בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלקת גן עדן

אז לפני 16 שנה עשיתי סיבוב בסצנה, בעיקר בשביל המסיבות, בעיקר בשביל להרגיש מוקפת באהבה וקבלה. חשבתי שזה נשאר מאחורי עד שלפני יומיים פגשתי אותו. החיבור הזה מציף כל כך רגשות ומחשבות שפשוט חיפשתי מקום לפרוק, בעיקר שמאז שחזרתי בתשובה כל הסביבה שלי..לא בדיוק תבין..לא יודעת כמה הוא יישאר, אבל הוא בהחלט פתח לי שער לשביל חדש..
לפני שבועיים. 2 באוקטובר 2024 בשעה 8:21

תמיד הנחתי שהגבר שיש לו מברשת שיניים אצלי במקלחת יהיה הגבר שמחזיק את השלט של המח שלי, אבל החיים מפתיעים אותי כל יום מחדש.

דווקא בגלל שאני בקשר מיטיב, זה איפשר לי לאשש את הקשר שליטה הקודם שהיה לי. האמת שרציתי לתת את השלט של המח, אבל מעולם לא לקחתי אותו חזרה.

לפני יומיים היה לי יום קשה מעבר לרגיל בעבודה.

במהלך היום באופן טבעי כשהייתי צריכה את החבר והאוהב שיתמוך בי והיה איתי שם, חלק מחיי, דיברתי עם Red dom.

אבל כשבסוף היום רציתי מישהו שמכיר במדויק את הכפתורים שלי, את זה שכבר יודע איך ואיפה, את זה שהמציא לי האמת את הטיל ואיפה...מצאתי את עצמי בערב אצל Blueyes הזכור לטוב מכל תחילת הבלוג...

ואיכשהו למרות שתמיד האפשרות הזאת נראתה לי..לא קיימת..בפועל, זה מרגיש לי טוב. 

 

beka - העיקר מקולרת😂
לפני שבועיים
nixies​(נשלטת) - וכאן נשאלת השאלה הפילוסופית שאני שואלת את עצמי
מה יותר משייך? הלב או התחת?
לפני שבועיים
beka - הכל. טוטאליות. זו המשמעות של שיוך וקילור. הנה למדת משהו
לפני שבועיים
nixies​(נשלטת) - אם תרצי הסבר יותר מעמיק על הסיטואציה את מוזמנת לפנות בפרטי. אבל אחרי 17 שנה של היכרות עם העולם לא חידשת לי. תודה על הניסיון.
לפני שבועיים
beka - לא ענייני כל אחד יכול לעשות מה שמתאים לו.. בעיני זה פשוט מוזיל קילור
לפני שבועיים
nixies​(נשלטת) - אני מבינה את מה שאת אומרת, אבל זה רק בגלל שבעיניך קילור שמשמעותו שיוך לבן אדם הוא עם משמעות x , זה שמישהו חושב y, לא אומר שזה פחות משמעותי, זה פשוט משמעותי מנקודת מבט אחרת. חייבת לומר שדיון יותר נעים מאשר תגובות מזלזלות נקודתיות.
לפני שבועיים
nixies​(נשלטת) - הכח שיש לך לבקר אחרים חשבתי שאת בטח אדם חכם ומלא תוכן, רציתי ללמוד ממך, חיפשתי משהו אודותיך ומסתבר ש..את לא קיימת, רק ביקורת לגלגנית מאחורי מקלדת. מסתמן שחוץ מאנונימיות אין לך שום דבר להציע לי..
לפני שבועיים
beckham - מדהים
לפני שבועיים
Red dom​(שולט) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שבועיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י