בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלקת גן עדן

אז לפני 16 שנה עשיתי סיבוב בסצנה, בעיקר בשביל המסיבות, בעיקר בשביל להרגיש מוקפת באהבה וקבלה. חשבתי שזה נשאר מאחורי עד שלפני יומיים פגשתי אותו. החיבור הזה מציף כל כך רגשות ומחשבות שפשוט חיפשתי מקום לפרוק, בעיקר שמאז שחזרתי בתשובה כל הסביבה שלי..לא בדיוק תבין..לא יודעת כמה הוא יישאר, אבל הוא בהחלט פתח לי שער לשביל חדש..
לפני 3 שבועות. 30 בספטמבר 2024 בשעה 16:37

לקח לי זמן להבין את הקונספט, לקח לי עוד זמן להבין שזה לא חארטה, עוד קצת להסתקרן עד שבסוף שקלתי לנסות עד שנכנסתי לקשר הנוכחי.

 

אציין שזה לא בא ממקום של ריצוי של מישהו ואף אחד לא ביקש ממני או אפילו הציע לי לשנות את דרכי המונוגמיות, "להתפשר" על מה שאני רוצה, זו הייתה החלטה שלי מתוך סקרנות ורעב בלתי נגמר שהחל בחודשים האחרונים ומאז רק מתגבר.

רוצה להכיר עוד, ללמוד עוד, לחוות עוד. בטוח, שפוי ובהסכמה אבל כמה שיותר מזה 😊 

 

Red dom סיקרו אותי.

הוא אישיות צבעונית וקלילה שמקרינה לכל עבר שמחה ורוח שטות, שזה בערך ההפך ממני ברוב חיי עד כה, הוא טיפוס ממגנט, מעט מניפולטיבי (יכולת הנעה של אנשים), אבל רק בצורה שעושה טוב. הוא לא יפגע בזבוב (שלא פגע בו קודם).

 

השינוי הדרמטי בתפיסה קרה בשיחה ארוכה של אחד על אחת (כצורת ביטוי, לפחות עד אותה שיחה) של סוג של טיפול פסיכולוגי פרטני סטייל "הכל התחיל כשנולדתי" ושם גיליתי שמעבר לכל הצבע, יש גם בערך 50 גוונים של אפור..וכאדם מלנכולי, ערפד רגשי אם תרצו, נמשכתי לפנים הנפש הזו. ההבנה שהוא נפתח אלי ובטח בי בצורה כזו עוררה אצלי אינסטיקטים מידיים של נאמנות חברית.

מצד שני ..אחרי כל כך הרבה שנים ללא במה לזונת הצומי שאני, לא יכולתי לחשוב פתאום על לשחק בזוג ולאבד את כל הכיף במשחק קבוצתי. מאחר והוא מוגדר רשמית כפוליאמורי, ווידאתי שגם לי מותר להינות מההטבות של זוגיות א-מונוגמית, ולאחר שהבנתי שזה הוגן ושווה נכנסנו לתוך הקשר המיוחד הזה.

וRed dom והקשר איתו נותנים לי דברים שאף פעם לא חוויתי. אין לי לחץ, אין קנאה, אז מה אם הוא מסתכל על אחרת? נוגע בה? מסשן? אני יודעת, והוא לא נותן לי לשכוח לרגע, שהוא מת עלי בכל מובן אפשרי..ומצד שני גם אני לא נבהלת אם עוד מישהו מוצא חן בעיני..זה בסדר גמור..אין רגשות אשמה..אני יודעת שאני נותת לו את מה שיש לי לתת..

מפה לשם..יכול להיות שעלו פה על משהו כל הא-מונוגמיים..

 

beckham - שמלה יפה
לפני 3 שבועות
nixies​(נשלטת) - תודה 😊
לפני 3 שבועות

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י