שלשום. יום חמישי, 25 ביוני 2026 בשעה 0:59
קצת אור בהעלם
להסיט את הווילון של הדמיון בו אנחנו מזינים את האשלייה הגדולה מכולן
מה זה אומר בעצם?
זה אומר שאין לך שליטה על הבחירות שלך כמו שנדמה
או על התאוות שלך
או על הדחפים שלך
מה קרה לחופש הבחירה?
הבחירה האמיתית שלך היא שניה וחצי בכל צומת
האם להתחבר לאלוהים או להתחבר לרצון העצמי שלך
וגם השניה וחצי הזו מושפעת מהרגלים פחדים ופנטזיות
כלומר יש פה סדק בחירה כחוט השערה
אנחנו מכונות מאוד משוכללות שמספרות לעצמן אשמה ובושה כדי לתחזק אשליית שליטה
אנחנו קופים מורכבים
שמנסים לרתום את החלק הגבוה כדי להעניש את החיה שאנחנו
וזה השקר הכי גדול
זה חטא עץ הדעת
שיש טוב ורע
"והייתם כאלוהים"
זה השקר של הנחש מאז ועד עולם

