בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

הרפתקאות של צעצוע צעיר

הרפתקאות שלי כעבד כנועה בחיפוש שלי להיות תחת בעלות
שלשום. יום שישי, 26 ביוני 2026 בשעה 3:24

 

ולמה ככה?

למה תמיד רוצים להכאיב ולהשפיל?

אני רק רוצה לציית, לשרת ולספק אותו, וכל מה שאני מקבל זה עונשים והשפלות... קצת לא פייר. לשולטות יש לב. (חחח, לרוב...)

באמת, כל פעם שאני נותן לשולט צ'אנס, אני יוצא מזה עם סימנים וכאבים. בקיצור, הוא פקד עליי לדחוף את הפלאג הכי גדול שלי לחור לפני השינה, וזה כבר די גדול עליי. בחיים לא עשיתי דבר כזה. לקח לי מלא זמן להירדם ככה.

אבל זה היה שעות אחרי שכבר שיחקתי בחור! והוא לא היה מוכן לזה. WTF.

טוב, נו, עשיתי את זה. וכאב!!! פאק, אני כזה מטומטם. למה אני לא יודע להגיד לא?

טוב, אז נרדמתי איתו בפנים... והוא עדיין שם! OMG.

אני כבר לא כזה רוצה להוציא אותו. אני בהלם, אני איתו כבר שעות עכשיו.

טוב, אז בקיצור, צריך להיזהר משולטים.

 

Pls תעשו לייק 🙏🙏🙏

זה נותן לי צומי

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י