בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלקת גן עדן

אז לפני 16 שנה עשיתי סיבוב בסצנה, בעיקר בשביל המסיבות, בעיקר בשביל להרגיש מוקפת באהבה וקבלה. חשבתי שזה נשאר מאחורי עד שלפני יומיים פגשתי אותו. החיבור הזה מציף כל כך רגשות ומחשבות שפשוט חיפשתי מקום לפרוק, בעיקר שמאז שחזרתי בתשובה כל הסביבה שלי..לא בדיוק תבין..לא יודעת כמה הוא יישאר, אבל הוא בהחלט פתח לי שער לשביל חדש..
לפני חודש. 28 באוגוסט 2024 בשעה 3:37

אני יודעת שאתה קורא פה.. איך?

כי כתבת על זה בבלוג שלך...למה אני מתייחסת? כי אני חושבת שאתה באמת ילד חמוד, אבל את לא מבין דברים בסיסיים בהתנהלות מול בני אדם כנראה.

קודם כל הבהרה - נראה שנורא חשוב לך להיות באיזו עמדת "ניצחון" בהקשר שלי ושלו, אבל אתה טועה בתפיסה שלך. הוא לא פגע בי. מההתחלה החלטנו לשחק באש וכשמהצד שלי התחמם יותר ממה שיכולתי להכיל, התרחקתי מיוזמתי. אני לא מצטערת על כלום, לא פגועה ולא כועסת, רק שמחה על כל מה שלמדתי מההיכרות עם הגבר המדהים שיצא לי לחלוק איתו זמן.

ולא אתה לא איזה אפס, ויש בך איכויות נכון, אבל תבין שברמת ההתאמה אלי יש ביניכם פערים שאתה עוד צעיר מידי אפילו בשביל להבין את המשמעות שלהם.

אז למה כן חסמתי אותך? זה לא כי חשבתי שאתה מקנא בו, ממש לא.

פעם מישהו חכם אמר "חושך לא מגרשים במקלות, פשוט מדליקים אור." ואתה בחרת שוב ושוב להשתמש במקלות. לקחת את החלקים בחיי שבחרתי בהם מתוך מכלול של נסיבות חיים ולדבר שוב ושוב בגנותם תוך כדי שלא השארת לי מקום להרגיש טוב במרחב של הבחירות שלי בשום צורה. התקשורת איתך הייתה תובענית ועל אף שנהנתי מחלקה הקושי בה עלה על זה.

אז לא אני לא מורידה את החסימות ולא מתנצלת. גם עליך אני לא כועסת, רק שומרת לי את הזכות לאהוב את עצמי ואת הדרך שלי גם כשהבחירות שלי ניראות לך תמוהות..

אני יודעת שאתה מלא כוונות טובות, אבל אנחנו יודעים שהדרך לאיפה רצופה בהן נכון?

הרבה בהצלחה תודה על הדאגה.. ולהתראות...

הברק שבעינייך - עצרתי לנשום.
אלופה
לפני חודש
beckham - להדליק אור
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י