בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

דברים ועוד

לפני חודש. 10 באוגוסט 2024 בשעה 11:48

משום מה מקטלגים את התנוחה המיסיונרית כמשעממת. שם נרדף לסקס ונילי וחסר תשוקה או יצירתיות. שטויות. מדובר בתנוחה הכי מחרמנת שיש. 

גבר שלא היה במעמד מול בחורה יפייפייה ששוכבת על הגב מולו עם רגליים פתוחות, וכוס חשוף לרווחה לא ראה יצירת אמנות בחייו. אין הרבה דברים יותר יפים בעולם מאישה מפושקת.

תנוחה כל כך פגיעה וכנועה, האישה בתפארת חולשתה הנקבית. מוכנה לכיבוש, להחדר, להשלט ולהתמסר.

אני לרוב נהנה לקחת את הזמן ולהביט במחזה הזה לפני שאני חודר. לעמוד מעליה ולראות אותה עם הרגליים מעט מורמות למעלה, חור שמציץ מבעד לגופה ומחכה לקיום הייעוד שלו. 

וכשהזיון כבר מתחיל, אני מקפיד תמיד לבקש מהבחורה להביט בכוס שלה. שתראה מנקודת המבט שלה ישירות איך הזין נכנס ויוצא מהחור שיש לה בגוף. שתפנים את ההשפלה, את הנחיתות, את העובדה שהיא סה״כ אוסף של חורים. 

סצנה נוספת שאני אוהב היא לעצור ולהביט בזין בתוך הכוס. עצירה מוחלטת. כשהביצים כבר נוגעים בדפנות הירכיים, לזוז מעט אחורה עם הגוף ולהסתכל על המחזה שנגלה לעיניי. אתה בתוכה באופן מוחלט. הזין עטוף בכל חלקת בשר פנימית ורותחת. היא שלך. בובת מין אנושית. 

לקינוח האירוע, הגמירה. אוי הגמירה. להצמד כמה שאפשר לירכיה, ולפלוט הכל. ואז, הו אז, לצאת בזהירות מתוכה, להורות לה להשאר עם רגליים פתוחות, ולהיות בשקט, שניכם.

אתה מתבונן ביצירה שלך, בסימון הטריטוריה הזכרי שהעברת לנקבה אחרת.

והיא מסתכלת על החור שלה מטפטף, מסומן בזרע שעכשיו הוא חלק ממנה. 

אחלה מיסיונרית.

תענוגות - תכלס . עם חיבור טוב תרתי משמע , המבט שאתה לא יכול להפסיק להסתכל שהיא מטורפת מהנאה זה משגע
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י