לפני שלושה שבועות. יום ראשון, 31 במאי 2026 בשעה 14:02
בשישי בלילה יצאתי לבלות בדאנג'ן עם מישהי מקסימה. אספתי אותה מהבית וכשהתחלנו לנסוע ביקשתי ממנה להפעיל את הוויז אצלה כי המתקן שמחזיק את הטלפון ברכב שלי נשבר ועוד לא הספקתי לקנות חדש. היא הגיבה לי שלא צריך וויז ושהיא תכוון אותי למועדון, מסתבר שהיא כבר ביקרה שם מספיק פעמים כדי לדעת את הדרך לשם מתוך שינה🤣
אמרתי לה בהומור שסשן וויז אנושי דווקא יכול להיות אחלה מתאבן למנה העיקרית והיא צחקה. ואז עלתה במוחי מחשבה מעניינת, אם באמת היה דבר כזה סשן וויז אנושי זה היה חתיכת פרדוקס. מצד אחד התפקיד של וויז הוא לשמש את הנהג, מצד שני הוא נותן לנהג פקודות. איך ניתן להבחין במקרה כזה איזה צד הוא השולט ואיזה הנשלט?🤣

