסכול בדינמיקה בין גברים לנשים.
התרבות המודרנית יצרה מעין עירוב כלאיים בין יצרים מיניים פרמטיביים לזוגיות קלאסית - רומטית שהתפתחה די במאות השנים האחרונות.
הסיפא שלי היא שגבר במהותו פחות אוהב במובן הקלאסי, אלא נהנה מתחושת הכיבוש, בעוד שאישה בדרך כלל מחפשת את החיבור הנפשי/רגשי במנעדים עמוקים הרבה יותר
לפני חודש
פרלין​(נשלטת){ש} - אבל אהבת פעם? כי ממש שאני רואה אצל הגבר שלי, זה בהחלט עמוק. סקסי ורגשי וכל החבילה.
לפני חודש
דה יונג​(שולט) - במובן הפשטני, לא אהבתי אף פעם אישה. הערכתי ומעריך חברויות ללא קשר לפן המגדרי.
כשגבר "כובש" אישה הוא מרגיש צורך לגונן/לשמור עליה כדי למלא את התפקיד הזכרי שטמון בו, לדברים האלה נלווה לפעמים רגשות עזים שלעתים נתפסים כאהבה. זה תמיד סובב סביב העניין המיני כשמדובר בהערכה של גבר לאישה.
לעומת זאת, בהגדרה הטהורה של אהבה אמיתית ותשוקה נפשית ללא אינטרסים, אני סבור לחלוטין שרק אישה מסוגלת לכך מטבעה כלפי הגבר שלה.
לפני חודש
מיצקי​(נשלטת) - חחחחחחח..בוא נתחיל שגברים מגוונים באופי ובמה שחשוב להם...אז להכליל זו כבר התחלה גרועה..אתה יכול לכתוב שגברים כמוך אינם מסוגלים למלא את תפקידם "המלאכותי".. ובאלי להתעכב על המלאכותי... זה מלאכותי כשאתה עושה את עצמך... נשים כמוני יחפשו גבר שרוצה ונהנה מהדברים האלה באמת ובתמים לזוגיות...בנוסף לזה שאני מוצצת לו ושהוא מזיין אותי בדוגי ואני תמיד בעד מקומות חדשים להזדיים בהם.... מה שנשים כמוני לא יכולות לסבול ומרגישות מייד , זה גברים כמוך שמשחקים איתי במשחקים מלאכותיים וזה כבר פוגע כי אתה בעצם משקר... מעדיפה שתגיד שכל מה שמעניין אותך זה להזדיין ואז אדע שאיתך אין לי מה להקים בית..במקסימום booty call ...

* הטון שבו הדברים נכתבו הינו ידידותי ואני לא תוקפת אותך אבל כמו שדעתך חקוקה ומפורטת כך גם שלי... בהצלחה במה שאתה מחפש מקווה שתמצא דרך להיות אמיתי ולא מלאכותי
לפני חודש
דה יונג​(שולט) - אני לחלוטין לא מהמשחקים. אני מאוד ברור בכוונות שלי מההתחלה בכל אינטראקציה שלי עם נשים בעיקר כי אני מודע לרצון של רובן להקים בית ולשאוף לזוגיות רצינית.
הציטוטים והדוגמות שהבאתי הם בכדי להמחיש את הניגודיות הזאת שאכן קורית במציאות ואת התמימות (לדעתי) של נשים למצוא את האהבה שהן מייחלות לה בעוד שהיא כמעט בלתי ניתנת להשגה.
לפני חודש
מיצקי​(נשלטת) - איתך..היא בלתי מושגת איתך..אני אשמח שתפסיק להכליל את כל הגברים הסטרייטים.. גם רומנטיקה זה לא באמת משחק חלק בזוגיות באמת..אבל תחומי עניין משותפים ורצון ואהבה אחד לאחר קיים אצל הרבה גברים סטרייטים שמחפשים להקים בית ... :)
לפני חודש
כרוב קייל - לא מסכימה, האמת פגשתי גברים שהיו מאוד רומנטיים. אהבו גם סתם להתכרבל בלי לשכב או בשביל שאמצוץ להם. שידעו לבטא מאוד יפה מה הם אוהבים בי. שלפעמים כשאני ניסיתי ליזום, הם לא רצו שנעשה שום דבר (שקשור למיניות). יש גברים א רומנטים, אולי אתה בעצמך א רומנטי, לא כולם כאלו.
לפני חודש
דה יונג​(שולט) - העולם הוא סקאלה. כמובן שיש אינבדואלים שיוצאים מן הכלל. גברים כמו שתיארת בדרך כלל נופלים להגדרה של זכרים עם אנרגיה נקבית יותר דומיננטית.
אין בזה דבר רע או פסול חלילה, אלא שהם לא מייצג מובהק של הזכריות.
לפני חודש
מיצקי​(נשלטת) - אתה היוצא מן הכלל ...חחחח או לפחות אחוז יחסית קטן שאוהב לדבר בשם כל הגברים תחת ההנחה שלגבר יש תפקיד שהוא חייב לקיים ע"פ סטנדרטים מומצאים של החברה האנושית מימי הביניים..
לפני חודש
jerryM - איזה זלזול במין הגברי. אף אחת מהדוגמאות לא נכונה.
לפני חודש
gypsy soul - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני חודש
gypsy soul - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י